ساری خبرگزاری خبرانلاین-شهردار شیرگاه گفت: مجموعه «پایتخت4» به زودی مرحله تست گریم را به پایان می رساند و در اردیبهشت ماه برای ضبط مقابل دوربین خواهد رفت.

 

بمجید احمدی به  خبرنگار خبرانلاین  منطقه مازندران گفت: مجموعه «پایتخت4» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری که پیش تولید خود را  از اوایل سال آغاز کرده است، به زودی مرحله تست گریم را به پایان می رساند و از اردیبهشت ماه برای ضبط مقابل دوربین خواهد رفت.

 وی با بیان اینکه این اولین بار است که یک مجموعه تلویزیونی در کشور به فصل چهارم می رسد، افزود: قبل از «پایتخت» مجموعه‌هایی  تلویزیونی همچون «زیر آسمان شهر» در سه فصل ساخته شده بودند و معمولا هم نتوانستند محبوبیت فصل های اول خود را حفط می کنند، همین امر کنجکاوی برای این سریال را بیشتر می کند.

شهردار شیرگاه تصریح کرد: مجموعه ای که در فصل‌های قبلی خود توانسته است محبوبیتش را حفظ و بیشتر بکند  حالا به فصل چهارم رسیده و  فیلمبرداری «پایتخت 4» مانند مجموعه‌های گذشته در شیرگاه مازندران خواهد بود و قصه نیز در خانواده نقی معمولی می گذرد.

وی افزود: در راستای همین امر شهرداری و اعضای شورای شهرهمکاری خود را با گروه سریال «پایتخت4» اعلام  کرده  و از تمامی کارگردانان و فیلمسازان جهت تهیه فیلم به شهر شیرگاه مرکز شهرستان سوادکوه شمالی دعوت به عمل می‌آورد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411553

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =