تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی تبریز می‌گوید نفت تهران یکی از بهترین‌ تیم‌هایی است که در لیگ برتر حضور دارد.

خبرورزشی نوشت: او همچنین گفت كه نفت از مربي و بازيكنان باكيفيتي بهره مي‌برد. اين گفت‌وگو را بخوانيد.

* درخصوص بازي با نفت تهران برايمان بگوييد؟

من براي نفت احترام خاصي قائل هستم نفت هم مثل تراكتورسازي تيم پرستاره‌اي است و از انگيزه بالايي برخوردار است و قطعاً براي قهرماني تا آخرين روز خواهد جنگيد لذا ما امروز كار سختي در پيش خواهيم داشت.

* فكر مي‌كنيد كدام تيم‌ها شانس اول قهرماني و مدعي جام هستند؟

جواب اين سؤال را همه مي‌دانند چرا كه چهره تيم‌هاي مدعي كاملاً مشخص است. فقط اين را مي‌توانم بگويم كه رقبا بهتر است در ليگ پانزدهم حساب بيشتري روي تراكتورسازي باز كنند چرا كه ما از فصل گذشته درس‌هاي زيادي آموخته‌ايم و قطعاً براي قهرماني شرايط بهتري را رقم خواهيم زد.

* يعني قول قهرماني مي‌دهيد؟

مي‌خواهم بگويم قول‌ مي‌دهيم تلاش بيشتري انجام دهيم تا به جام برسيم.

* رويارويي با نفت و منصوريان چطور خواهد بود؟

منصوريان را يك مربي منطقي ديدم كه نشان داد در شرايط سخت مي‌تواند تمركز خود را حفظ كند. كمتر سراغ داريم يك مربي بتواند در آن شرايط سخت كه تيمش 3 بر يك بازي را باخته در تبريز بتواند 3- 3 كند. منصوريان مربي آينده‌داري است و قطعاً او هم تيمش را با چهره متفاوتي به ميدان خواهد فرستاد.

* فكر مي‌كنيد بازي‌هاي هفته اول ليگ خوب از آب درآيد؟

فوتبال همين طوري روي كاغذ قابل پيش‌بيني است اما روي زمين نمي‌توان گفت چه شرايطي براي تيم‌ها رقم مي‌خورد. به نظرم بايد 3 هفته بگذرد تا عيار تيم‌ها مشخص شود و قطعاً هفته اول ليگ معايب زيادي را مشاهده خواهيم كرد.

* تراكتورسازي به فرم ايده‌آل فني خود رسيده است!

من از بعضي چيزها دلخور هستم. اول اينكه خودم دير به تيم ملحق شدم. دوم يكسري بازيكنان سرباز را دير در جمع خود داشتيم و سوم اينكه خارجي‌ها‌ي ما تازه در آخرين اردوي تراكتور در تهران جذب شدند. لذا هنوز از لحاظ هماهنگي مشكل داريم و سعي مي‌ كنيم هرچه زودتر اين ضعف‌ها را برطرف كنيم.

* پيش‌بيني شما از بازي تراكتورسازي و نفت چيست؟

من در اين بازي خاص يك سلاح قوي دارم كه آن هم هواداران تراكتورسازي هستند و اين هواداران مي‌توانند با حمايت‌هاي خود هر نتيجه‌اي را به سود تراكتورسازي رقم بزنند. اميدوارم در بازي با نفت هم مثل هميشه حامي ما باشند و كمك كنند ليگ را با اولين برد شروع كنيم.

* شما ليگ را با تراكتورسازي آغاز مي‌كنيد اين در حالي است كه هميشه وقتي مربي تراكتور اخراج مي‌شد سراغ شما مي‌آمدند. نظرتان در اين خصوص چيست؟

فكر مي‌كنم اين بار اگر در طول بازي‌هاي ليگ اخراج شوم تراكتوري‌ها دوباره خودم را به عنوان سرمربي جديد به تيم برگردانند تا در نهايت قهرمان ليگ برتر شويم.

43 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =