رافا بنیتز که این روز ها فشار زیادی را از سوی رئالی ها تحمل می کند در کنفرانس خبری قبل از بازی تیمش با شاختار در لیگ قهرمانان درباره آینده خود و تیم صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ دیشب مشخص شد فلورنتینو پرز چندان اهمیتی برای پارچه های سفید بالا رفته در سانتیاگو برنابئو در شب تلخ ال کلاسیکو قائل نیست. آقای این چند سال اخیر دیکتاتور تر رئال مادرید حمایت کامل خود از رافا بنیتز را اعلام کرد و او را همچنان به عنوان سرمربی باشگاه می شناسد. این حمایت پرز در مصاحبه بنیتز قبل از بازی با شاختار دونتسک اوکراین کاملا مشهود بود. سرمربی این روز ها نه چندان محبوب رئال در صحبت های خود از تیمش تعریف کرد و گفت : « من فکر می کنم ما تیم بسیار خوبی داریم. اگر به یاد داشته باشید ما 14 بازی بدون باخت را تجربه کردیم و این یعنی یک توانایی فوق العاده که در تیم ما وجود دارد. تیم متحدی داریم و قعلا تنها هدفمان صعود به عنوان تیم اول از گروهمان در لیگ قهرمانان است. من تمام توان و انرژی خود را برای گرفتن جام در این فصل به کار می گیرم. تنها نگرانی من ناراحتی الان هواداران است و فقط می خواهم آنها خوشحال باشند. »

بنیتز درباره بازی ال کلاسیکو و شکست سنگین تیمش هم گفت : « من هم مثل همه بعد از ال کلاسیکو خیلی ناراحت بودم. بازی با بارسا ضربه بدی به ما زد ولی الان باید فقط به آینده فکر کنیم. اشتباهاتمان را شناسایی کرده ایم و سعی در برطرف کردن آنها داریم. مطمئن باشید با وجود این اتفاقات ما انتقام خود را خواهیم گرفت. »

در حالی که از ابتدای فصل صحبت های زیادی درباره اختلاف رونالدو با بنیتز و این تیتر که کریس گفته «رئال یا جای من است یا جای او» گفت : « هیچ مشکلی با رونالدو ندارم و او یکی از ارزش ها و بازیکنان تاثیرگزار تیم ما است. »

جالب اینجاست رافا بنیتز در ابتدای فصل از رونالدو به عنوان بهترین بازیکن جهان یاد نکرد و همین مسئله و موارد مشابه به شدت موجب ناراحتی فوص ستاره پرتغالی رئال شده بود. به حدی که روزنامه مارکا بعد از ال کلاسیکو از این نوشت که او حتی بعد از شکست گفته بود : « رئال یا جای من است یا جای بنیتز! »

41257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام ES ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    47 51
    هنوز بچه س این رونالدو