ایسنا نوشت: نماینده وزن 59 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در دومین مبارزه خود در رقابت‌های گزینشی المپیک به مصاف حریفی از آلمان می‌رود.

رقابت‌های کشتی فرنگی گزینشی المپیک از صبح امروز (جمعه) در استانبول ترکیه در حال برگزاری است و حمید سوریان نماینده وزن 59 کیلوگرم ایران که برای کسب تنها سهمیه باقیمانده کشتی فرنگی ایران در این رقابت‌ها حضور دارد در نخستین مبارزه خود حریفی از کرواسی را در مدت زمان یک دقیقه 9 بر صفر شکست داد و به یک چهارم نهایی رسید.
وی در این مرحله به مصاف اریک ویس از آلمان که بهترین عنوانش کسب مقام نهمی در رقابت‌های قهرمانی اروپا 2011 است می‌رود.
اما نماینده رژیم صهیونیستی نیز که در گروه سوریان قرار دارد در اولین مبارزه خود 9 بر صفر حریفی از ایتالیا را برد و در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف دیمیترو سیمابالیاک از اوکراین و نفر سوم اروپا در سال 2016 برود.
دیمیترو سیمبالیاک از اوکراین در مبارزه نخست خود و در مرحله یک هشتم نهایی مقابل استیون تاکاهاشی از ژاپن 7 بر 2 به برتری رسید.
آندری ساریوک از رژیم صهیونیستی به تازگی مدال برنز زیر 23 سال اروپا را بدست آورده و در صورتیکه بتواند از سد رقیب اوکراینی خود عبور کند در نیمه نهایی به حمید سوریان می‌رسد. با توجه به اینکه ورزشکاران ایران پس از انقلاب شکوهمند اسلامی از رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی در همه میادین خودداری کرده اند، سهمیه المپیک ریو در صورت راه‌یابی این کشتی‌گیر به نیمه نهایی از چنگ سوریان درخواهد آمد.
این رقابت‌ها آخرین فرصت برای کسب سهمیه المپیک 2016 است و تنها کشتی‌گیرانی که بتوانند به فینال اوزان مختلف برسند موفق به کسب سهمیه المپیک خواهند شد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =