نماینده سابق مردم تهران در مجلس با انتشار مطلبی در کانال تلگرامی خود درباره برخورد با فیش‌های حقوقی نوشت: یکی از ثمرات برخورد با مدیران خائن، دلگرمی اکثریت مدیران خدوم خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاين متن پیام احمد توکلی به شرح زیر است:

1. در دو سه روز گذشته دولت برخورد قاطعی با مدیران خائن در امانت و بی دغدغه نسبت به مردم از خود نشان داد. وظیفه همه است که از دولت تقدیر کنند. رئیس بازرسی کل در موضعگیری بسیار شفافی علیه یک پیوند قدرت و ثروت، این امید را آفرید که زین پس از بازرسی کل خدمات بیشتری دیده خواهد شد. باید از آقای سراج هم تشکر کرد.

2. فردا، شنبه 95/4/12، هیئت امنای صندوق توسعه ملی به ریاست آقای دکتر روحانی برای رسیدگی به وضع رئیس و اعضای هیئت عامل صندوق تشکیل جلسه می‌دهد. هیئت نظارت به ریاست آقای سراج هم بدون حق رای در جلسه حاضر می‌شوند. این جلسه آزمایش بسیار مهمی برای هیئت امناء است که چه رأیی می‌دهد و برای هیئت نظارت که چگونه موضع می گیرند. اهمیت این نشست جهات زیادی دارد که یکی از آنها این است که رئیس صندوق یک تکنوکرات، مانند موارد برخورد شده قبلی نیست؛ بلکه یک سیاستمدار است که در دو کابینه دولت اصلاحات وزیر بوده است و احتمالا از پشتیبانی برخی تشکلها و شخصیت ها برخوردار است.

3. تا چند روز پیش رئیس صندوق 281 میلیون از باقیمانده وام ظالمانه 300 میلیونی دریافتی و 200میلیون تومان از مزایای حرام دریافتی را نیز بازگرداند. معاونش 91 و دیگر اعضای هیئت عامل نیز هریک حدود 70 میلیون بازگرداندند. این کار بخشی از اقداماتی است که باید درباره آنها اعمال شود.

4. این بی مروتان که نه شغل نامناسب برخی از امیران ارتش ایران در دوران بازنشستگی به خاطر کمی بازنشستگی( با پوزش از این بزرگان) ، نه تن فروشی بعضی از نوامیس این مملکت به خاطر فقر، نه افسردگی جوانان تحصلکرده بیکار که در کنج خانه در برابر چشمان اشکبار پدر و مادرشان کز کرده اند و نه ده ها صحنه دردآور دیگر، هیچ کدام برایشان دغدغه ای نمی آفریند و حتی با جعل عنوان کمک هزینه اوقات فراغت فرزندان، به بیت المال دستبرد می‌زنند، خائن اند. با خائنان همان کنید که علی فرمود:

" از همکاران و دستیاران خویش بر حذر باش، اگر یکی از آنان دست به خیانت دراز کند و گزارش های مأموران پنهان تو پشتیبان هم در خیانتش بودند، همین گزارش‌ها تو را بس باشد. پس او را به جرم خیانت تازیانه بزن، و آنچه از خیانت به چنگ آورد، از او بازستان. سپس او را در جایگاه ذلّت وخواری بنشان، و داغ خیانت را بر او بگذار، و طوق ننگ و بدنامی را به گردنش بیاویز."(نامه 53 نهج البلاغه)

دولت و دستگاه های نظارتی بدانند که مردم پشتیبان انها خواهند بود و یکی از ثمرات برخورد علوی با مدیران خائن، دلگرمی اکثریت مدیران خدوم خواهد بود.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 552023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس A1 ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    33 1
    حتما مدیرانی که برکنار می شوند فساد کرده اند.مرحله دوم نوبت قوه قضاییه است که پول ها را به بیت المال برگرداند تا صرف پروژهای عمرانی شوند.یا صرف وام10میلیونی ازدواج شوند...
    • دات کام A1 ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
      3 1
      این صحبت ها بیشتر ژست سیاسی هست ورگنه چرا قبلش حرفی از عدالت علی نبود؟ طرف یه شبه که نشده مدیر بانک. دیده بگشا ای صنم ، ای ساقیِ مستان ، علی. دیده بگشا
  • علی IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    11 53
    آقای توکلی ، وقتی یک فوتبالیست و یا یک مجری بیش از یک و یا دو میلیارد تومان می گیرند آیا حق یک پزشک و یا مدیر یک بانک کمتر از اونها بلید بلشد؟ بنده هم قبول دارم تبعیض حقوق وجود دارد ولی بهتر است جاهای دیگه را ببینید . انوقت می فهمید که این دریافتی ها با توجه به مسئولیت ها چیزی نیست .
    • امیر A1 ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
      7 1
      اون فوتبالیست اگر هم اونقدر میگیره با توجه به عملکردش در مقایسه با سایر فوتبالیستها میگیره من و شما هم خبر داریم به دلایل تا حد زیادی حق هم بهش اعتراض داریم. اما اون مبلغ برای یک ساله. مزایا نداره که مالیات بهش نخوره، کامل هم پرداخت نمیشه بعضاَ. اما در مورد عملکرد مدیران هم همین قدر شفافیت و رقابت و شایسته سالاری حاکمه؟ اون بازیکنی که یالی 15 تا گل میزنه یا جلوی کلی گل رو میگیره میلیاردی میگیره. نه هر بازیکنی. حالا عملکرد مدیران چیه؟ چقدر آورده دارن برای مملکت که باید میلیاردی بگیرن؟ دستمزد بر اساس عملکرده؟ تو امریکا و اروپا هم مدیر دولتی اندازه مسی و رونالدو و اپرا وینفری حقوق میگیره؟
    • بدون نام ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
      4 0
      برادربامدیران ومسیولین رده پایین که بعضاکارامدترازاینها هم هستند. مقایسه کنید. که حقوق وپاداش خیلی کمی میگیرندنهبافوتبالیستهای انگشت شمار. بیش ازسه هزارمدیر ازحقوقهای نجومی استفاده میکردند. عدالت کجارفت.
  • پنگوئن DE ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    16 1
    آقای توکلی: زمانی که آقای پور محمدی رییس سازمان بازرسی به گفته خودشان این گزارشها را در مجلس ارایه دادند شما کجا تشریف داشتید که حالا طرفدار حق شده اید و با باطل را لعن می کنید؟ شما هرچه کمتر صحبت کنید بهتر است. استراحت کنید احتیاج دارید.
  • بی نام GB ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    5 0
    واقعا سازمان های نظارتی این مدت کجا بودند؟؟؟؟؟؟ چرا هیچکس پاسخگو نیست
  • بازنشسته IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    1 0
    منهم مدیر بودم با طلب بخشش ازهمه مردم علاوه بر حقوق نزدیک به بیست میلیون ریالی ماهانه نهصدوده هزارریال هم یواشکی یارانه میگرفتم که دولت متوجه شد یارانه راقظع کرد
  • دات کام A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    3 0
    این صحبت ها بیشتر ژست سیاسی هست ورگنه چرا قبلش حرفی از عدالت علی نبود؟ طرف یه شبه که نشده مدیر بانک. دیده بگشا ای صنم ، ای ساقیِ مستان ، علی. دیده بگشا