ملی پوش بسکتبال ایران می گوید :«این بار با جناب خان می‌خوانم.»

پريسا غفاري - خبرنگار اعزامي به چين؛ حامد حدادي، باارزش‌ترين بازيكن بسكتبال آسيا، نه تنها در عرصه ورزشي 3 بار لقب MVP اين قاره ‌كهن را از آن خود كرد، بلكه با حضور در جمع برنامه خندوانه هم رأي علاقه‌مندان زيادي را براي خودش جمع كرد. برنامه او و صمد نيكخواه‌بهرامي، كاپيتان تيم ‌ملي بسكتبال، پربيننده‌ترين برنامه خندوانه شد. جناب خان هم حسابي در دل حدادي جا باز كرده است، آن هم با آوازهاي بندري‌‌اش. طوري كه اگر دوباره دعوتش كنند، اين بار بد‌جوري هوس كرده تا با او بخواند. او همزمان با حضورش در سوژو براي تورنمنت اطلس اسپورت دوباره با سيچوآن قرارداد بست تا در چين ماندگار شود.

* حدادي، از برنامه خندوانه بگو.

برنامه خيلي خوبي بود. واقعاً دوستش داشتم. يك برنامه شاد. آوردن خنده روي لبان مردم برايم خيلي جذاب است.

* ظاهراً پربيننده‌ترين برنامه خندوانه مربوط به برنامه شما بود.

من سعي كردم همان ‌طور كه آنها با من راحت برخورد كردند، خودم را در جمع آنها حساب كنم و راحت باشم. با رامبد جوان و جناب خان راحت بودم. گاهي فارسي و بعضي مواقع خوزستاني با آنها صحبت مي‌كردم. يكي از سوژه‌هاي آنها هم خوزستاني بودن من بود و اينكه راحت با اين مسئله برخورد كردم. خدا را شكر برنامه خوبي هم از آب درآمد و با استقبال خوبي روبه‌رو شد. خودم هم تعجب كردم، چرا كه خانواده‌ام و مردم وقتي مرا مي‌بينند، بيشتر از بسكتبال، درباره خندوانه با من صحبت مي‌كنند.

* جناب خان برايت سنگ تمام گذاشت، وقتي برايت مي‌خواند، از خنده‌هايت معلوم بود كه لذت مي‌بري.

خيلي راضي بودم. واقعاً حس خوبي داشتم و دلم مي‌خواست به قول معروف يه ريزه هم با او همخواني كنم ولي نشد.

* اگر دوباره به برنامه خندوانه دعوت شوي با جناب خان همصدا مي‌شوي؟

آره خيلي دوست دارم. البته صداي من زياد خوب نيست اما سعي مي‌كنم اين بار با جناب خان بخوانم.

* فكر مي‌كردي چنين جوي آنجا حاكم باشد، به ‌خصوص كه هميشه جو برنامه‌ها رسمي است؟

برنامه صمد را قبلاً ديده بودم ولي جالب بود برايم كه برخورد با من صميمي‌تر از صمد بود. البته نه اينكه با او صميمي نباشند اما به خاطر حضور جناب خان برنامه از حالت رسمي دور و برخوردها و صحبت‌ها راحت‌تر شد. خودم هم تعجب كردم و وقتي پخش زنده هم نباشد، بهتر از آب درمي‌‌آيد.

* در چين هم كلي طرفدار داري و هر وقت دست به توپ مي‌شوي، حسابي برايت سر و صدا به پا مي‌كنند. عكس، امضا و...

اينجا من، صمد نيكخواه‌بهرامي و اوشين را همه به خاطر بازي‌هايمان و اينكه چند بار تيم ‌ملي‌شان را شكست داده‌ايم، به خوبي مي‌شناسند. آنها طرفدار بسكتبال هستند و ما را هم دوست دارند، شايد مرا كمي بيشتر (با خنده)، ولي تعجب مي‌كنيد وقتي بگويم اينجا حتي مرا بيشتر از ايران مي‌شناسند، حتي مردم‌شان كه در خيابان مي‌بينند.

* همه مردم ايران هم دوست دارند و توجه ويژه‌اي به تو دارند.

بله، من هم آنها را دوست دارم اما شايد اينجا چون زياد به بسكتبال مي‌رسند و توجه ويژه‌اي به آن دارند، اين‌ طور است. سالني كه براي تورنمنت اطلس بازي مي‌كنيم، شايد هزارمين سالن استاندارد بسكتبال چين باشد. هر شهري 4 تا 5 سالن استاندارد بسكتبال دارد و به علاقه‌مندانش حسابي مي‌رسند. پس به همين دليل با شناخت مردمش از بسكتبال، اهميت دادن آنها به بازيكنان خوب هم بيشتر مي‌شود. با همه اين مسائل، من علاقه خاصي به مردم كشورم دارم و هميشه تمام تلاشم براي پيروزي و شادي آنها بوده است.

* براي فصل جديد در ايران بازي مي‌كني؟

نه، دوست داشتم دوباره در چين بازي كنم. با تيم سيچوآن هم راحتم، چرا كه دو فصل قبل هم برايش بازي كرده‌ام و مردم شهرش را مي‌شناسم. وقتي به من پيشنهاد دادند، من هم قبول كردم. 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =