واحد مرکزی خبر نوشت:

در پی حمله اخیر علیه مواضع ارتش سوریه در داخل خاک این کشور، که گفته می شود جنگنده های صهیونیستی انجام داده اند، شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از خبرنگار نظامی خود اعلام کرد به نظر می رسد این عملیات با واکنش حزب الله لبنان مواجه شود.

به گزارش خبرگزاری آسیا، الون بن داوید خبرنگار نظامی شبکه دوم تلویزیون اسرائیل گفت گزارش های امنیتی حاکی است که ممکن است حملات اخیر که به اسرائیل منتسب شده است با پاسخ حزب الله لبنان مواجه شود، هم زمان با اظهاراتی مبنی بر خویشتنداری بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در برابر این حملات، به نظر می رسد حزب الله در برابر این حملات واکنش نشان خواهد داد.»

شبکه دوم تلویزیون اسرائیل با اشاره به اظهارات دو روز پیش عمیر ایشل، فرماندهی نیروی هوایی اسرائیل، که گفته بود مبارزه با انتقال سلاح برای حزب الله ادامه دارد، تصریح کرد:« هنوز نظام سیاسی سوریه و حزب الله درباره عملیات اخیر در خاک سوریه اظهار نظر نکرده اند اما شواهد نشان می دهد واکنش حزب الله بعید نیست. به نظر می رسد این واکنش در بلندیهای جولان یا منطقه «جبل اصبع» در مرزهای لبنان باشد.»
جنگنده های اسرائیلی اخیرا به مناطقی در قلمون در نزدیک مرز مشترک سوریه- لبنان حمله کردند که گفته می شود انبارهای موشک و تسلیحات راهبردی بوده است.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جواد A1 ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    0 2
    ترس پدر مرگ است . اين ملعون ها مي خواهند دست پيش بزنند كه پس نيفتند . جواب حزب الله روزي و از جايي داده خواهد شد كه اين ابلهان و اربابشان باز هم انگشت به دندان شوند .
  • اسکندر A1 ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    2 0
    خویشتنداری اسد در مقابل حملات اسراییل قابل ستایش است ولی کاش از همان ابتدا در مقابل اعتراضات مردمی هم مقداری از این خویشتنداری را خرج می کردنند نه اینکه همه را برای اسراییل غاصب جنایتکار نگهدارند.