قطعا خانواده 239 مسافران پرواز ام‌اچ 370 هواپیمایی مالزی در 17 ماه گذشته تب و تاب زیادی داشتند.

بعد از اینکه باقی مانده ای از یک هواپیما در روز چهارشنبه در غرب اقیانوس هند پیدا شد، خانواده های مسافران و خدمه پرواز ام‌اچ ۳۷۰ مالزی دوباره دچار آن احساسات غمناک ۱۷ ماه قبل شدند، مقامات در حال جستجو هستند که آیا این قطعه مربوط به همان بوئینگ 777 گم شده است یا خیر.

این خبر برای خانواده این 239 نفر بسیار دردناک است،و باعث ایجاد شوک در آنها شده است.

سارا همکار فیلیپ وود یکی از مسافران گفت: بیشتر این روزها پر از اضطراب بودم.

یک منبع نزدیک به تحقیقات به سی ان ان گفت که مقامات بوئینگ اعتقاد دارند که قطعه پیدا شده بال یک بوئینگ 777 است.

سارا و بقیه خانواده ها به سی ان ان گفته اند که از اعلام نتایج حستجوها ترس زیادی دارند. استیو وانگ که مادرش در هواپیما بود گفت: ممکن است این بال همان پرواز 370 بوده باشد اما بهتر است منتظر بمانیم تا تایید شود،از وقتی که هواپیما گم شد ما اطلاعات غلط زیادی گرفتیم.

تاکنون اطلاعات اشتباه زیادی در رابطه با این هواپیما آمده و به همین دلیل خانواده ها را در شرایط سختی قرار داده است.

اندکی امید

چیزی که تا الان خانواده ها را امیدوار کرده بود این بود که هیچ قطعه ای از این هواپیما گم شده پیدا نشده بود و ممکن بود کسانی هنوز امیدوارباشند که عزیزانشان زنده باشند، اما اگر این قطعه پیدا شده مربوط به پرواز ام‌اچ 370 باشد این امید از بین می رود.

سارا گفت: اگر این قطعه ای از بال هواپیما باشد آنگاه حقیقت پیروز خواهد شد و اندک امید من نیز از بین می رود. سارا و وود قرار بود در مالزی با یک دیگر ازدواج کنند.

گنزالس همسر پاتریک خلبان هواپیما گفت: خیلی چیز ها را به ما نمی گویند اما من امیدوارم این قطعه مربوط به هواپیمای گمشده نباشد و پاتریک زنده باشد.

سوالات بیشتر از جواب ها

پیدا کردن این قطعه فقط به سوالات کمی از خانواده ها جواب می دهد. نارندان همسر یک زنی که مسافر پرواز بود گفت:هواپیما کجاست؟ مسافران کجا هستند؟چه اتفاقی افتاد؟ مقصر کیست؟ برای من این قطعه پیدا شده سوال های بیشتری به وجود می آورد تا جواب.

سی‌ان‌ان/ ۳۰ جولای ۲۰۱۵/ ترجمه: نیو صدر

۴۷۴۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    10 2
    سلام / امیدوارم که هر چه زودتر راز کمشدن هواپیما اشکار شود. در قرن 21 با این همه تکنولوژی این اتفاق جای تامل داره. با تشکر
  • محمدرضا A1 ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    11 3
    فکر کنم اتفاقی تو مایه های سریال لاست برای این هواپیما افتاده
  • نریمان A1 ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    0 0
    عمق و جنس و شدت حس و حال این افراد رو هیچکس دقیق نمی تونه درک کنه.من در یک چنین لحظاتی بودم در سال 1380. فقط سرم به پایین بود و زار زار مثل عین یک مرد قوی و بهاری، بی صدا. اشک میریختم و مرور می کردم همه خوشی ها و لذتی که با عزیز از دست رفته ام تجربه کردم و الان جز تصویری خیالی از همه اون خوشی ها باقی نمونده...
  • سغید RO ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    0 0
    جستجوی هواپیما در اقیانوس همین شکلیه ..چند سال پیش یک ایرفرانس در اقیانوس آرام سقوط کرد تقریبا ۲ سال طول کشید تا پیدا شد ...