مرکز تفریحات دریائی سازمان منطقه آزاد انزلی صبح امروز با حضور استاندار گیلان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، براي اجرای این طرح مدرن كه شامل بخشهای آقایان و بانوان است حدود 20 میلیارد ريال هزینه شد.
استاندار گيلان در مراسم بهره برداری از این مرکز بر ضرورت ایجاد زیر ساختهای مناسب و استاندارد در بخش گردشگری تأکید کرد و افزود : علیرغم تمامی کارهای صورت گرفته در این بخش، شاهد محدودتیهای هستیم که باید با تمام توان در جهت حل این مشکلات تلاش کنیم.
دکتر نجفی با یادآوری وجود طرحهای نیمه تمام و بلاتکلیف سالیان گذشته در منطقه آزاد انزلی اظهار داشت : الحمدا... با تلاشهای خوب صورت گرفته، امروز شاهد عملکرد مناسب و رضایت بخشي در منطقه آزاد هستیم و افتتاح طرح های مختلف در این منطقه حاکی این مدعا است.
وی خاطرنشان كرد : بنابر اظهارات دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور اکنون منطقه آزاد انزلی جزء مراكز موفق در کشور محسوب می گردد.
نماينده عالي دولت در گيلان احداث مرکز تفریحات دریائی منطقه آزاد انزلی را مجموعه منحصر به فرد در کشور دانست و افزود : باید براي احداث هر چه بیشتر این گونه طرح های آبرومند در سراسر استان تلاش گردد.
وي به عدم وجود طرح های تفریحي دریائی مناسب در گیلان اشاره کرد و افزود :با افتتاح این طرح یک مجموعه مناسب در استان شکل گرفته كه باید به عنوان یک الگو محسوب و در سراسر استان نمونه های آن را ایجاد کنیم.
استاندار بر ضرورت توسعه ی هر چه بیشتر این گونه طرح های گردشگری در استان تأکید کرد و گفت : سرمایه گذاری در بخش گردشگری استان، سرمایه گذاری مطمئن است و نهادينه كردن اين انديشه ها باقیات و صالحات خواهد بود.
وی با بیان اینکه باید سرمایه گذاران بخش خصوصی را هر چه بیشتر در جهت اجرای اینگونه طرح ها سهیم کنیم افزود : شهرداران باید به صورت مستقیم و غیرمستقیم و با هدایت مسئولین در جهت شکل گیری اینگونه طرح ها تلاش کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =