باز هم تجمع بر سر تحویل نگرفتن مسکن/ سرمایه گذاران آتی ساز به بنیاد مستضعفان معترضند

گروهی از سرمایه گذاران پروژه آتی ساز در مقابل بنیاد مستضعفان جمع شدند تا کسی درباره مشکل آنها فکری کند. مشکل آنها تحویل نگرفتن مسکن هایی است که پولش را ۱۲ سال پیش داده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این روزها بازار تجمع و اعتراض به عدم اجرای تعهدات شرکتهای بزرگ، داغ است. شرکتهایی که یا با اتهاماتی مانند کلاهبرداری مواجهند (میزان) یا آنقدر در ساخت و سازهای خود به قوانین بی اعتنا بوده اند که قوه قضاییه جلوی کار آنها را گرفته (پدیده شاندیز)

اما شرکتهایی نیز هستند که ۱۲ سال پیش منازلی را روی کاغذ به مردم تحویل داده اند ولی هنوز از تحویل واقعی این منازل خودداری می کنند. به همین دلیل برخی از سرمایه گذاران این شرکتها، تجمع می کنند و از مسئولان می خواهند به داد آنها برسند. از جمله این شرکتها، شرکت آتی ساز از شرکتهای اقماری وابسته به بنیاد مستضعفان است که گروهی از سرمایه گذاران آن، در مقابل بنیاد مستضعفان تجمع کردند و از مسئولان خواستند فکری به حال سرمایه بلاتکلیف ۱۲ ساله آنها کنند.
آنها می گویند از متقاضیان مسکن در آتی شهر هستند و بیش از 12 سال است مسکن خود را در اختیار ندارد و هنوز در بلاتکلیفی به سر می برند.
برخی از آنها گفته اند از سال 82 اندوخته خود را جهت خرید آپارتمان به شرکت آتی ساز وابسته به بنیاد مستضعفان سپرده ایم و طبق قراردادی که داشتند مقرر بوده ۳ ساله تملام واحدهای پروژه آتی شهر به سرمایه گذاران تحویل شود ولی تاکنون هیچ یک از این واحدها به مردم تحویل نشده و آنها در بلاتکلیفی محض به سر می برند.
یکی از مالباختگان نیز اعلام کرده است بیش از ۱۰۰ میلیون تومان را برای خرید خانه ای با متراژ ۱۳۰ متر در اختیار شرکت آتی ساز گذاشته و تاکنون چیزی دریافت نکرده است.
پس از اعتراض سهامداران شرکت شیده که حدود ۵۱۰۰ واحد منزل به کارکنان صنعت حمل و نقل هوایی و سایر سرمایه گذاران باید واگذار کند، شرکت آتی ساز دومین شرکتی است که امسال با همین زمینه کاری مورد اعتراض سهامداران خود قرار گرفته.
آنها می گویند نزدیک به ۵۷۰ آپارتمان در این پروژه باید به مردم تحویل می شدهت که تاکنون این کار انجام نشده است. در سالهای گذشته نیز این اشخاص در مقابل شرکت آتی ساز در محله فرمانیه تهران و بنیاد مستضعفان تجمع کرده بودند ولی این تجمعات فایده ای برای آنها نداشته است.

 

۴۵۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    15 0
    این پروژه دقیقا روبروی پروژه نگین غرب در ضلع شمالی اتوبان کرج واقع شده. امیدوارم بلایی که سر ما نگین غربی ها نازل شد بر شما نازل نشه. البته ما 14 سال و بیشتر از اون هست که پولمون رو خوردن .
  • زهرا US ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    7 0
    سال 1382 زندگیمان را فروختیم دار و ندارمان را دادیم به اینها . حالا ویلان و سرگردانیم . به کجا مراجعه کنیم ؟؟؟؟؟؟؟
  • مالباخته مستاجر IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    6 0
    به عملکرد کمیته 4 نفره تعیین شده توسط ریاست بنیاد در رسیدگی به خلاف های آتی ساز به شرح زیر اعتراض داریم. خواهشمندیم ریاست محترم بنیاد به موضوع شخصا رسیدگی فرمایند. 1. تاخیر 9 ساله در ساخت و تحویل – توقف ادامه پروژه 2. کاهش قابل توجه کیفیت ساخت و ساز نسبت به ادعای اولیه آگهی پیوست 3. واگذاری بخش قابل توجهی از مشاعات متعلق به مالکین به شهرداری جهت ساخت اتوبان و تبدیل طبقات همکف بلوک ها به واحدهای تجاری خدماتی 4. عدم تحویل واحدهای آماده به مالکین مگر به شرط اخذ تعهد جهت چشم پوشی از حقوق مصرح در قراردادها.
  • رودابه A1 ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    1 0
    همسر من جانباز است. با کلی قرض و قوله و امید در سال 82 واحدی کوچک از پروژه آتی شهر پیش خرید کردیم.14میلیون تومان نیز از ما جریمه دیر کرد اقساط دریافت کرده اند. اما افسوس از تحویل وعمل به تعهداتشان. آخر در این کشور مرجعی پیدا نمی شود که به این بی اخلاقی و ظلم رسیدگی کند.
  • مازیار A1 ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    1 0
    12 ساله به امیدی عبث پول خود را به حساب شرکتی با اعتباری پوشالی ریختم و حالا جوابهایی چون هر کاری میخواهید بکنید و برید شکایت کنید وفعلا کاری نمیتونیم بکنیم و... می‌شنویم این دیگه آخره عدالته