سید حسن خمینی: استقلال و پرسپولیس «حواشی» را مدیریت کنند

جماران نوشت: یادگار گرامی امام با اشاره به محبوبیت دو تیم اصلی فوتبال باشگاهی کشور، به اعضای آنها توصیه کرد که حواشی پیرامون خویش را مدیریت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در دیدار سرپرست، سرمربی، اعضا و کادر فنی تیم استقلال تهران که در حرم مطهر امام خمینی برگزار شد، با بیان اینکه هرگاه فوتبال ایران حرکت رو به جلو کرده، ورزش ایران نیز رو به جلو رفته است، اظهار کرد: بی شک پیشرفت ورزشی ما نسبت معناداری با پیشرفت فوتبال ما دارد.
وی با اشاره به صعود تیم ملی ایران به جام جهانی در ادوار اخیر، یادآور شد: در پی این موفقیت پیشرفت سایر رشته های ورزشی را هم شاهد بودیم.
یادگار امام افزود: موفقیت در عرصه فوتبال هم نشاط اجتماعی را به وجود می آورد و هم اساسا ورزش قهرمانی را در دیگر رشته ها تقویت می کند.
وی با بیان اینکه تقویت فوتبال کشور ما ارتباط بسیار معنادار و مستقیمی با دو تیم اصلی کشور دارد، گفت: گرچه تیم های شهرستانی پیشرفت فراوانی کرده اند، اما پیوند عمومی جامعه با دو تیم اصلی که جوانان نخبه و توانمند زیادی آرزوی حضور در این موقعیت را دارند، برای پیشرفت فوتبال و ورزش و افزایش نشاط اجتماعی مهم و موثر است.
سید حسن خمینی آفت اصلی دو تیم اصلی فوتبال کشور را حاشیه ها خواند و یادآور شد: بزرگانی در تیم های مختلف مربی گری کرده اند که وقتی به این دو تیم آمدند با مشکل حاشیه مواجه شدند؛ البته بخشی از این امر طبیعی است، زیرا حجم بالای جمعیت دلبسته که علاقه خویش را به انواع روش های خوب یا بد ابراز می کنند، نمی توانند این تیم ها را از حواشی دور نگاه دارند.
وی با توصیه به اینکه در علل جامعه شناختی محبوبیت تیم ها میان مردم بیاندیشید، گفت: با وجود چنین عشق و علاقه ای بستر حاشیه سازی وجود دارد و اعضای این تیم ها اگر می خواهند به رشد خود ادامه دهند قبل از هرکس خودشان باید این حواشی را مدیریت کنند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 570982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =