نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت که ماجرای فینال لیگ برتر والیبال را پیگیری می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی درمورد اتفاقات فینال لیگ برتر والیبال که باعث شد او وزیر ورزش را به مجلس بکشاند گفت: «برای این موضوع کمیته ای تشکیل شده و اعضای کمیته در حال بررسی آن هستند. من خودم در این کمیته نیستم چون به عنوان شاکی در این پرونده حضور دارم. اما می دانم که کمیته به یگان ویژه و نیروی انتظامی نامه زده و پیگیر این ماجرا هست. با این حال من خودم هم پیگیر اتفاقات فینال لیگ برتر والیبال هستم و با جدیت آن را دنبال می کنم تا به نتیجه برسیم.»
اخیرا شایعه شده که عده ای از نمایندگان وزارت ورزش برای اینکه در فدراسیون ها و باشگاه های ورزشی پست بگیرند، به وزیر فشار می آورند و به دلایل مختلف از او انتقاد می کنند. اما قاضی پور در این مورد گفت: «من در مورد بقیه نمایندگان مجلس اطلاعی ندارم و نمی توانم حرف بزنم. اما درباره خودم این را می دانم که دنبال ورود به ورزش نیستم. من در تیم ملی جودو بودم و کشتی هم کار کرده ام. اما علاقه ای ندارم وارد امور مدیریتی ورزش شوم. در دوره بعدی مجلس هم اگر رای نیاورم، دنبال کار کشاورزی می روم. اما وارد ورزش نمی شوم.شغل من کشاورزی است و ترجیح می دهم کشاورزی کنم تا اینکه با ورود به عرصه ای که اصلا بلد نیستم رای بیاورم. من اگر دنبال ماجرای تیم شهرداری ارومیه هستم به خاطر برخوردی است که با همشهری هایم شده. من نماینده شان هستم و خیلی از آنها در ورزشگاه والیبال برخورد بدی را تحمل کردند. من دنبال کار مردمم هستم نه بحث های ورزشی.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
    15 2
    واقعا کشاورزی برای شما آنقدر کم ارزشه چشم ما روشن به نون حلالم افتخار میکنم
  • حمید US ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
    11 2
    همین مصاحبه شما در راستای تبلیغ برای خودتونه. لطفا مردم رو ساده فرض نکنید
  • بی نام A1 ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
    9 2
    گول این حرفاش رو نخورید. یکی از دلواپس ترین نماینده هاست که کلا معلوم نیست نماینده کدوم مردمه. یه کم سرچ کنید حرفاش رو بخونید. تازه خودش داره کارهای شهرداری ارومیه رو دنبال میکنه اونم الان که جو تبلیغاتی نماینده ها شروع شده در راه خدا و خدمت به خلقه اما بقیه واسه رای جمع کردنه مردم شریف ارومیه انشاله این سری نماینده بهتری وارد مجلس خواهند کرد و این آقای دلواپس ببینیم میره کشاورزی یا سر از جای دیگه در میاره
  • بی نام AU ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    7 2
    شما از کشاورزی کله کردی اومدی اینجا سر درآوردی
  • بی نام A1 ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    2 5
    اي قربون شيرين زبونيات برم من