۰ نفر
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱

محمد فرهادی، وزیر علوم با صدور حکمی دکتر علی اصغر رستمی ابوسعیدی را به سمت ریاست مرکز هیئت های امنا و هیئت ممیزه مرکزی وزارت علوم منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، در حکم انتصاب رستمی آمده است: امید است با توکل به خداوند سبحان ، ماموریت و وظایف ریاست مرکز هیئت های امنا و هیئت ممیزه مرکزی را برپایه قوانین،سیاست ها وبرنامه های مصوب به انجام رسانید، شایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی ، مبانی علمی ، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری معاونان،مدیران و کارکنان گرامی نقشی شایسته در تحقق راهبردهای تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید .

بر اساس این گزارش ، وزیر علوم در نامه جداگانه ای از خدمات دکتر سعید سمنانیان رئیس سابق مرکز هیئت های امنا و هیئت ممیزه مرکزی در زمان تصدی مسئولیت مدیریت این مرکز قدردانی کرد.

گفتنی است؛ دکتر علی اصغر رستمی ابوسعیدی استاد پایه 43 رشته زبان و ادبیات انگلیسی است و از سوابق اجرایی وی می توان به تصدی مسئولیت در سمت های مشاور معاونت ریاست جمهوری در امور میراث فرهنگی، معاون بورس و امور دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت وزارت علوم، مشاور وزیر علوم در جذب کمک های مردمی، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت و دفتر حقوقی و بین الملل سازمان فنی و حرفه ای کشور، ریاست دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان، شهید باهنر کرمان، بین المللی کیش، موسسه آموزش عالی علمی کاربردی وزارت صنایع و معادن، موسسه آموزش عالی علمی کاربردی مهارت، ریاست کمیسیونهای دایمی در دانشگاههای مختلف کشور و عضویت در کمیته ها و مجامع بین المللی مختلف به نمایندگی از وزارت علوم اشاره کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ سعید سمنانیان یکی از انتصابات رضا فرجی دانا، وزیر سابق علوم بود که مجلس از او خواسته بود، برکنارش کند. این اتفاق به دلایلی نیفتاد و فرجی دانا استیضاح شد. سمنانیان در اواخر دوره سرپرستی محمدعلی نجفی در وزارت علوم، همراه با جعفر میلی‌منفرد استعفا داد تا دانش‌آشتیانی بتواند از مجلس رای اعتماد بگیرد. اما نجفی استعفای این دو نفر را نپذیرفت.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 403026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام NL ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    4 0
    چه وزیر دلواپسی شده
  • بی نام A1 ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    3 1
    تسلیم شدن روحانی درقبال مجلس..انتخاب فرهادیو...خیانت به رای مردم
  • بی نام A1 ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    1 0
    به سلامتی فرایند ماست مالیزیشن دکتر فرهادی با قدرت و سرعت تمام به پیش میره
  • mohammad IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    3 0
    برای وزیر علوم متاسفم.
  • بی نام IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    2 0
    وزارت علوم هم مانند وزارت کشور نیاز به ترمیم دارد
  • بی نام IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    3 0
    این بنده خدا تو دولت خاتمی که هیچ پستی نداشته حتما از معتمدان احمدی نژاد بوده واقعا برای روحانی و وزیرای معامله گرش متاسفم چی گیرت آمده آقای روحانی از عقب نشینی در مقابل افراطیون؟؟ حیف رایمون
  • بی نام IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    3 0
    روحانی خیلی وقته برات متاسفم، و برای خودم که بهت رای دادم
  • سیاوش IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    2 0
    خوب داری اروم آروم از همه مواضع کوتاه میای. بی سر و صدا تمام معاونین شایسته وزارت علوم را که تحت فشار مجلس بودند تغییر دادی .ملت خواب نیستن برادر شما هم فراموشکار نباش.
  • ئ A1 ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    1 0
    متاسفم
  • از علامه A1 ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    2 0
    به عنوان یکی از حامیان دولت اعتدال از وزارت علوم خواهش میکنم نسبت به بررسی عملکرد آقای دکتر سلیمی و معاونینشان در دانشگاه علامه طباطبایی اقدام فرمایند . به نظر اینجانب و بسیاری از مدرسین، دانشجویان و فارغ التحصیلان ارشد و دکترای این دانشگاه ، توانایی های این تیم با نیاز دانشگاهی مانند علامه سازگار نیست . تصمیمات خلق الساعه و غیر کارشناسی به ویژه در مورد جذب و ارتقای هیات علمی، انتصاب های بدون توجه به شایسته سالاری و استفاده از افراد با رزومه ضعیف و غیر مرتبط، بی نظمی غیر قابل قبول در برنامه های آموزشی به ویژه در پردیسهای این دانشگاه، سخنرانی های تنش آفرین برای کارمندان غیر هیات علمی و ... مثالهایی از ضعفهای تیم مدیریتی این داشنگاه است.
  • بی نام US ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    2 0
    آقای روحنی با این وزیر عافیت طلبت داری به کجا میری
  • مهدی A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
    0 0
    از اولم هم معلوم بود که این وزیر برای سرپوش گذاشتن به روی پرونده بورسیه های غیرقانونی از جانب جناح اصولگرا به دولت روحانی تحمیل شده