بازیکنان تراکتور سازی چطور دل هوادارانشان را شکستند؟

مدافع تراکتورسازی به هواداران این تیم اطمینان داد فصل را با قهرمانی به اتمام می رسانند.

زاوش محمدی-خبرآنلاین؛ تراکتورسازی تبریز که در هفته های اخیر پا به پای نفت در جدول رده بندی می آمد با لغزش نفت مقابل ذوب آهن توانست خود را به صدر جدول برساند. تراکتورسازان با برتری مقابل پیکان و سایپا در هفته های اخیر خود را به عنوان صدرنشین جدید لیگ برتر معرفی کردند. آنها توانستند اختلاف خود را با نفت تهران به 2 امتیاز برسانند و از سه بازی باقی مانده با گرفتن 7 امتیاز قهرمان خواهند شد. خالد شفیعی مدافع تراکتورسازی تبریز به هواداران تبریزی اطمینان داد تیمشان در انتهای فصل قهرمان خواهد شد.او درمورد شرایط تراکتورسازی گفت:« خدا را شکر وضعیت این روزهای تراکتورسازی خوب است و با این بردی که مقابل پیکان و سایپا به دست آوردیم شرایط مان در جدول بهتر شده است. با بچه های تیم هم قسم شده ایم تا در سه بازی آینده با پیروزی از زمین خارج شویم.»
تراکتورسازان در سه هفته پایانی رقابت های بیگ برتر باید با تیم های گسترش فولاد، استقلال تهران و نفت تهران بازی کنند که بازی آنها با نفت در هفته پایانی را می توان فینال لیگ برتر نام گذاری کرد. شفیعی در مورد اینکه چند درصد شانس قهرمانی می توان برای تراکتورسازی قائل شد گفت:« مطمئن باشید تراکتور قهرمان خواهد شد.من به همه هواداران این تیم اطمینان می دهم در آخرین بازی با حضور آنها جشن قهرمانی خواهیم گرفت.ما هم قسم شده ایم تا قهرمان شویم.تیمی که می خواهد قهرمان شود باید مثل قهرمان بازی کند.ما باید هر سه بازی را با پیروزی پشست سر بگذاریم تا با قاطعیت کامل قهرمان شویم.»
قرمزپوشان تبریزی برخلاف لیگ برتر که در صدر جدول قرار دارند،در لیگ قهرمانان آسیا شرایط برعکسی را تجربه می کنند.آنها از پنج بازی در لیگ قهرمانان آسیا یک برد،یک تساوی و سه باخت را تجربه کردند.تراکتوری ها فقط توانستند مقابل الاهلی امارات به برتری برسند.شفیعی درباره نتایج ضعیف تراکتورسازی در آسیا گفت:« متاسفانه در بازی های لیگ قهرمانان آسیا با بدشانسی روبرو شدیم.تعداد مصدومان و محرومانمان زیاد بود.هر بازی چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم.با این حال بازی های خوبی را از خود به نمایش می گذاشتیم اما نتیجه نمی گرفتیم. بازی با نسف قارشی در تبریز،توپ و میدان در اختیار ما بود. در دو صحنه غافلگیر شدیم و دو گل دریافت کردیم و بازی را باختیم.» او ادامه داد:«متاسفانه با این نتایج ضعیف در آسیا دل هواداران را شکستیم اما قول می دهیم با قهرمانی در لیگ برتر نتایج ضعیف در لیگ قهرمانان آسیا را جبران کنیم.»
تراکتورسازی تبریز در حال حاضر با 53 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =