سپاه نیوز نوشت:

در پی اظهارات اخیر حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرامون ضرورت شناخت امام عصر(عج) و شیطنت برخی رسانه‌های بیگانه و متعلق به جریان فتنه در تحریف سخنان وی، حجت‌الاسلام سعیدی در گفت‌وگویی، اظهار داشت: اخیرا برخی از سایت‌های وابسته به جریان‌های بیگانه و انحرافی از جمله سایت "کلمه" متعلق به جریان فتنه، مطالبی با غرض ورزی و شیطنت و با حذف قبل و بعد از آن از قول بنده نقل قول کرده‌اند که اساساً با مبانی و دیدگاه‌های سه دهه گفتمان، نوشته‌ها و سخنرانی‌های فراوان اینجانب مغایر و متضاد است.

وی با اشاره به آیه شریفه "یوم ندعوا کل اناس بإمامهم" سوره اسراء تصریح کرد: اینجانب به استناد این آیه شریفه گفته‌ام خداوند در هر عصر و زمانی حجتی دارد. در عصر نبوت انبیاء عظام (علیهم السلام) و در عصر امامت ائمه معصومین (علیهم السلام) و در عصر غیبت در حقیقت امامت با امام عصر (عج) می باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به غیبت امام عصر (عج) و نحوه تبلور آن در این دوران در جامعه گفت: در دوران غیبت حضرت مهدی (عج)، ولی فقیه به عنوان نایب عام امام عصر (عج) عهده دار امور مردم است.

حجت‌الاسلام سعیدی در ادامه با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) در دوران حیات‌شان و سپس در دوره حاضر مقام معظم رهبری عهده دار این امر هستند، تأکید کرد: مشروعیت ولایت فقیه به ولایت حضرت مهدی (عج) است.

وی در پایان با اشاره به آیه شریفه "یا ایها الذین آمنوا ان جاءکم فاسق بنبأ فتبینوا ان تصیبوا قوما بجهاله فتصبحوا الا ما فعلتم نادمین - حجرات؛ آیه ۶" اظهار امیدواری کرد: کسانی که در معرض رسانه‌های فاسق و بیگانه قرار دارند برای اطمینان از درستی مطالب آنان، بررسی و تحقیق لازم را به عمل آورند تا خدای ناکرده آسیبی به جامعه وارد نیاید.

 

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441505

برچسب‌ها