معاون سیما در حکمی احسان کاوه را به عنوان مدیر شبکه‌ی تازه تاسیس تهران منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با روی کار آمدن محمد سرافراز شبکه‌تهران به شبکه‌ی پنج سیما تبدیل شد و ماموریت پوشش مباحث مربوط به اقتصاد را بر عهده گرفت. حالا شبکه‌ی تهران به عنوان شبکه‌ی «اچ دی» صدا و سیمای ایران راه اندازی شده و قرار است احسان کاوه آن را مدیریت کند. شبکه اچ دی برای مدتی به صورت آزمایشی فعالیت داشته و تنها برای اهالی تهران و برخی استان ها قابل دریافت بوده است.

بر اساس حکم اصغر پورمحمدی، شناسایی و معرفی امکانات تهران از وظایف این شبکه بر شمرده شده است. معاون سیما از کاوه خواسته که استان و شهر تهران به عنوان اولویت‌های برنامه سازی در این شبکه لحاظ کند. 

توجه به فرهنگ بومی شهری و روستایی استان تهران در مسیر وحدت بخشی، ترویج ویژگی ها و مناسبات مطلوب شهرنشینی در برنامه های شبکه،توجه به مقوله گردشگری و تهرانگردی از دیگر موضوعاتی است که در حکم پورمحمدی به آن‌ها اشاره شده است.

 احسان کاوه پیش از این مدیریت بخش هنری و تولید شبکه آی فیلم را بر عهده داشت و همچنین مسئولیت راه اندازی شبکه برون مرزی لایف استایل (شبکه جدید معاونت برون مرزی با رویکرد سبک زندگی) نیز از جمله دیگر ماموریت های او است.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    39 6
    سریال های تکراری رو یه بارم بدید این پخش کنه
    • احمد IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
      7 3
      دمت گرم یه ربع خندیدم آ تقی رو دوباره نشون میدن
  • بی نام IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    20 5
    این تهران داره منفجر می شه، همه ی شهرها خالی شده همه پا شدن اومدن تهران حالا تازه برای معرفی بیشترش شبکه هم باز کردن ؟ واسه ترافیک و آلودگی هوا و گرد و خاک و هرج و مرج و رانندگی های افتضاحشم برنامه می سازن یا فقط قراره چیزای قشنگش رو نشون بدن ؟
    • احسان IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
      10 6
      همه ی استان ها با جمعیت کم یک شبکه ی استانی دارند،پس تهران هم باید داشته باشه، جمعیت استان تهران نزدیک بیست میلیون نفره و حتی باید چندین شبکه ی استانی داشته باشه،مثلا سمنان با پونصد هزار نفر یک شبکه داره،و حتی جزیره ی کیش با جمعیت بسیار کم یک شبکه اختصاصی داره
  • مانی IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    10 4
    چیه تهران و میخوان معرفی کنن. تهران فقط ماشین داره. جاهای دیدنیشم دارن خراب میکنن جاش پارکینگ میسازن. یه نمونش خونه بابا بزرگ من
  • سعید IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    6 4
    نمیشد حالا این رسالت خطیر را سازمانی که مدعی است کمبود بودجه داره همون شبکه تهران قبلی انجام میداد؟
  • فرهاد IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    8 1
    تهران جاهای دیدنی بسیار زیادی، به‌ویژه از دورهٔ قاجار داره؛ کاخ گلستان، کاخ صاحبقرانیه، بازار بزرگ، شاه عبدالعظیم، عمارت مسعودیه، کتابخانه و موزهٔ ملک دورهٔ پهلوی، باغ‌موزهٔ نگارستان، چشمه‌علی، امامزاده صالح، امامزاده داوود، سرِقبرآقا، برج طغرل دورهٔ ایلخانی، موزهٔ ایران باستان دورهٔ پهلوی اول، دارالفنون، و ده‌ها جای تاریخی دیگه. این‌ها سرمایهٔ همهٔ مردم ایران هستند و باید به ایرانگردهای خارجی و مسافران داخلی معرفی بشن.