خراسان نوشت:

ساعت 22:35 دقيقه يک شنبه گذشته پرونده اين آدم ربايي هنگامي در دستور کار پليس قرار گرفت که زن ۲۷ ساله اي هراسان با تلفن ۱۱۰ تماس گرفت و از ربوده شدن نوزاد ۹۰ روزه اش خبر داد. او در حالي که اشک مي ريخت گفت: چند دقيقه قبل وقتي قصد داشتم وارد منزلم شوم کليدهاي ساختمان را از کيفم بيرون آوردم و در حالي که نوزاد دخترم را درون کالسکه گذاشته بودم براي چند ثانيه وارد ساختمان شدم تا کالسکه را با خود ببرم اما در همين فرصت کوتاه که از فرزندم غافل شدم در کمال ناباوري ديدم او درون کالسکه اش نيست.

هراسان به هر سو دويدم اما در تاريکي شب هيچ کس را نديدم به همين خاطر هم بلافاصله با پليس تماس گرفتم و موضوع را اطلاع دادم و... اين گزارش حاکي است: در پي وقوع اين حادثه و با توجه به اهميت موضوع، گروهي از مأموران زبده کلانتري الهيه مشهد به سرپرستي «سرهنگ سلطاني فر» شبانه وارد عمل شدند و به تحقيق در اين باره پرداختند. عقربه هاي ساعت دقايق اوليه بامداد دوشنبه را نشان مي داد که مأموران انتظامي در بررسي هاي ميداني خود و با اظهارات يکي از اهالي محل الهيه به سرنخ هايي دست يافتند که نشان مي داد: زن جواني که مانتوي چهارخانه به تن داشته در حالي که نوزادي را در آغوش گرفته بود، با سرعت در خيابان مي دويد و نگراني خاصي در چهره اش نمايان بود. با به دست آمدن اين سرنخ مهم بلافاصله، مأموران انتظامي با کسب مجوزهاي قضايي از معاون دادستان و سرپرست مجتمع قضايي شهيد کامياب مشهد تلاش گسترده اي را براي يافتن زني با مشخصات مذکور آغاز کردند و بررسي هاي انتظامي در چند شاخه اطلاعاتي ادامه يافت.

بنابراين گزارش، در حالي که گروهي از مأموران در چند منزل که مورد ظن قرار گرفته بود تحقيقات خود را ادامه مي دادند، شاخه اي از عمليات اطلاعاتي نيز در حوزه مسافرکش هاي عمومي و آژانس هاي تلفني متمرکز شد تا اين که اظهارات راننده يک آژانس تلفني گره اين معماي پيچيده را گشود. او گفت: چند ساعت قبل زن جواني که نوزادي در آغوش داشت را به منطقه بولوار دوم طبرسي رسانده است اما آن زن که مانتوي چهارخانه نيز بر تن داشت دوباره به منطقه الهيه بازگشته در حالي که ديگر نوزادي به همراه نداشت.

فرمانده انتظامي استان خراسان رضوي در تشريح جزئيات و چگونگي دستگيري متهم به آدم ربايي گفت: همزمان با به دست آمدن اين اطلاعات گروهي از مأموران انتظامي با هدايت و راهنمايي هاي سرهنگ نيکمرام (رئيس پليس مشهد) به تحقيق در منطقه اي پرداختند که راننده آژانس مدعي بود زن مذکور در آن مکان از خودرو پياده شده است.

سردار بهمن اميري مقدم افزود: با چند ساعت رصدهاي اطلاعاتي و تحقيقات محلي، زن متهم شناسايي و به کلانتري الهيه هدايت شد اما او همه چيز را انکار کرد و مدعي بود که از ماجراي آدم ربايي اطلاعي ندارد. وي تصريح کرد: اما او ساعتي بعد وقتي در برابر شاهدان عيني قرار گرفت و اسناد و مدارک مستند پليس را ديد به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: به مواد مخدر صنعتي اعتياد دارم. به همين خاطر هم نوزاد را از درون کالسکه ربودم و به منزل خواهرم در بولوار دوم طبرسي بردم. سردار اميري مقدم اضافه کرد: در پي اعترافات اين زن و در حالي که عقربه هاي ساعت ۲ بامداد روز گذشته را نشان مي داد مأموران انتظامي، نوزاد را پيدا کردند و تحويل خانواده اش دادند.

گزارش خراسان حاکي است: متهم ۲۹ ساله اين پرونده که مرضيه نام دارد، روز گذشته و با تشکيل پرونده مقدماتي، به دادسراي عمومي و انقلاب مشهد معرفي و با صدور دستور قانوني روانه زندان شد. تحقيقات بيشتر در اين باره همچنان ادامه دارد.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    12 0
    خدا را شکر ...دست نیروی انتظامی هم درد نکن و ممنون
  • بی نام A1 ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    10 0
    باز هم بگید اعتیاد جرم نیست و بیماریست
  • بی نام A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    7 1
    خدایا...