مهرداد میناوند ملی پوش اسبق ایران می گوید دو همبازی سرشناسش یعنی خداداد عزیزی و عابدزاره برای انتقاد از سرمربی پرتغالی از کسی خط نگرفته اند.


زاوش محمدی-به گزارش خبرآنلاین؛موج انتقادها از سرمربی پرتغالی از روزی شروع شد که علیرضا اسدی ، دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال بر مسند کار نشست. او در جلسه با کروش گفته بود که عملکردش به حداقل استاندارد های فدراسیون نرسیده است.بعد از این بود که کارلوس قهر کرد و منتقدانش هم زمان پیدا کردند تا حرف بزنند. موج جدید انتقادها ،دو لیدر تازه داشت:خداداد عزیزی و احمدرضا عابدزاده. دو ملی پوش محبوب و دوس داشتنی فوتبال ایران در تیم خاطره انگیز 98 . اما چه شده بود که این انتقادها را سر دادند؟ بسیاری این انتقادها را بی ارتباط با نظر مسئولان وزارت ورزش نمی دانستند. اما آیا این دو چهره محبوب در زمین اسدی و دیگر منتقدان سرمربی بازی می کردند؟ .مهرداد میناوند که سابقه بازی با عزیزی و عابدزاده را در تیم رویایی 98 داشته در این باره با خبرآنلاین همکلام شده. او که در صف موافقان کارلوس است و می گوید::«من شخصا خوشحالم که کروش در تیم ملی ماندگار شد.کروش مربی بزرگی است که در تیم های بسیار بزرگ مربی گری کرده است.به نظر من کارهایی که برای تیم ملی کرده است در سال های آینده نتیجه اش را می بینیم.من در چند مرحله با بازیکنان تیم ملی صحبت کردم.آنها بسیار از کروش و رفتارش راضی هستند.حتی بازیکنانی که از تیم ملی خط خورده اند هم چنین نظری را دارند.»

مهرداد به صراحت از دوستانش دفاع می کند و می گوید آنها انتقادهای شخصی شان را گفتند و امکان ندارد زیر بلیت کسی رفته باشند؛« عابدزاده و عزیزی دوست های صمیمی من هستند و آنها را چند سالی است که می شناسم.خداداد و احمد رضا وقتی حرفی می زنند به آن اعتقاد دارند و عقیده شان را می گویند.اگر این صحبت ها را کسی غیر از خداداد یا احمدرضا می زد شاید به این نتیجه می رسیدیم که  بازی شان داده اند اما با شناختی که من از آنها دارم صحبت های آنها فقط جنبه انتقاد دارد. آنها عمرا زیر بلیت کسی نمی روند.»

میناوند که از تمدید قرارداد و توافق با کروش خوشحال است ، می گوید:« کار کردن با مربی بزرگی مثل کروش،ارزش فوتبال ما را افزایش می دهد.به واسطه حضور کروش در تیم ملی و بازی های انجام شده در جام جهانی،تیم هایی مثل سوئد و شیلی بدون هیچ دریافت پولی با ما بازی می کنند.کروش دلش برای فوتبال ما می سوزد.به نظر من تمدید و توافق با کروش بهترین عملکرد فدراسیون در این چند سال اخیر بود.»

او به کروش انتقادهایی هم دارد. مهرداد می گوید کارلوس نباید این قدر با منتقدانش تند باشد:«کروش مربی حرفه ای است اما به نظر من رفتارش با منتقدانش مناسب نیست.او می تواند مهربانانه تر رفتار کند. به هر حال او منتقدانی دارد و البته موافقانی سرسخت وجدی. در حال حاضر علی منصوریان و یحیی گل محمدی از بهترین مربیان لیگ برتر هستند.علاوه بر نتیجه،تیم های این دو مربی فوتبال شناور و تاکتیکی بازی می کنند.مربیانی که در حال حاضر دانش فنی بالایی دارند با عملکرد کروش موافق هستند.چون فوتبال روز دنیا را درک می کنند و تغییرات فوتبال بعد از حضور کروش و ماقبل آن را حس می کنند.»

هافبک چپ دهه 70 تیم ملی ایران در آخر گفت:« باید از کروش و خواسته هایش حمایت کرد.شما اگر نگاهی به فوتبال حوزه خلیج فارس بیاندازید متوجه می شوید حضور مربی بزرگ در دراز مدت چقدر می تواند در آینده فوتبال ما نقش داشته باشد.»

 

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام AU ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    5 10
    اگه نظر خودشونه که دیگه بدتر معلومه با گذشت زمان موتورگازی شدن
  • رضاا IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    11 3
    جالبه خبر آنلاین هر کی از کیروش انتقاد کنه میگن خط گرفته ولی تعریف که باشه خود جوشه
  • بی نام RO ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    14 1
    آقا مهرداد گل گفتی اما کو گوش شنوا ... فدرسیون وزرات در خفا اصلا نمی خوان کیروش بمونه
  • امید پرسپولیسی A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    27 3
    مهرداد میناوند دوست دارم