کار جدید صدا پیشه ببعی با رامبد جوان / خندوانه با حضور خمسه، بنفشه خواه و شفیعی جم روی آنتن می‌رود

رامبد جوان با «خندوانه» به شبکه نسیم برمی‌گردد، برنامه‌ای که این بار با طراحی دکور تازه و همراهی صداپیشه «ببعی» و «آقوی همساده» روی آنتن خواهد رفت.

پردیس سیاسی: برنامه «خندوانه» از نیمه خرداد 93 پخش خود را از شبکه نسیم آغاز کرد. باوجوداینکه نسیم در آن زمان هنوز به شبکه‌های سراسری نپیوسته بود و تنها بر روی شبکه‌های دیجیتال قابل دریافت بود، «خندوانه» به‌سرعت به یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های سیما تبدیل شد. برنامه‌ای با محوریت خنده که با دعوت از کمدین‌های محبوب و مهمانان ویژه، راه‌های چگونه خندیدن را به مخاطبان یادآوری می‌کرد. علاوه بر مهمانان، تماشاچیان حاضر در استودیو و استندآپ کمدی، هسته اصلی این برنامه را تشکیل می‌دادند. رامبد جوان کارگردان و مجری «خندوانه» توانست برنامه‌اش را به یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های سیما در رمضان 93 تبدیل کند.

پس از پایان مجموعه اول، با توجه به محبوبیت «خندوانه» زمزمه‌های ساخت مجموعه دوم هم بلند شد، اما این بار رامبد جوان می‌خواست با دست پرتر به میدان بیاید و به همین دلیل، میان‌ساخت مجموعه اول و دوم وقفه‌ای چندماهه افتاد و سرانجام شبکه نسیم اعلام کرد که پخش سری جدید «خندوانه» از فروردین 94 از سر گرفته می‌شود.

 در مجموعه جدید، علاوه برافزایش تعداد تماشاگران به 100 نفر، یک عروسک هم به برنامه اضافه‌شده است که در اجرا جوان را همراهی می‌کند و صداپیشه آن محمد بحرانی است. دکور جدید «خندوانه» نیز دکوری گردان و با نماهای مختلف است که به گفته کارگردان به برنامه جذابیت خاصی می‌دهد. علاوه بر این، قرار است جوان از ده کمدین مطرح کشور در برنامه‌اش استفاده کند و مهمان‌های ویژه هم همچنان در برنامه حضور خواهند داشت.

جواد فرحانی، مانند مجموعه گذشته، تهیه‌کننده «خندوانه» و کارگردان تلویزیونی آن مهران آزاد خواه است. بهرام عظیمی، کارگردان انیمیشن «تهران 1500» نیز، برای ساخت تیتراژ «خندوانه» با تیم رامبد جوان همکاری داشته و تیتراژی متفاوت را برای این مجموعه تولید کرده است.

قسمت اول «خندوانه» امشب ساعت 22 از شبکه نسیم پخش خواهد شد و رضا شفیعی جم، علیرضا خمسه و بیژن بنفشه خواه اولین کمدین‌های حاضر در این برنامه خواهند بود. «خندوانه» قرار است پخش خود را در 180 قسمت 60 دقیقه‌ای، از شبکه نسیم ادامه دهد.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =