ایرنا نوشت: فرمانده انتظامی استان فارس گفت: یک جوان 20 ساله به نام 'امین' معروف به مرد ژله ای به جرم ورود به منازل و تجاوز به عنف و سرقت پس از شش ماه انجام کارهای فنی و پلیسی شناسایی و دستگیر شد.

سردار احمدعلی گودرزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این متهم در مناطق پایین شهر شبانه به داخل منازل می رفت و ضمن سرقت اشیای قیمتی، به انجام کارهای خلاف اقدام می کرد.

براساس این گزارش این مرد جوان از آنجا که بدون لباس و با مالیدن مواد روغنی به بدن خود شبانه سرقت می کرد به مرد ژله ای معروف شد.

به گفته فرمانده انتظامی استان فارس، متهم دستگیر شده در بازجویی های اولیه خود به 14 فقره تجاوز به عنف در داخل منزل به زنان اعتراف کرده است.

وی با بیان این مطلب که تاکنون در کشور چنین موردی نبوده که مجرمی با این همه کار خلاف هیچ گونه اثری نیز از خود بر جا نگذارد گفت: اما خوشبختانه مأموران انتظامی فارس با نمونه برداری از آثار مو، خون و دیگر اثرات به جامانده از صحنه تجاوز و آزار موفق به شناسایی متهم شدند.

سردار گودرزی گفت: این مجرم به گفته خودش در طول دوران نوجوانی با مشکلاتی مواجه بوده که باعث برهم ریختن وضعیت روحی و روانی او شده است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 63
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    فقط اعدام در ملا عام تنها مجازات مناسب برای این جانی می باشد.
    • بی نام AQ ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
      آخه چرا تو ملا عام؟ حتما واسه اینکه با بچه پنج شیش ساله بری تخمه بشکنی و لذت ببری.
    • آرش IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
      مگه قبل از این جانی دیگه ای اعدام نشده؟؟؟ پس چرا باز تکرار شده؟؟؟لطفا یه کم فکر کنید بعد یه چیزی بپرونید.. واقعا فکر میکنید اگه هر روز هم یک نفر اعدام بشه درست میشه؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
      من مخالف اعدام ایشان نیستم. فقط از شما و انانی که نطرت را پسندیده‌اند یک پرسش دارم: چرا با وجود این همه اعدام، هیچ‌گاه از آمار جرام و جرایم کاسته نشد و افزوده هم شد؟ امیدوارم خبرآنلاین این نظر و نظر شما را منتشر کند تا بدانیم تحلیل‌تان چیست؟
    • بی نام A1 ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
      حالا اعدام یه چیزی اما این که با این حالت می خوای این اعدام در ملا عام انجام بشه جای بحث داره ... اگه این اعدام ها در ملاعام تاثیر گذار بود جرم و جنایت کم میشد اما حالا شده تفریح یه سری آدم که برن اعدام نگاه کنن که باید در سلامت روحی این افراد شک کرد...
    • بی نام IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
      39 37
      اولا از کجا میدونید کم نشده شاید اگر اعدام نمی کردند بیشتر از این میشد دوما اعدامشون نکنن بذارنشون تو زندان که معالجه بشن که چطور بشه که برگردند میان مردم
    • با نام A1 ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
      55 10
      قبلا اساسا با اعدام موافق نبودم ولی تازه گی ها به این نتیجه رسیدم در برخی موارد اجتناب ناپذیره دوستانی که میگن نباید این پسره اعدام بشه راهکار بدن و بگن مجارات جایگزین چی باشه؟آیا حکومت توان این رو داره این همه قاتل رو مادام العمر اسکان بده و تامین شون کنه؟ضمنا صرف یه روشنفکر نظر ندید خدای ناکرده اگه یکی از این قربانیان تجاوز از بستگان شما بود باز همینقدر راحت دکمه روشنفکری تونو رو گزینه منفی میکوبیدید؟ خدا نصیب هیچکس نکنه.
    • امیر A1 ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
      23 76
      چقدر نفرت انگیز چطوری میتونی اینقدر راحت در مورد کشتن فردی صحبت کنی ،جوری حرف میزنی انگار خودت پاک و منزه هستی و هیچ خطایی تو عمرت نکردی این فردی که جرم مرتکب شده دلایلش مشخصه چرا باید یک پسر به این سن و سال به جای کسب علم و دانش و تلاش برای اینده خود دست به این کارها زده دلیلش خیلی واضحه است اگر شما هم در وضعیت این جوان زندگی میکردی شاید بیشتر از این شخص جنایت میکردی با اعدام چیزی درست نمیشه این افرادی که همش دم از اعدام میزنند شده تا حالا دست جوانی را بگیرند تا اون دنبال خلاف نرود؟ مطمنا اگر کسی دست این فرد رو میگرفت دنبال خلاف نمیرفت کاش یکم فکر کنید و بعد نظر بدید در مورد زندگی این فرد
    • سهیل A1 ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
      60 21
      در پاسخ به دوستانی که یک جمله کلیشه ای "مگر با اعدام این جرایم کاسته می شود" رو تکرار میکنن: 1 بله قطعا کاسته میشود. همانطور که با جریمه کردن تخلفات رانندگی کاسته می شود. نکنه فکر میکنین اگر تجاوز مجازاتش شش ماه زندان بود کمتر تجاوز میشد؟ نمونه اش عربستان است که دست دزد را قطع میکند و دزدی در آن بسیار کم است. 2اگر منظور شما از کم شدن متوقف شدن همه جرایم است که غیر ممکن است. 3حتی اگر این جرایم در طول زمان کم هم نشده باشد و افزایش داشته باشد، باز هم نمتوان ادعا کرد که مجازات تاثیر مثبتی نداشته چون اگر مجازات نبود افزایش جرایم از این هم بیشتر بود. 4 با احترام به همه دوستان تا حالا شده یک بار واقعا خودتون رو جای قربانی بزارید؟
    • بی نام A1 ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
      31 10
      اگر واقعا اعدام در ملا عام اثر دارد پیشنهاد میکنم مثل قدیم جنازه طرف هم مدتها بر سر دار بماند تا بیشتر موجب درس عبرت شود
    • موافق A1 ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
      32 19
      منم موافقم سه بار اعدام در ملاعام
    • رضا US ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
      37 9
      اونهایی که فکر می کنن اعدام نباید بشن فگر این رو نمی کنن که با یک همچین جانیان خطرناکی چکار باید کرد. اینها حتی اگه برن زندان برای زندانیهای دیگه هم خطرناک هستند و کلی باید هزینه کرد برای نگهداریشون که چی بشه. ممکنه بعد از چند سال هم عفو بخورن برگردند تو جامعه. اونوقت ببینم شما حاضری همسایه ات یک همچین جانی باشه. قضیه جنایتکار با خلافکار خیلی فرق می کنه.
    • بی نام A1 ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
      12 39
      با اعدام چیزی درست نمیشه باید روش کار بشه
    • بی نام A1 ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
      34 14
      دوستی که میگه با وجود اعدام کم نشده، از کجا معلوم که اگر اعدام نمیکردند خیلی بیشتر از این اتفاق می افتاد؟
    • مهر IR ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
      8 5
      اعدام در ملا عام هم میتواند تاثیر مثبت داشته باشد و هم تاثیر منفی. و این کار احتیاج به تحقیق داره و مطمئنا مسئولین امر اینا رو میدونن ولی فکرکنم اعدام شخصی که تو محلات به عنوان رییس گروه و خلاف کار محل آسایش رو از مردم میگیرن میتونه برای دیگران تاثیر خوبی داشته باشه ولی اعدام اونایی که بدون هیچ باند و گروهی کارشون رو انجام میدن در ملا عام اثرات منفی زیادی داره
    • بی نام IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
      37 13
      اونایی که میگن اعدام درست نیست میخوام ببینم اگه یکی از اینا شاکیا خودشون بودن اونوقت هم همین حرف رو میزدن ؟ شعار دادن آسونه
    • بی نام RO ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
      13 3
      اعدام حکم بسیار رافتانه ای برای این موجودات است بدترین حکم این است که آن ها رو دور از اجتماع و در انفرادی که خودش یه نوع شکنجه محسوب میشود به مدت یک ماه نگه داریم تا دیوانه شوند
    • امیر تبریز اوغلی IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
      29 7
      کسایی که منفی میدید....خدایی ناکرده اگر قرباتنی این مجرم بودین بازم منفی میدادین؟
  • محمد A1 ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    اعدام برای این حیوان کم است
  • بی نام IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    207 2
    اسمش و گذاشته بودند مرد ژله ای ، در خونه های مردم می رفت با اسپری بیهوش کننده ساکنان خونه رو بیهوش می کرد و بعد هم به زن خانواده تجاوز می کرد . البته هنوز هم مردم شیراز فکر نمی کنند این کسی که دستگیر شده همون متجاوز باشه چون تا همین چند ماه پیش پلیس هر مردی رو که شلوارک پوشیده بود بهش مظنون می شد و به عنوان متهم اصلی دستگیرمی کرد بعد هم آزمایش دی ان ای انجام می دادن و آزادشون می کردن
  • بی نام RO ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    اعدام کنیدش تورو خدا
  • مهدی IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    245 5
    لیان شامپو کجایی که یادت بخیر، تجاوز به عنف دیگه جزو اخبار عادی دستگیری هاست
  • م A1 ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    37 53
    اعدام؟
  • بی نام A1 ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    اقا اعدام چه صيغه ايه همتون قاضي تشريف دارين انگار. جرم يك فراينده نه اتفاق بايد فرايند بررسي بشه نه صرفا به مجازات متهم اكتفا كنيم
    • بی نام RO ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
      یه چی میگیا ... به ناموس مردم تجاوز کرده , جرمش کمتر از اعدامه ؟؟؟ شما خودت خدای نکرده به نوامیست تجاوز کنن , نمیگی چنین شخصی باید اعدام شه ؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    178 6
    همه میگفتن همچین آدمی هست . ما باور نکردیم . امنیت اخلاقی بیاد اینا رو بازداشت کنه ، 14 مورد تجاوز فاجعه است . با این وضع کشور تا یه مدت دیگه همیدیگرو میخوریم
  • ار A1 ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    ابتدا باید خوب روانکاوی بشه . گزارش اون به عنوان منبع دراختیار پژوهشگران قرار بگیره . خفاش شب رو هم که زود اعدام کردند روانپزشکان مخالف بودند چون اینها منابع اطلاعاتی هستند. درآخرهم اعدام شوند. چون شرایط زندگی اینها بدرد آیندگان خواهدخورد.
    • بی نام A1 ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
      13 0
      موافقم
  • بی نام A1 ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    120 2
    شایدخیلی هم باشند بخاطر حفظ آبرو و حیثیت موضوع را مخفی نگه داشته باشن .
  • آتنا RO ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    83 25
    اعدام ...
  • علی IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    31 14
    کسانی که مخالف اعدام هستید و ادعای روشنفکران غربی در می آورید. بدانید که بر طبق قانون مجازات اسلامی که در کشور ما جاری است ، این فرد جانی براساس آن قانون باید به چهارده بار اعدام بخاطر تجاوز به عنف محکوم شود. چرا زورتان می آید این جانی اعدام شود. اتفاقا باید در ملا عام باشد تا امثال من و شما عبرت بگیریم و بدانیم که سزای تجاوز به عنف مکرر آن هم چهارده بار ، اعدام در ملا عام است. بله من یکی از مجازات این افراد متخلف آن هم در ملا عام که حکم الهی در باره شان جاری می شود لذت می برم. و ابایی ندارم که دیگران من را بخاطر این تفکر سرزنش کنند.
  • بی نام A1 ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    کسایی که میگن اعدام کردیم مگه جرایم از بین رفته این رو مد نظر نمیگیرن که اگه اعدام نکنیم جرایم خیلی خیلی بالاتر از این میره
  • بی نام IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    18 6
    همچین آدم حیوان صفتی باید سنگسار شه نه اعدام با چوبه دار ... مگه یه بچه ۲۰ ساله اینقد پَست میشه
  • بی نام A1 ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    3 10
    یعنی چی که منفی میدی
  • نرگس IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    22 4
    چراهمیشه مردم باید تاوان مشکلات روحی روانی دیگران پرداخت کنن . والله اگه تحقیق بشه همه ما ایرانی ها دچار مشکلات روحی روانی هستیم هرکدوم از هموطن های ما دچار مشکلاتی هستن این که نشد هر کی شکستی بخوره بعدش مردم بیگناه قربانی بشن
  • آریا IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    12 5
    چرا با اعدام جانش را آزاد میکنید ؟ باید تا آخر عمر در سلول انفرادی و همراه با کارهای سخت شبانه روزی باشه . و باید مثل زمان شوروی اردوگاه های کار اجباری در معادن درست بشه از اینا بیگاری بکشیم . بخدا نکشید این حیوان ها رو حیفن
  • بی نام IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    19 8
    چرا مثل داعش داخل قفس آتیشش نمیزنین؟
    • بی نام IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
      9 1
      مجازات با اتیش باشه برای اون دنیاش...تو این دنیا باید مطابق قانون اعدام بشود...
  • بی نام A1 ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    13 6
    باید جایی باشه تا جوونا عقده ای نشن .همین
    • بی نام IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
      4 2
      شما نگران نباش. اینروزا دیگه کسی عقده ای نمی شه. از بس همه جور گزینه ای کف خیابون موجوده.
  • mahdi A1 ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    19 4
    اگه اعدام نشه فکر نمی کنید که یه عده هم امثال این فرده الگوشون کنن؟ زمان امیرکبیر که دزدی زیاد شده بود دستور داد که یکی از دزدها رو دست و پاشو به اسبا ببندن و بکشن و طرف تیکه پاره شد. بعد اون دزدی خیلی کم شد. بخاطر اعدام هست که خیلی ها جرات نمی کنن وگرنه تا الان خیلی وضع بدتر میبود.
  • بی نام UA ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    17 5
    مرحوم طالقانی میگفتتند هر خانه ای نیاز به دستشویی دارد ... ای کاش دستشویی بود تا این مشکلات نباشد .
  • بی نام A1 ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    11 2
    اول ریشه های این ناهنجاری رو بررسی و رفع کنید بعد بگید اعدام
  • بی نام IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    7 18
    دیوونه اعدام کردن نداره. بیمار بوده....
  • امین آقا A1 ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    16 8
    همیشه ازین جور اتفاقا که می افته یه عده در ظاهر روشن فکر که از خیلیا هم کوته فکر ترند، میان و ژست می گیرن و میگن چرا اعدام؟ باید مو شکافی بشه . تحلیل بشه. بررسی بشه.
  • بی نام IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    13 0
    حالا چرا بدون لباس و با مالیدن مواد روغنی ؟
  • تا دیر نشده ماهواره هاتون رو نابود کنید ...... A1 ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    22 26
    لعنت بر این ماهواره های لعنتی که غیرت رو از بین بردن اگر این اتفاق همین ده سال پیش می افتاد و مردم این قدر منافع طلب و غرب زده نبودن کار به 14 تجاوز نمیکشید و دوستان این متجاوز به محض پی بردن به موضوع تیکه پارش میکردن همه خوب میدونیم که دستگاه انتظامی و قضایی هر چه قدر هم قدرتمند باشه نمیتونه. صد در صد جنایات رو متوقف کنه مگه 100 سال پیش تو شهر ها و به خصوص تو روستها چیزی به نام وزارت اطلاعات و پلیس به شکل امروزیش وجود داشت ولی خواهر و ناموس هر کس برای همه مقدس بود و مثل ناموس خودشون مییود ولی الان خیلی از ارزشها از بین رفته .مردم ظاهر فیلم های ترکیه ای و ... رو نبینید این ظاهر ماجرا است در پس پرده بی بند باری روابط ضربدری روابط با محارم و . . . بی داد می کنه نذارید ما به اونجا برسیم باز به
  • مجید A1 ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    16 0
    این بنده خدا یه چیزی شنیدی بوده مگه میخواسته بره بانک سوئیس دزدی کنه ؟؟؟ بعد این از کجا لخت میشده چرب میکرده خودشو میرفته محل سرقت که هیچ کس نمیدیدش ؟؟؟
  • بی نام IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    18 3
    اعدااام؟ ؟؟؟ مخالفین اعدام این فرد، بهتره جایزه بدید بهش.اعدام کمترین مجازاته برای چنین اشخاصی.ولی در ملا عام فقط قبح عمل رو از بین میبره.برای یک لحظه خودتون رو جای زن، یا خانواده ش بزارید و بعد نظر بدید.من یک زنم ،برای یک لحظه هم نمتونم تصور کنم،
  • شهرام RO ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    10 7
    حبس به مدت 20 سال...بعد اعدام
  • بی نام FI ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    14 8
    فقط اعدام
  • بی نام IR ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    22 4
    اردوگاه کار اجباری
  • بی نام A1 ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    12 17
    مردم فیلم زیاد میبینن خوب جنبشم که ندارن ای بابامرد ژله ای باید ازش فیلم ساخت خیلی تماشاچی پیدا میکنه ظمنا اعدام راه حل نیست باید درمان بشه مشکل روانی داره میفهمید باید د رمان بشه
  • بی نام A1 ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    24 4
    حالا که متجاوزین اعدام میشن باز هم ادامه داره وای به حال روزی که بگن اینا آسیب دیدن و اعدام نباید بشن. لطفا ادای روشنفکرا رو در نیارین.
  • علی IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    13 1
    بیشتر مردم به علت برخی فشارها نیاز به روانشناس دارن، حتی افراد به ظاهر سالم هم در موقعیت های مختلف دارای رفتارهای عجیبی هستند
  • بی نام A1 ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    20 3
    چجوری وارد خونه ی مردم میشده؟ مگه در خونه ها باز بوده؟ مگه حفاظ ندارن منازل ؟ عجیبه واقعا؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      7 0
      پایین شهر شیراز باید بیای ببینی
  • نیما IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    6 2
    اقا مگه ما مسلمون نیستیم مگه قران نداریم؟بهترین راهکار رو خدا برای ما گفته و اون اعدامه خیالتون راحت خیلی تاثیر روانی داره خود خدا مارو از خودمون بهتر میشناسه.14 نفر رو تجاوز کرده میدونید چه فاجعه ای؟اون دیگه مادر نمیشه اون دیگه زندگی نداره اون دیگه خانوادش یجور دیگخ نگاهش میکنن یه نگاه سنگین همیشه دنبالشه.اعدام برای این پست فطرت کمه.مگه ما مشکل نداشتیم مگه ما سختی نکشیدیم تو زندگیمون باید بریم دزدی کنیم یا این تجاوز به عنف؟
  • بی نام IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    10 4
    به نظر من کسی که در این دنیا ارامش دیگران را با این حرکات ناشایست به هم می ریزد وعمری را که خداوند به انسان بنده اش هدیه کرده بهتباهی می کشاند باید از روی زمین محو شود چون هم خودش وهم نسلی که از این بی شرف به وجود اید از خودش صدها برابر بد تر خواهد شد خلاصه دلسوزی به این موجودات یعنی صدمه زدن به حقوق افراد بی ازار ونجیب وکسانی که به اینها دل میسوزاند یک عده ادا در میاورند ویک عده خودشان یا بستگانشان اینگونه اند
  • فرشاد A1 ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    4 2
    چرا با این همه نظرات متفاوت و متقابل درباره اعدام حتی یکبار هم در سایت شما هیچ مطلب کارشناسی درباره اعدام کار نشده ؟ چرا از تجربه کشورهای پیشرفته چیزی به مردم نمی گویید؟
  • مرد نگهبان IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    5 0
    سوال اول اینکه چطور میرفته تو خونه سوال دوم اینکه ترفندش برای بیهوش کردن ساکنین چی بوده سوال سوم این که بهتر نیست پلیس حداقل الان اطلاع رسانی کنه که چطور میرفته تو و چطور ساکنین را بیهوش میکرده تا اتفاق مشابه از طرف دیگر سارقین برای مردم رخ نده؟ پیشگیری از ورود سارقین تنها روش مقابله با چنین مشکلاتی است ولی متاسفانه وقتی مردم با ما تماس میگیرن تا از چند چون قیمت درب ضد دیلم ما که تضمین میکنیم اگر نصب بشه هیچ سارقی نتونه ازش عبور کنه اطلاع پیدا کنند، عموما یک چیز میگن و اون این جمله متاسف کننده است که ما که تو خونمون چیززی نداریم که بخوایم اینقدر هزینه کنیم امیدوارم بتونی این مطلبو به شور بذاری
  • بی نام A1 ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    4 2
    اعدام خوبه ولی نه در ملأ عام
  • فایر من A1 ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    9 2
    دوستان عزیز ، مشکل اینجاست که تجاوزات با برنامه بوده و فرد بیست ساله خامی نبوده مطمئاً باشید اگه همچنان به کاراش ادامه میداد و دستگیر نمی شد از این ها بدتر می کرد بماند ، حقش اعدام است بدون شک