ایلنا نوشت: معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: مردم در انتخابات دوره اخیر با رای به اعتدال خودسری ها را پایان دادند؛ انتظار داریم که افراد و گروه های خودسر هم حواسشان را جمع کنند که بی قانونی جایی در کشور نخواهد داشت.

سید شهاب‌الدین چاوشی، با اشاره به برخی تجمع‌های غیرقانونی اظهار داشت: تجمع مقابل سفارت انگلستان که روزهای گذشته انجام شد، خلاف قانون بود و اجازه‌ای گرفته نشده بود. نیروی انتظامی در این تجمع با سعه‌صدر و حوصله برخورد کرد و ما از آنها قدرانی می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه همه باید بدانند در این کشور قانون حاکم است، خاطرنشان کرد: اگر جز در چهارچوب قانون اقدامی صورت گیرد، خودسرانه است.

چاوشی ادامه داد: مردم در انتخابات دوره اخیر با رای به اعتدال٬ به خودسری‌ها پایان دادند٬ لذا انتظار داریم افراد و گروه‌های خودسر هم حواسشان را جمع کنند چراکه بی‌قانونی جایی در کشور نخواهد داشت.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران تصریح کرد: تمام جریان‌های سیاسی شناسنامه‌دار که می‌خواهند ابراز نظر کنند و حرفشان را بزنند٬ از نظر قانون اساسی مجازند. آنها به شرطی که هماهنگی کنند و مشکل ترافیکی ایجاد نکنند، می‌توانند حرفشان را بزنند و شنیده هم می‌شود، اما اگر تجمع٬ غیرقانونی باشد از هر گروهی که باشد خلاف قانون است و با آن برخورد خواهد شد.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    2 0
    منظور استاندار اینه که نیروهای اوباش خود سر خودشان را برای سرکوب مردم در انتخابات رو فرم نگه دارند
  • d A1 ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    2 0
    پس این کاسبان تحریم و دلواپسان همه چیزفهم چرا هیچ وقت نه دستگیر می شوند نه از قانون تبعیت می کنند و همیشه و هر وقت که دلشان بخواهد تظاهرات راه می اندازند1