استیماچ: از خلعتبری ناراحت نیستم/ گل‌محمدی: به بازیکنانم گفتم خود را در خرمشهر تصور کنید!

مربیان دو تیم سپاهان اصفهان و ذوب آهن بعد از برگزاری نیمه نهایی جام حذفی در فولاد شهر در کنفرانس خبری حاضر شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استیماچ بعد از شکست تیمش در ضربات پنالتی گفت: ما بازی سختی داشتیم؛ اما با وجود شکست خوردن از بازیکنان تیمم راضی‌ام. با وجود دو بار عقب افتادن از ذوب‌آهن، موفق شدیم نتیجه را برگردانیم. ما ده نفره بودیم ولی موفق شدیم همه کار کنیم. بازی را کنترل کردیم و عالی بودیم.
او در مورد اعتراض خلعتبری بع تعویضش گفت: همه ما حق ارائه نظرمان را داریم. فقط بعضی بلدند چطور بقیه را خوشحال و یا ناراحت کنند. من در رابطه با این حرکت محمدرضا هیچ جریمه‌ای در نظر نمی‌گیرم و مشکلی هم وجود ندارد. نباید از اول راه با هم به مشکل بخوریم.
او ادامه داد: مطمئنا شما در آینده سپاهان متفاوتی را خواهید دید. در مورد رجمان احمدی بعید می‌دانم او تحت فشار باشد. رحمان 35 سال سن دارد و من به توانایی بازیکنان با تجربه‌م شک ندارم. قبل از آمدن من مشکلاتی در دروازه وجود داشت؛ شما که توقع ندارید من از دروازه‌بان 19 ساله تیمم برای این بازی استفاده کنم؟ اگر بخواهم بعد از هر اشتباه یک بازیکنم را بیرون بکشم و جایگزین برای او بیاورم، در آخر فصل هیچ بازیکنی نخواهم داشت.
او در مورد عدم استفاده از نویدکیا گفت: من از او در برابر نفت تهران به طور کامل استفاده کردم و برنامه داشتیم در این بازی او را در 30 دقیقه پایانی به بازی بیاوریم که برنامه‌هایمان بر اساس شرایط بازی عوض شد. البته ما دست داریم تا حد ممکن از محرم استفاده کنیم، زیرا او بازیکنی است که تیم‌های مقابل به خاطر حضورش سبک خود را عوض می‌کنند.
بعد از استیماچ نوبت به گلمحمدی بود که در مورد این بازی صحبت کند.
سرمربی ذوب‌آهن اصفهان گفت: حریف هیچ صورته نمی‌خواست بازنده بازی باشد و به هر شکل ممکن به ما فشار می‌آورد و متاسفانه روی اشتباهات خودمان گل‌هایی دریافت کردیم.
او ادامه داد: در بین نیمه به بازیکنانم گفتم خود را در خرمشهر تصور کنید و ایمان داشته باشید که به فینال می‌رسید. در زدن پنالتی‌ها، نکته مهم وضعیت روحی بازیکنان دو تیم است.
گلمحمدی گفت: بعد از ده نفره سپاهان این تیم دفاع چند لایه را شروع کرد و متاسفانه عبور از این دفاع سخت است.
او در پایان گفت: امیدوارم تیمی که لایق است پای دیگر فینال باشد تا بازی خوبی را شاهد باشیم.
258 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =