۰ نفر
۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۱

جری لوییس کمدین مشهور آمریکایی با دریافت جایزه انجمن ملی مجریان رادیو تلویزیون(NAB) تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جری لوییس  این جایزه در مراسمی ویژه در برنامه سالانه این انجمن که از 11 تا 16 آوریل (22 تا 27 فروردین) در لاس وگاس برگزار می‌شود به این کمدین کهنه کار اهدا می‌شود.

گوردون اسمیت رییس این انجمن گفت: ما نه تنها برای نوآوری‌های کمدی او، بلکه برای تلاش‌های انسان‌دوستانه او و تلاش او برای زندگی هزاران کودک، از او تقدیر می کنیم.

این چهره نمادین دنیای سرگرمی سازی که اکنون 89 سال دارد، در بیش از 50 فیلم سینمایی، 13 برنامه ویژه تلویزیونی، سه مجموعه تلویزیونی، یک شوی رادویی و نمایش «یانکی‌های لعنتی» در برادوی نقش آفرینی کرده است.

او به عنوان رییس ملی انجمن بیماری تحلیل عضلانی (MD) بیش از 2 میلیارد دلار برای حمایت از این بیماران پول جمع کرد و از همین راه به تحقیقات در پروژه «بچه‌های جری» کمک کرد. لوییس برنامه تلویزیونی روز کارگر MDA را نیز ایجاد کرد که پردرآمدترین برنامه خیریه برای جمع‌آوری کمک مالی در تاریخ تلویزیون بوده است.  او به دلیل همه این تلاش ها دو بار نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شده بود.

از دیگر دریافت کنندگان جایزه MDA مایکل جی.فاکس، رونالد ریگان، باب هوپ و اوپرا وینفری بوده‌اند.

سال پیش در مراسمی که در لس‌آنجلس برگزار شد، جای دست و پای جری لوییس با حضور کوئنتین تارانتینو بر پیاده‌روی مشاهیر نقش بست.

منبع: هالیوود ریپورتر/ 23 مارس 

 

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 405844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =