ایسنا نوشت:اعضای فراکسیون ولایت مجلس دهم گزینه های خود برای نواب رئیس مجلس، دبیران و ناظران برای انتخابات هیئت رئیسه را مشخص کردند.

فراکسیون ولایت در جلسه بعدازظهر امروز محمدرضا دهقان و حمیدرضا حاجی بابایی منتخبان طرقبه و همدان را به عنوان گزینه های نایب رئیسی انتخاب کردند.

همچنین غلامرضا کاتب، فرهاد امیرآبادی، حسین علی حاجی دلیگانی، عباس پاپی زاده، امیرحسین قاضی زاده و اکبر رنجبرزاده نیز با اکثریت آرا به عنوان گزینه های دبیری هیئت رئیسه از سوی فراکسیون انتخاب شدند.

محمد آشوری، بهروز نعمتی و مجید ناصری نژاد نیز گزینه های فراکسیون ولایت برای ناظران انتخابات هیئت رئیسه مجلس دهم هستند.

در جلسه روز گذشته نیز اعضای فراکسیون ولایت با 188 عضو و به اتفاق آرا علی لاریجانی را به عنوان گزینه فراکسیون برای ریاست مجلس دهم انتخاب و اعلام کردند.

طبق تصمیم جلسه امروز فراکسیون این لیست به عنوان لیست نهایی فراکسیون ولایت در جلسه فردا (یکشنبه) مجلس مطرح است و غیر از این منتخبان افراد دیگری از فراکسیون ولایت برای پست های نایب رئیسی، دبیری و ناظر کاندیدا نخواهند شد.

فراکسیون امید نیز همزمان جلسه ای را برای تعیین گزینه های نواب رئیس، دبیران و ناظران برگزار کرده است.

انتخابات هیئت رئیسه موقت مجلس دهم فردا (یکشنبه) در دومین جلسه علنی مجلس برگزار می‌شود و در آن تکلیف هیئت رئیسه مجلس دهم مشخص می‌شود.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    0 1
    خبر انلاین یعنی حامیان دولت وبرخی اعضای لیست امید که با دکتر لاریجانی ائتلاف کرده اندحتی درموردسایر اعضای هیئت ریسه هم با دکتر عارف همراهی نمی کنند که حداقل نایب ریسی به دکتر پزشکیان واگذار شود؟
  • بی نام A1 ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    0 1
    لاريجاني بله اما دهقان و حاجي بابايي نه. اون از ماجراي خبرگان كه نفر آخر رئيس شد حالا مونده تو مجلس هم ته مونده هاي احمدي نژادي نايب رئيس بشن
  • بی نام A1 ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    1 0
    به سلامتی انشاالله
  • بی نام A1 ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
    0 1
    ب امید دلبسته ام