فرمانده انتظامی چابهار از انهدام باند سه نفره سارقان منازل، انبارهای منطقه آزاد و کشف 18 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، سرهنگ محمدرضا کاظمی گفت: در پی وقوع سرقت منازل و انبارهای منطقه آزاد در سطح چابهار تیمی از ماموران دایره سرقت پلیس آگاهی انتظامی این شهرستان برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان تشکیل شد.

به گفته وی ماموران پلیس آگاهی با اقدامات همه جانبه و فعال کردن منابع و مخبران سه نفر از سارقان سابقه دار را شناسایی و پس از گسترش چتر اطلاعاتی، تعقیب و مراقبت به طور نامحسوس موفق به دستگیری سرکرده باند و دو نفر از همدستان وی شدند.

فرمانده انتظامی چابهار افزود: در تحقیقات به عمل آمده، متهمان به 18 فقره سرقت شامل شش فقره منزل و دوازده فقره سرقت از انبارهای منطقه آزاد و ایجاد جو نا امنی در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ کاظمی گفت: ماموران با اعتراف سارقان، شناسایی مالخرها را در دستور کار قرار دادند و اموال مسروقه کشف شده پس از شناسایی مالباختگان در اختیار آنان قرار می گیرد.

وی با تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس، گفت: پلیس با اجرای طرح های مختلف انتظامی و استفاده از توان موجود در اقشار اجتماعی اجازه نخواهد داد که اخلال گران در نظم عمومی و قانون شکنان در هیچ نقطه ای احساس آرامش کنند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =