رئیس پلیس پیشگیری ناجا به حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال اشاره و با بیان این مطلب که پلیس با شادی و نشاط به هیچ وجه مخالف نیست، گفت: با افرادی که به بهانه شادی برای مردم ایجاد مزاحمت کنند، برابر قانون برخورد می کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار تقي مهري در حاشيه شانزدهمين همايش روساي كلانتري ها و فرماندهان پاسگاه هاي انتظامي استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران، درباره روند برنامه هاي نيروي انتظامي در ماه هاي پاياني سال، گفت: با توجه به ازدحام جمعيت و افزايش ترافيك در محورهاي درون و برون شهري، طرح هاي انتظامي و ترافيكي ويژه اي در نطر گرفته شده است.

اين مسئول انتظامي به حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال اشاره و با بيان اين مطلب كه پليس با شادي و نشاط به هيچ وجه مخالف نيست، گفت: با افرادي كه به بهانه شادي براي مردم ايجاد مزاحمت كنند، برابر قانون برخورد مي كنيم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به تشريح مراحل مختلف اجراي طرح مكنا در رده هاي انتظامي به ويژه كلانتري ها پرداخت و گفت: اين طرح با هدف ارتقاي كيفيت خدمات نيروي انتظامي و افزايش سطح رضايت مندي مردم اجرا مي شود.

سردار مهري، خوشايند سازي محيطي و بهسازي عمراني كلانتري ها را يكي از بخش هاي مهم طرح مكنا عنوان كرد و گفت: فضاي كلانتري ها براي مراجعان و كاركنان آماده و تلطيف مي شود.

رئيس پليس پيشگيري ناجا، ارتقاي سطح علمي و تخصصي رده هاي مختلف نيروي انتظامي را از برنامه هاي كلان اين سازمان خواند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =