فدراسیون جهانی والیبال طی نامه ای برزیل را به عنوان میزبان مرحله نهایی لیگ جهانی معرفی کرد.

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، پس از اینکه برزیل از میزبانی مرحله نهایی لیگ جهانی انصراف داد، فدراسیون جهانی والیبال، ایران، روسیه، لهستان و در آخر استرالیا را به عنوان نامزد های میزبانی مرحله نهایی لیگ جهانی معرفی کرد و در حالی که در مذاکرات انجام شده ایران را با توجه به رشد موشکی آن در سال های اخیر و رکورد تعداد تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی به عنوان بخت اول این میزبانی اعلام کرده بود، پس از گذشت مدتی صبح امروز جمعه پانزدهم اسفند با ارسال نامه ای به کشور های حاضر در لیگ جهانی برزیل را به عنوان میزبان مرحله نهایی لیگ جهانی معرفی کرد.
بدین ترتیب کار و شانس تیم ملی والیبال کشورمان برای صعود به مرحله نهایی سخت تر از پیش خواهد شد. چرا که در گروه یک این رقابت ها از بین تیم های صربستان، برزیل، استرالیا و ایتالیا، سه تیم به مرحله نهایی صعود می کنند و از گروه دو این رقابت ها که تیم های ایران، روسیه (پرافتخار ترین تیم والیبال دنیا)، لهستان(قهرمان جهان) و امریکا (قهرمان لیگ جهانی) حضور دارند تنها دو تیم جواز حضور در مرحله نهایی را کسب خواهند کرد و تیم قهرمان سطح دو لیگ جهانی به عنوان ششمین تیم به مرحله نهایی صعود خواهد کرد.
رقابت های لیگ جهانی والیبال از اوایل خرداد ماه سال 94 آغاز خواهد شد و تیم ملی کشورمان در 12 بازی به مصاف تیم های امریکا، لهستان و روسیه خواهد رفت.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 403231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    6 95
    خدا رو شکر. به امید حذف تیم ملی والیبال
  • بی نام A1 ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    52 4
    بدبخت شدیم که، پوز روسیه رو اینبار باید بزنیم
    • بی نام A1 ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
      52 6
      بدبخت نشدیم. کار سخت مال مردهای سخته. انشاله با افتخار و اقتدار بازی میکنیم و برنده میشیم. مثل همیشه پشت بچه های خوب تیممون هستیم.
  • عاشق وطن A1 ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    12 0
    اتفاقا هروقت شرايطمون بحراني شده بهتر نتيجه گرفتيم در تمام رشته ها مثلا در فوتبال مقدماتي 2006 تو تهران به اردن باختيم تو اردن لوله شون كرديم در همين جام جهاني از ارژانتين فقط يكي خورديم از بوسني سه تا خورديم امريكاي مدعي رو 2 يك برديم در 98 در 2006 با انگولاي ناشناخته يك يك كرديم القصه ... امسال هم صعود ميكنيم به ياري خدا و همت و تجربه بچه ها
  • بی نام A1 ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    36 4
    تا وقتی ک مرغ مسئولان یک پا داره و زنها حق ندارند وارد سالن بشوند همین آش و همین کاسه خواهد بود. میزبانی جام ملتهای آسیا هم در فوتبال درکار نخواهد بود.