احمدرضا عابدزاده از شنیدن خبر درگذشت عزیز اصلی اندوهگین شد.

به گزارش خبرورزشی؛سنگربان اسبق تيم ملي كشورمان به خبرورزشي گفت: «با آقاي اصلي آشنا بودم. سال‌ها قبل ايشان به ايران سفر كردند و در كنار هم در مجموعه ورزشي انقلاب و تپه‌هاي داوديه عكس‌هاي يادگاري زيادي انداختيم كه هنوز در اينترنت قابل دسترسي است.»

عابدزاده ادامه داد: «سن و سال من طوري نبود كه بازي‌هاي عزيز اصلي را ديده باشم اما تعريف ايشان را از دروازه‌بان‌هاي قديمي شنيده بودم، يادم هست ناصرخان حجازي علاقه خاصي به عزيز اصلي داشتند و مي‌گفتند شجاعت اين دروازه‌بان در صحنه‌هاي پرريسك و خطرناك كم‌نظير بود.»

عقاب آسيا گفت: «مي‌دانم آقاي اصلي بعد از كنار گذاشتن بازيگري در فوتبال به بازيگري در سينما مشغول شدند و براي ادامه زندگي به آلمان رفتند. چند روز قبل شنيدم ايشان در بستر بيماري هستند اما از شنيدن خبر فوت اين پيشكسوت بسيار ناراحت شدم و بايد بگويم روح عزيز اصلي كه برايم عزيز بود، شاد باشد.»

عابدزاده در پايان گفت: «زندگي با سرعتي كه ما آدم‌ها باورمان نمي‌شود، سپري مي‌شود. درگيري زندگي امروزي خيلي بالاست، آدم‌ها يا دنبال بيشتر كردن ماديات هستند يا دنبال ماديات براي گذراندن روز و شب و همين مشكلات، ذهن همه را درگير كرده و باعث شده كمتر فرصت زندگي شاد و لذتبخش نصيب آدم‌هاي امروزي شود و متأسفانه مدام هم خبرهاي تلخ از راه مي‌رسند و ما را متأثر مي‌كنند.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =