حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به دعوت امام جمعه ،شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی و مردم شهیدپرور شهر ری ، در جمع راهپیمایان 22 بهمن شرکت و به سخنرانی پرداخت.

به گزارش خبرانلاین، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر بااشاره به یوم الله 22 بهمن به عنوان روز اقتدار،شرف،مجد و عزت ملت ایران و روز رهایی امت از نظام منفور شاهنشاهی گفت :در ابتدا این روز را به رهبر معظم رهبری،خانواده شهدا و مردم افتخارآفرین منطقه ری تبریک عرض می کنم و این حماسه بزرگ ،نشانه ای از اقتدار نظام متکی بر مردم سالاری دینی است و به جهانیان اثبات می کند که ملت و مسیولین با همدلی و همزبانی در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند که باید مسیولان نظام در همه عرصه ها قدرشناس این همراهی و حصور باشند.
حجت الاسلام و المسلمین معزی با اشاره به نهضت امام خمینی در بیداری امت اسلامی گفت: امام خمینی با تکیه بر آموزه های اسلامی و ارزش های دینی، نهضتی را بنا نهاد که توانست بیداری امت اسلام را نه تنها در ایران که در سراسر جهان ترسیم نماید و معادلات جهانی را که بر پایه تیوری های شکست خورده غربی و برای استعمار و استثمار مظلومان و کشورهای دیگر طراحی شده بود از بین ببرد و امروز شاهد اقتدار بی نظیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان هستیم.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با تاکید بر حماسه افرینی ملت بزرگ ایران تصریح کرد:مردم شریف ایران از روز آغاز نهضت به رهبری امام خمینی که استوار در برابر تمامی مشکلات ایستاد ،تا پیروزی و دوران جنگ و تا امروز در سایه هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری در همه صحنه ها حضور داشته و همین پایمردی ها باعث اعتلا و اقتدار نظام گردیده است .
وی با اشاره به اینکه هیچ سیاست مدار و تیوری پردازی در جهان تصور پیروزی انقلاب در آن زمان را نداشت گفت:امام با تکیه بر دین و اعتقادات اسلامی و باور به مردم مسلمان ایران در این کشور نه تنها نظام شاهنشاهی که نظام استکبار حهانی را نابود کرد و این ملت در کنار ارمان ها ایستاده اند و نمونه آن جنگ و دفاع مقدس بود که در برابر تمام حهانیان مبارزه کردند و صدام را به زباله دان تاریخ سپردند و در این کشور پیروزی،نظام سازی و اقتدار شکل گرفت و این معجزه ای تاریخی بود که در سایه دین،اموزه های اسلامی و تبعیت از ولی فقیه زمان تحقق یافته است.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به توطیه های دشمنان برای برهم زدن این نظام با توسل به همه نقشه ها اشاره کرد و تصریح کرد:وحدت ملت و مقاومت شاهکار امام بود و امروز از سوی مقام معطم رهبری به درستی دنبال می شود و هر انچه اقدامات دشمنان در جنگ سخت افزاری ، نرم افرازی و تبلیغاتی ،رسانه ای و تحمیل تحریم ها نتوانست این مقاومت را بشکند . امروز جشن مقاومت و پیروزی است و شما الگوی برجسته ای برای مردم مظلوم و مستضعف جهان شده اید که فریاد رهایی از نظام سلطه و بیداری اسلامی سرداده اند و امروز بیداری امت ها ثمره شجره طیبه انقلاب بزرگ اسلامی است.
وی افزود:نشانه های این الگو شدن را در فلسطین، غزه، عراق، سوریه و یمن در برابر داعشی ها، جریانات افراطی و تکفیری شاهد هستیم.
حجت الاسلام و المسلمین معزی با تاکید بر نقش افرینی و جایگاه ایران در عرصه بین المللی هم گفت :به لطف الهی ،هدایت های رهبری و حضور مردم در تمامی صحنه ها جمهوری اسلامی ایران با استقلال کامل در عرصه بین المللی نقش افرینی می نماید و بی تردید نمی توان نقش ایران در تعاملات و ارتباطات بین المللی را نادیده گرفت .
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر افزود: نقش شهدا ، ایثارگران و خانواده های آنان در انقلاب و جنگ در دستیابی به چنین جایگاه و اقتداری فراموش ناشدنی و افتخار افرین است و همه ملت ایران خود را قدرشناس آنان می دانند و راه ادامه خواهد یافت و این پرچم توسط رهبری معظم انقلاب به صاحب اصلی حضرت صاحب زمان سپرده خواهد شد.
وی به نظام سازی با تکیه بر ارا مردم هم اشاره کرد و گفت :در تمامی شرایط این نظام با تکیه بر رای مردم و برگزاری انتخابات، مردم سالاری دینی را در ایران اسلامی نهادینه ساخت و ملت قهرمان ایران در هفتم اسفندماه نیز با حضور پرشکوه درپای صندوق های رای حماسه دیگری را خواهند افرید.
حجت الاسلام و المسلمین معزی به شرایط قبل از پیروزی انقلاب هم اشاره کرد و گفت:مردم ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تحت استعمار پنهان و تحقیر ملت از سوی نظام سلطه که یک نمونه ان کاپیتولاسیون بود قرار داشتند و این جریان با نهضت امام نابود شد.

وی در ادامه به تحلیل شرایط منطقه پرداخت و گفت : کشورهای سلطه گر با حمایت برخی کشورهای مرتجع منطقه تروریستها و جریانات افراطی و تکفیری را به منظور ایجاد ناامنی و تامین خواسته های نامشروع به راه انداختند و بر علیه ملت های مظلوم منطقه جنایت می کنند و حتی دولت های قانونی انان را به چالش می کشند و در این میان جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه ملت با ثبات ، اقتدار و امنیت کامل در برابر خواب شوم انان که حتما تعبیر نخواهد شد ایستادگی می نماید و با عظمت به مسیر خود ادامه می دهد

وی در پایان از حضور سرنوشت ساز مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن و به ویژه خانواده شهدا و مردم شریف شهر ری که در این مراسم پرشکوه شرکت کرده بودند تقدیر و تشکر نمود.

 

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =