مدافع استقلال در یک قدمی برگشتن به تمرینات این تیم قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حنیف عمران‌زاده مدافع استقلال بعد از داربی پایتخت از سوی مظلومی به دلیل بی انگیزگی و بی روحیه بودن از تیم کنار گذاشته شد. او بعد از این اتفاق در یک مصاحبه تند اظهاراتی را علیه برخی مسئولان استقلال انجام داد و گفت که خودش خواسته بوده تا در بازی با فولاد حضور نداشته باشد.

فردای آن مصاحبه این مدافع استقلال جلسه‌ای را با افشارزاده برگزار کرد و سرپرست استقلال در اظهاراتی عجیب مدعی شد عمران‌زاده مصدوم است و تا پایان فصل نمی‌تواند برای استقلال به میدان برود.

این اظهارات بلافاصله با تکذیب دکتر نوروزی همراه شد تا مشخص شود عمران زاده محترمانه از استقلال کنار گذاشته شده است.

با این‌حال محرومیت مگویان در بازی استقلال و تراکتورسازی و احتمال غیبت او در فینال جام حذفی باعث شده تا زمزمه‌هایی مبنی بر برگشتن عمران زاده به استقلال شنیده شود و خیلی دور از انتظار نیست که او به زودی در تمرینات این تیم حاضر شود. هرچند که گفته‌ می‌شود منصور پورحیدری وساطت کرده تا او به تیم بازگردد اما برگشتن او به استقلال در تضاد با اظهارات افشارزاده در رابطه با مصدومیت این بازیکن خواهد بود و باید دید استقلالی‌ها در نهایت روی اصول خود می‌مانند یا اینکه مجبور می‌شوند برای کسب نیتجه عمران‌زاده را به تیم بازگردانند. به هرحال باید این نکته را هم در نظر داشت که در صورت برگشتن عمران‌زاده به استقلال شاید این مسئله رویه بازیکن سالاری را در این تیم باب کند و سرآغاز اتفاقاتی بدتر در آینده شود.

 

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =