صحبت‌های یکی از مسئولان سازمان سینمایی نشان از نزدیکتر شدن فیلم سینمایی «قصه‌ها» به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد به اکران عمومی دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازیگران فیلم سینمایی «قصه‌ها» اواخر هفته گذشته در فضای اینستاگرام خبر از احتمال اکران این فیلم دادند.

روزنامه شرق در گفت‌‌و‌گو با محمدرضا فرجی، مدیرکل امور سینمایی سازمان سینمایی، درباره اکران این فیلم که مدت‌ها به محاق توقیف رفته بود، اعلام کرد: «از آنجاکه این فیلم قرار است در گروه سینماهای آزاد اکران شود، درخواست آن از سوی تهیه‌کننده فیلم در نیمه دوم اردیبهشت اعلام شد و ما هم روز دوشنبه در جلسه شورای صنفی قضیه را مورد بررسی قرار می‌دهیم که در صورت موافقت، فیلم اکران خواهد شد.»

پیمان معادی و باران کوثری، بازیگران فیلم «قصه‌ها» با نگارش متنی کوتاه در فضای اینستاگرام، از احتمال اکران این فیلم خبر داده‌اند. بنی‌اعتماد «قصه‌ها» را در سال ١٣٩١ ساخت. این فیلم برای دریافت مجوز نمایش دچار مشکل بود تا جایی که با تغییر مدیریت سینما در سال ١٣٩٢، این فیلم در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. نمایش‌های این فیلم در جشنواره با استقبال مواجه شد، اما از زمستان ٩٢ تاکنون، فیلم امکان اکران عمومی نیافته است. تک‌جمله‌های معادی و کوثری در فضای مجازی این انتظار را به وجود می‌آورد که مشکلات پیش‌روی اکران فیلم برطرف شده و به‌زودی اکران شود. معادی در صفحه اینستاگرام خود چنین نوشته است: «اکران فیلم «قصه‌ها» از هفته دیگه؛ در گروه آزاد بی‌حرف پیش گوش شیطونم کر.» کوثری نیز با انتشار عکسی از صحنه فیلم نوشته است: «خبر رسیده خبری در راه است».

اسامی بازیگران فیلم که در اصل ایفاگر نقش شخصیت‌های آشنای فیلم‌های پیشین بنی‌اعتماد هستند، عبارتست از: حبیب رضایی، محمدرضا فروتن، مهراوه شریفی‌نیا، گلاب آدینه، مهدی هاشمی، حسن معجونی، بابک حمیدیان، نگار جواهریان، شاهرخ فروتنیان، ریما رامین‌فر، عاطفه رضوی، پیمان معادی، باران کوثری، خسرو شهراز، فاطمه معتمدآریا، صابر ابر و فرهاد اصلانی.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =