رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با اعلام اینکه محموله ۲۰ تنی موادغذایی جمعیت هلال احمر برای کمک به مردم یمن امشب ارسال می شود‌، گفت: هواپیمای حامل موادغذایی امشب به سمت جیبوتی پرواز خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی هلال احمر؛ دکتر ناصر چرخساز با بیان اینکه محموله هوایی حاوی موادغذایی برای کمک به مردم مظلوم یمن امشب به مقصد جیبوتی پرواز خواهد کرد،افزود: بارگیری ۲۰ تن مواد غذایی انجام شده است و این هواپیما به همراه چند تن از نیروهای سازمان امداد ونجات به عنوان نماینده جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای تحویل محموله موادغذایی به جیبوتی اعزام می شوند.

وی اضافه کرد: نمایندگان جمعیت هلال احمر تا زمان تحویل محموله و هماهنگی برای توزیع آن در میان مردم مظلوم یمن در جیبوتی مستقر خواهند بود.

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه کشتی دوم کمک های امدادی، موادغذایی و تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای بارگیری در بندر امام خمینی (ره) پهلو گرفته است، اذعان کرد: پس از طی سلسه مراتب مربوطه مبنی بر بارگیری این کشتی،۱۲ هزار تن مواد غذایی، تجهیزات پزشکی، درمانی و دارو به به یمن ارسال خواهد شد.

وی یادآور شد: ۷ تا ۱۰ روز برای بارگیری این کشتی زمان لازم است که پس از بارگیری بلافاصله به سمت یمن حرکت می کند.

چرخساز گفت: ۶ نیرو از سازمان امداد ونجات برای تحویل محموله کمک های امدادی و موادغذایی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران کشتی دوم را همراهی خواهند کرد.

47282

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =