روزنامه اعتماد به نقل از حجت الاسلام سیدحمید روحانی نوشت:

برخي از روزنامه‌ها در تاريخ 22 تيرماه 1393 نوشته‌يي از آقاعلي مطهري انتشار دادند كه در آن نامبرده اين حقير را به جرم انتقادي كه از او در حضور مقام معظم رهبري در تاريخ 26 خردادماه گذشته به عمل آوردم، سخت مورد تاخت و تاز قرار داده و انتقادهايم را «جملاتي كه ناشي از تملق و چاپلوسي كه تعفن آن بسياري از حضار را متاذي كرد» دانسته است!

لازم به يادآوري است كه نامبرده در ديدار با مقام معظم رهبري در روز 26 خرداد دو موضوع را مطرح كرد: نخست اينكه موتورسواران با عدم رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي مايه زحمت و دردسر براي مردمند و در اين باره وقتي با اداره راهنمايي و رانندگي گفت‌وگو كرديم گفتند از دفتر رهبري سفارش شده است كه موتورسواران را كه از قشر مستضعفند مورد تعرض قرار ندهند كه اين ادعا در همان جلسه از سوي مسوول دفتر رهبري تكذيب شد. موضوع دومي كه مطرح كرد پيشنهاد آزادي يا محاكمه و مجازات آقايان كروبي و موسوي (از عوامل فتنه) بود. پاسخ مقام رهبري در يادداشتي زير عنوان «در ديدار با رهبري چه گذشت» در سايت بنياد تاريخ پژوهي و دانشنامه انقلاب اسلامي آمده است و به تكرار آن در اين نوشته نيازي نيست، ليكن انتقادي را كه در ديدار با رهبري از نامبرده كردم به گونه خلاصه بازگو مي‌كنم تا روشن شود كه چرا آقاعلي از انتقاد مشفقانه من آن‌گونه آشفته شده و طاقت و توان از كف داده و به ناسزاگويي و پيرايه‌تراشي پرداخته است. انتقادهاي من از نامبرده در حضور رهبري در اين سه محور بود كه در پي مي‌آيد:

1. با اشاره به آيه شريفه ان جائكم فاسق بنباء فتبينوا ان تصيبوا فوما بجهاله... كه اصل عقلايي تحقيق و تفحص را پيرامون خبرهايي كه شنيده مي‌شود مورد تاكيد قرار مي‌دهد، از او نقد كردم كه چرا بايد درباره خبري كه دريافت مي‌كند بدون پرس و جو و تحقيق باور كند و حتي به خود زحمت ندهد كه دست كم با يك تلفن از دفتر رهبري بپرسد كه آيا چنين سفارشي درباره موتورسواران شده است يا نه. و يادآور شدم كه اين روش كه آنچه را مي‌شنود بدون تحقيق باور كند و به آن ترتيب اثردهد، برخلاف موازين شرعي و عقلي است و از عوامل فريب خوردن و آلت دست شدن است و يك انسان باخرد، فهيم و متعهد بدون تحقيق و پرس و جو خبري را نمي‌پذيرد و باور نمي‌كند.

2. در شرايطي كه ايران امروز با مشكلات گوناگون اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي مواجه است و بيكاري، تورم و گراني، مفاسد اجتماعي و اخلاقي و فرهنگي و تجاوز به ارزش‌هاي اسلامي، ملت ما را رنج مي‌دهد، از يك مسوول آگاه و مردمي انتظار است كه در ديدار با رهبري درباره پيچيده‌ترين و بغرنج‌ترين معضلات اجتماعي طرح بدهد، نظرخواهي كند و رهنمود بگيرد، آيا از نظر آقاعلي، امروز مردم ايران مشكلي بغرنج‌تر، كمرشكن‌تر، فوري‌تر و حياتي‌تر از ناهنجاري‌هاي موتورسواران ندارند؟! آيا تنها مشكل يا مهم‌ترين و ضروري‌ترين مشكل مردم ما نابساماني موتورسواري و حصر فتنه‌گران است؟!

3. يك نماينده مجلس شوراي اسلامي، نماينده عموم ملت ايران است، نه نماينده دسته و گروه ويژه! چگونه است كه اين نماينده محترم در هر محفل، مجلس و مناسبتي از فتنه‌گران و فتنه‌آفرينان ياد مي‌كند و به اصطلاح معروف هميشه به يك سو غش مي‌كند؟ آيا از ديد او در ميان مردم ايران ديگر كسي يا كساني نيستند كه استحقاق دفاع داشته باشند؟ آيا همه مردم ايران به حق و حقوق‌شان رسيده‌اند و تنها آقايان كروبي و موسوي هستند كه در برزخ بلاتكليفي به سر مي‌برند؟ يكسونگري و گرايش باندي دور از شأن مسوولي است كه خود را نماينده عموم ملت مي‌داند.

اين خلاصه انتقادهايي است كه در ديدار با رهبري در برابر اظهارات آقاعلي مطهري مطرح كردم، اكنون بايد ديد كدام يك از اين سه محوري كه به عنوان انتقاد در آن ديدار مطرح شد «جملاتي ناشي از تملق و چاپلوسي» بود! «كه تعفن آن بسياري از حضار جلسه را متاذي كرد»؟!! اميدوارم آقاعلي آن «جملاتي» را كه در اين سه محور آمده است و جنبه «تملق و چاپلوسي» دارد مشخص كند تا خوانندگان، او را خداي ناخواسته به عنوان يك آدم بي‌مسووليت، ياوه‌گو، دروغ پرداز و هوچي باز نپندارند و گفته‌ها و نوشته‌هاي او را بر اين نسق ندانند و نخوانند.

نامبرده ادعا كرده است كه «بسياري از حضار جلسه» از آن «جملاتي كه ناشي از تملق و چاپلوسي» بود، متاذي شدند! ليكن به نظر مي‌رسد منظور او از «بسياري» جز خود او كسي نباشد...


برخلاف ادعاي او حاضران آن جلسه پس از پايان سخنان انتقادآميزم و پايان ديدار، شتابان به سوي من شتافتند و صورتم را غرق بوسه كردند و تقدير و تشكر قلبي خود را از سخنانم اظهار داشتند، فراموش نمي‌كنم آن مرد دردمندي را كه نمي‌شناسم و نام او را نيز نپرسيدم، گويا از كرمانشاه بود دستانم را فشرد و در حالي كه اشك در چشمانش حلقه زده بود اظهار كرد سخنان شما در پاسخ اظهارات او آبي بود كه بر روي آتش درونم ريخته شد كه اگر سخنان شما را در رد و نقد او نمي‌شنيدم عقده‌يي از حرف‌هاي او در دل من ايجاد شده بود كه تا كرمانشاه بايد زجر مي‌كشيدم و اشك مي‌ريختم. او از عمق قلب براي من دعا كرد.

خشم و كين آقاعلي مطهري از اينجانب به جرم چند انتقاد تا آن پايه است كه ناسزاها و نسبت‌هاي ناروايي كه به من داده نتوانسته است او را آرام كند و خشم او را فرو نشاند. از اين رو، به تحريف و تفسير من درآوردي دست زده تا بتواند انتقادهايي را كه بر او وارد شده كمرنگ سازد و از اهميت آن بكاهد.

 

... آقاعلي مطهري افزون بر خوي انتقادناپذيري كه از فرهنگ شاهنشاهي به ارث برده است چند مشكل ديگر هم دارد كه مايه به چالش كشيده شدن او مي‌شود:

1- بيگانگي از مردم

آقاعلي مطهري راه مردم را گم كرده و از ملت جدا شده است، با مردم پابرهنه، پاكباخته، فداكار و انقلابي سروكار ندارد، آنان را نمي‌شناسد، خواست و برداشت و ايده و آرمان آنان را برنمي‌تابد، از دردها، رنج‌ها و گرفتاري‌هاي مردم بي‌خبر است، از ناهنجاري‌ها و گرفتاري‌هاي گوناگون اقتصادي، معضل بيكاري، رنج تورم و گراني و... كه به علت سوء مديريت و بي‌تدبيري برخي از مسوولان و دولتمردان، گريبانگير مردم شده است آگاهي ندارد. او چه مي‌داند جواناني كه چند برابر سواد و معلومات او دانش‌آموخته و تحصيل عاليه را به پايان برده‌اند، امروز از نابساماني، سرگرداني بي‌خانماني و بيكاري چه مي‌كشند و چه رنجي مي‌برند؟ آقاعلي مطهري شايد گمان مي‌كند مردم ايران همان ورشكسته‌هاي سياسي‌اند كه دور او را گرفته‌ و او را آلت دست كرده‌اند و نوشته‌ها و گفته‌هاي او را براي تضعيف نظام جمهوري اسلامي و ضربه زدن به خط امام و رهبري و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي با آب و تاب پوشش مي‌دهند و منتشر مي‌كنند.

آقاعلي مطهري شايد بر اين باور است كه مردم ايران امروز همانند خود او از زندگي نسبتا آميخته با رفاه برخوردارند و جز حصر خانگي دو تن از عوامل فتنه غم و غصه‌يي ندارند، قهرا در چنين اوضاع مطلوب! او در ديدار با رهبري جز مشكل ترافيك موتورسواران و حصر فتنه‌سواران حرفي براي گفتن ندارد و معضل ديگري نمي‌بيند تا با رهبر در ميان بگذارد.

2- وابستگي باندي

دومين مشكل آقاعلي مطهري دنباله‌روي كوركورانه او از باند قدرت‌طلب و فزون‌خواهي است كه در راه آز نفساني خويش فتنه 88 را كليد زدند و در راه سازش با امريكا و پايان دادن به آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و همدستي با مرتجع‌ترين و خونريزترين دولت‌هاي منطقه مانند آل سعود كه موجوديت آن براي نگهباني از كيان صهيونيسم است سر از پا نمي‌شناسند، راهشان از راه امام، رهبري و ملت انقلابي ايران جداست و تئوريسين‌هاي آنان برآنند كه با قلم‌هاي زهرآگين و ننگين خود، غيرت، عزت، شرافت و انسانيت انساني را از ملت ايران بگيرند، استقلال‌خواهي را با دستاويز اينكه دوره، دوره ارتباطات است نه استقلال به زير سئوال ببرند، نوعدوستي، همدردي با ستمديدگان و اتحاد و انسجام اسلامي را آرمان‌گرايي بيهوده و پوچ بنمايانند و ملت ايران را براي تن دادن به هر ذلت، رذالت و وادادگي آماده سازند، كتاب‌هاي «بامسووليت سردبير» و نيز كتاب «ايران و جهاني شدن» در واقع مانيفست اين باند است. آقاعلي مطهري كه گويا دريافته است ديگر در ميان ملت انقلابي ايران و فرزندان امام جايگاهي ندارد به دنباله‌روي از اين باند خطرناك پرداخته و مطالبي بر زبان و قلم مي‌آورد كه اين سياست بي‌وطنان واداده را استواري مي‌بخشد و خوراك تبليغاتي چرب و نرمي براي بوق‌هاي تبليغاتي دشمنان سوگندخورده اسلام و ايران تدارك مي‌بيند. دم زدن آقاعلي مطهري از كروبي و موسوي در هر فرصت و مناسبت و بي‌مناسبت و پشتيباني از شيخ حسينعلي منتظري براي اين است كه بتواند در دل دگرانديشان و گروهك‌هاي ضد انقلاب و بيگانه از اسلام و ايران «به هر حيله رهي» بيابد و از پشتيباني آنان برخوردار باشد.

3- فقر علمي و فرهنگي

مشكل ديگر آقاعلي مطهري، محروميت از انديشه و فكر و علم و دانش والا ـ به ويژه علوم اسلامي ـ است. او تا آن پايه از علوم اسلامي بي‌بهره است كه تمسك من به آيه شريفه «ان جائكم فاسق بنباء فتبينوا» را به عنوان «تهمت فسق به يك شخص مومن»! دانسته و معركه گرفته است! چنانكه پيش‌تر اشاره شد اين آيه شريفه يك اصل عقلايي را مورد تاييد و تاكيد قرار مي‌دهد كه خبرها و گزارش‌ها ـ به ويژه واحد خبر واحد ـ را بدون وارسي و پرس و جو نبايد باور كرد و به آن ترتيب اثر داد و جمله شرطيه در اين آيه براي بيان موضوع است و داراي مفهوم نيست. آقاعلي مطهري نه تنها از علوم اسلامي بي‌خبر است بلكه رساله عمليه را نيز مطالعه نكرده و مسائل شرعي خويش را نيز نمي‌داند و هنوز نتوانسته دريابد كه غيبت و تهمت در كجا معنا و مفهوم پيدا مي‌كند و اگر احيانا به يك مقام ناشناخته و بي‌نام و نشان نسبتي داده شد غيبت و تهمت به شمار نمي‌آيد مانند اينكه مي‌گوييم برخي از آقازاده‌ها سوءاستفاده‌چي‌اند، برخي از مقامات دولت خيانتكارند. او اگر اهل فكر و انديشه بود، اينگونه بي‌گدار به آب نمي‌زد و به مصداق «پسته بي‌مغز اگر لب واكند رسوا شود»، فرودستي و ميان‌تهي بودن خود را به نمايش نمي‌گذاشت. اين كوته‌بيني و سطحي‌نگري است كه او را به موضع‌گيري‌هاي شتاب‌زده و نسنجيده وامي‌دارد و با وجود بلندپروازي‌هايي كه دارد، هر روز بيش از گذشته در ميان ملت ايران ضايع مي‌شود و اعتبار خود را از دست مي‌دهد.

آقاعلي مطهري اگر به جاي رو آوردن به سياست‌بازي‌هاي نفرت‌انگيز و كودكانه و جاه‌طلبي‌هاي ناشيانه به دنبال درس و تحصيل مي‌رفت و پايه‌‎هاي علمي خود را استواري مي‌بخشيد، شايد اينگونه آلت دست نابكاران نمي‌شد و دين و دنياي او دستخوش هوس‌هاي آني و آرزوهاي دست‌نيافتني قرار نمي‌گرفت.

آقاعلي مطهري از روي كوته بيني و ساده‌انديشي گمان كرده است كه با مطرح كردن مشكل ترافيك موتورسواران و پيشنهاد آزادي يا محاكمه فتنه‌كاران، به اصطلاح معروف «شاهكار» كرده و «واقعيات جامعه را به اطلاع رهبر» رسانيده است! غافل از اينكه دير زماني است كه جريان‌هاي ضد انقلاب و فتنه‌جويان بي‌وطن و عاشقان يقه چاك امريكا مانند برخي از ملي - مذهبي‌ها، سلطنت‌طلب‌ها، تجزيه‌طلبان منافقان و ديگر عناصري كه رو به قبله‌گاه كاخ سفيد به نياز و نيايش ايستاده‌اند در سايت‌ها، بولتن‌ها، شب‌نامه‌ها و روزنامه‌هاي خود جريان حصر خانگي عوامل فتنه را دستاويزي براي آسيب رساندن به نظام جمهوري اسلامي قرار داده و از آن سوءاستفاده فراوان كرده‌اند و مقام رهبري با اين ترفندها ديرزماني است كه آشنايي دارند و نيز از ناهنجاري‌هاي گوناگون و رنج‌هاي مردم نيز بيش از هر مقام ديگري باخبرند و به مسوولان مربوط در مورد مشكلات مردم رهنمودهاي لازم را مي‌دهند و حتي در سخنراني‌هايشان نيز مي‌بينيم كه بسياري از مشكلات كشور، حتي كوچك‌ترين معضل اجتماعي مانند نابساماني ترافيك مطرح شده است كه از اشراف كامل ايشان به اوضاع كشور نشان دارد.

هنر عناصر كوته‌فكر و سطحي‌نگر اين است مانند مگسي كه روي زخم مي‌نشيند، تنها به بازگو كردن گرفتاري‌ها و ناهنجاري‌ها مي‌پردازند، در خلوت و جلوت، بي‌مناسبت و بامناسبت، در حضور رهبري، در جمع مردمي، گرفتاري‌هاي اجتماعي را كه براي همگان عيان است جار مي‌زنند و براي خود بازارگرمي درست كنند اما آن سوته‌دلان و خيرخواهاني كه به ياد مردمند و درد مردم را به درستي درك مي‌كنند، به جاي جار و جنجال، دنبال علاج مي‌روند، براي چاره‌جويي به تدبير و تامل مي‌نشينند، طرح‌‎هاي كارشناسي مي‌دهند و به اين ‌گونه در راه رفع مشكلات به سهم خود گامي عملي ‌برمي‌دارند. خيرخواه رهبر، ملت و كشور آنهايي هستند كه دنبال راه علاج هستند، نه آن بي‌هنراني كه تنها هنرشان جار زدن و جاروجنجال كردن است.

4- فقدان معنويت

ديگر مشكل آقاعلي مطهري اين است كه به مرز تقوا و پرهيزكاري پايبند نيست، او در نامه خود بي‌پروا و بدون واهمه چند نسبت ناروا و دور از موازين اسلامي به اينجانب داده است كه مسووليت شرعي دارد. او براي اينكه بتواند انتقادهايي را كه به او كرده‌ام بي‌اعتبار كند و ضعف فكري و فرودستي خود را كه در ديدار با رهبري به نمايش گذاشت پوشيده دارد، به تحريف و دروغ‌ دست زده و ادعا كرده است كه من گفته‌ام «در حضور مقام رهبري... فقط بايد از وضع موجود تعريف و تمجيد كرد و احيانا به تملق و چاپلوسي پرداخت»!! دروغ ديگري كه در نامه خود به من نسبت داده اين است كه «... فكر مي‌كنيد در مواجهه با رهبر انقلاب فقط بايد دل ايشان را شاد كرد و از مطرح كردن واقعيات و نقاط ضعف جامعه براي برطرف كردن آن خودداري نماييد، اصل النصيحه لائمه المسلمين راعمدا فراموش كرده‌ايد...»! نيز آورده است «...چگونه به يك شخص مومن فرهيخته محترم تهمت فسق مي‌زنيد...»! بي‌ترديد يك انسان متعهد و معتقد به خدا و روز جزا اين گونه راحت و بي‌پروا به تحريف و «تفسير به راي» سخنان ديگري نمي‌پردازد و نسبت‌هاي ناروا نمي‌دهد، بگذريم كه او اصولا معناي «النصيحه لائمه‌المسلمين» را نيز درنيافته است، چنان كه مسائل ديني خود را نيز فرانگرفته و سخن گفتن درباره «يك شخص» بي‌نام و نشان كه تنها در درون او شناسايي شده است را «تهمت فسق» پنداشته است! بايد از او پرسيد اين «شخص مومن» پنهان در درون شما چقدر مومن است كه به دفتر رهبري نسبت دروغ داده است و به دروغ ادعا كرده است كه «از دفتر رهبري سفارش شده است كه موتورسواران را كه از قشر مستضعفند مورد تعرض قرار ندهند»!! و جنابعالي چقدر مومن و مومن‌شناسي كه اين شخص را با وجود دروغ آشكار و تهمت‌زني به دفتر مقام رهبري مومن مي‌داني؟!

بايد از جناب آقاعلي مطهري پرسيد: اكنون كه به تعبير ما طلاب «مصنف» زنده است و انتقادهاي او به جنابعالي در ديدار با رهبري ضبط شده و نوار آن موجود است، شما به خود جرات مي‌دهي كه به چنين تحريف‌ها و تفسيرهاي «مالايرضي صاحبه» دست بزني و نسبت‌هاي ناروا بدهي، بايد ديد در مورد نوشته‌ها و گفته‌هاي آن بزرگاني كه ديده از جهان فروبسته‌اند و حضور ندارند چه خواهي كرد. مصيبت براي آن شهيد بزرگواري است كه آقاعلي مطهري متولي آثار ايشان باشد، بايد گفت انالله و انا اليه راجعون.

نامبرده در پايان نامه خود آورده است: «نحوه رفتار با امام و پيشوا را بايد در نحوه رفتار شهيد آيت‌الله مطهري با امام خميني جست‌وجو كرد»! بايد دانست آنچه از شهيد مطهري در دست است و در سيره ايشان آشكار است پيروي از ولايت و تعبد نسبت به امام است آن شهيد از مردان ولايتمداري بود كه هيچگاه از مرز ولايت گامي بيرون نگذاشت و نسبت به امام تعبد داشت. اگر امروز نيز در قيد حيات بود بي‌ترديد يكي از پيروان راستين مقام رهبري بود و افتخار همراهي با ايشان را داشت و لقمان گونه به فرزند خويش توصيه مي‌كرد:

«واقصد في مشيك و اغضض من صوتك ان انكرالاصوات لصوت الحمير.»

 

17302

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 178
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    78 6
    باشه تو خوبي
  • میثم A1 ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    81 13
    از این آبکی تر نمیشد،واقعا که
  • حداديان A1 ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    27 1
    افراط و تفريط يكي از آفت هاي زمان حال است كه مسئول و غير مسئول نميشناسد
  • سيد A1 ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    فقط فحش بود همين البته از جناب روحاني انتظاري بيش از اين عاقلانه نيست. ضمناً آقاي روحاني علي مطهري براي نشر آثار پدرش بسيار قابل اعتمادتر است تا شما براي ثبت تاريخ انقلاب
  • بی نام A1 ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    94 5
    شما هم که خوب ادب و شخصیت خود تان را نشان دادید
  • بی نام A1 ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    83 7
    واقعا که ظاهرا این سید حمید روحانی که نمی دانم چه علمی دارد خود را خدا مید اند و در مورد مسایلی صحبت می کند که فقط خدا عالم است
  • مهربان توسی A1 ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    30 2
    متاسفم از تهمت و توهین از سوی هر فرد و جناحی
  • بی نام A1 ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    حق با مطهري است
  • علی IR ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    35 1
    خیلی اطلاع ندارم که حق با کیه اما خیلی ناراحت کنندس که بازبان دین وفقه بدترین توهین هارو به هم میکنیم
  • غلام US ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    72 3
    حالا خود شما از تورم چیزی گفتید ؟
  • عبدالوحید RO ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    67 9
    این اقای حمید روحانی چرا از خداوند متعال ترسی ندارد
  • بی نام IR ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    حرف دل ما را جناب حمید روحانی زد انشاالله درپناه حق باشید.
  • وحید A1 ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    99 11
    خیلی خندیدم افاضات جالبی بودند و تامل برانگیز ببین چه کسی از محبوبیت و مردمی بودن دم میزند آقای مطهری نماینده ای آزاده و مردمی هستند که نامشان در میان معدود نمایندگان شرافتند و واقعی مردم در تاریخ مجلس خواهد ماند.
  • رضا A1 ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    بسسسسسسيار عالي پاسخ داديد افرين آقاي روحاني
  • بی نام A1 ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    61 9
    آقاي روحاني شما مي پذيري که علي مطهري جواب نامه شما رو بده و آخرش بنويسه: اولئک کالانعام بل هم اضل؟ قطعا اگر بنويسد زشت ترين کاره
  • محمد IR ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    85 12
    آقا حميد روحاني شما از كجا آمديد . سابقه انقلابي شما چقدر است ؟؟؟
  • علی جوادی A1 ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    متاسفانه آقای علی مطهری بد عمل کرده اند و معلوم نیست دنبال چه هستند به هر ترتیب برای ایشان عاقبت به خیری آرزو می کنیم ضمنا از تحلیل روشن و متقن جناب آقای روحانی تقدیر و تشکر می نمائیم
  • بی نام IR ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    44 3
    آيا خبر آنلاين مجبور به انتشار اين لجن پراكنيهاست؟
  • علی A1 ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    75 10
    به زحمت افتادید.آقا علی همیشه در قلب و ذهن ما می ماند.
  • جواد IR ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    70 4
    لطفا یک بار خود را در معرض رای مردم قرار دهید تا بیگانگی از مردم مشخص شود
  • بی نام A1 ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    33 2
    میگم خوبه ایشون اصلا آشفته نشده... خیلی آروم و متین جواب داده
  • بی نام A1 ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    17 61
    گل گفتى
  • بی نام IR ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    55 5
    نوشته ای پر از توهین و بد اخلاقی به دیگران ، ادب مرد به ز دولت اوست آقای روحانی
  • افشین IR ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    75 6
    حالا گیرم علی مطهری بد بی سواد بی ادب و ... . اینایی که جناب روحانی حمید نوشته که از هر چی بی ادبی و بد دهنی بدتره.
  • علي ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    45 8
    با خواندن سخنان اقاي مطهري پي به بي اخلاقي اين اقا در نوشتارشان ميبريم.
  • بی نام IR ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    47 6
    جناب حمید روحانی عزیز آقای مطهری نماینده بر حق مردم هستند و حرف ایشان حرف دل مردم نیز هست. شما نیز به جای سیاه نمایی و تهمت هایی که اتفاقا بر محبوبیت آقای مطهری خواهد افزود بهتر است بیدار شوید و حرف دل مردم را بشنوید. امیدوارم خدا خودش این کشور رو به مسیر منطق، صفا، رافت، رحمانیت و اعتدال سوق بده
  • بی نام A1 ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    83 5
    من كه در جلسه ٢٦ خرداد ماه حضور نداشته ام تا بتوانم قضاوتي در مورد حرفهايي كه رد و بدل شده است را داشته باشم ولي بيانيه جناب سيد حميد روحاني را كه جلوي چشمم است را كامل خواندم و متاسفانه دريافتم كه بوي كينه و نفرت عجيبي در آن نسبت به آقاي علي مطهري به مشام ميرسد، تابحال يك چنين الفاظ و توهين هاي زشت و زننده اي را نسبت به يك مقام مسئول در كشورمان نشنيده بودم، هم اكنون حال آن پيرمرد كرمانشاهي را دارم كه، تا زماني كه آقاي علي مطهري جوابيه معقول و دندان شكني به اين اقاي به اصطلاح روحاني را ندهد آرام نميگيرم.
  • هما IR ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    این مطهری اخیرا چرا اینقدر دروغ میگوید .یه بار میگه دفترم را میکرفون گذاری کردن ومن شکایت کردم و جانشین اطلاعات را اخراج کردند بعد معلوم میشه تهمت ودروغ بوده . یه بار دستور میده تو خیابان فیلم ناموس مردم را میگیرند و در صحن مجلس نشون میده وهمه مسخره اش میکنند . یه بار از رهبری میخاد تا سران فتنه را ازاد کند و رهبری میفرماید" من درمورد بصیرت قبلا صحبت کرده ام " یعنی تو اگه بصیرت داشتی می فهمیدی
  • امیر علی IR ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    58 7
    فقط می دونم با این نامه حمید روحانی مشخص کرد که علی مطهری چقدر بالاتر و با شخصیت تره و بی خود نیست مه بعضی ها منفور میشن و بعضی ها محبوب زنده باید علی مطهری
  • مینا IR ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    47 5
    آقای روحانی شما که انگار بیشتر از آقای مطهری بهت برخورده با این صفاتی که به همدیگه میدین.
  • بهنام A1 ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    این علی مطهری واقعا شورش رو در آورده. همش بدنبال جنجال آفرینی در مجلس و جامعه است .
  • رضا A1 ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    65 8
    این آقا که خودش را علامه دهر و آقای مطهری را با چندین نسبت بسیار ناپسند مورد عتاب قرارداده ، بهتراست یک بار دیگر نامه خودش و نامه آقای مطهری بخواند تا درک بیشتری از میزان فهم و واقعیات پیدا کند. ما را چه می شود که در ماه عزیز اینگونه برای حق جلوه دادن خود ، دیگری را با هر نسبتی بکوبیم آن هم کسی که لباس روحانیت بر تن دارد و با توجه پستی که دراختیار دارد با براساس واقعیات و مستندات حرف بزند اینگونه عناد اختیار از دست داده و برای اثبات خود همه را رد می کند.
  • بی نام IR ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    97 6
    فتنه، فتنه، فتنه. نمیدونم اگه یه سری اتفاقها نمی افتاد و یه سری کلمه ها بورس نمی شد، خیلی از آقایون اصلا حرفی برای گفتن داشتن، مشکلات اصلی جامعه رو میشناسن و بلدن در موردشون تحقیق و گفتگو کنن، من که بعید میدونم، تا فتنه هست و با زیاد کردن پیاز داغش میشه ره صدساله رو یه شبه رفت چرا بریم سراغ چیزای دیگه
  • بی نام IR ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    22 0
    عجبا
  • بی نام A1 ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    32 0
    چه باادب............
  • موحد A1 ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    68 5
    خودمونیم حضرت استاد. شما هم همچی بد فحاشی نمی کنی ها
  • پدرام IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    29 2
    ماشالله چقدر فرافکنی کردی پهلوون
  • حسن IR ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    36 6
    واقعا جای تاسف داره این متن پر از ناسزا و توهین حال اگر حق هم با شما بود به خاطر جایگاه روحانیت؟ خویش و به حرمت خوتنندگان پشیمان کمی ادب را رعایت می کردید...
  • بی نام IR ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    130 5
    زشت ترین صدا دروغ می باشد که ازحلقوم انسان بیرون می آید صدای الاغ زیباست چون دروغ نمی گوید
  • بی نام A1 ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    30 10
    اقای علی مطهری درست گفتند وشما در جواب رمان نوشتی /////
  • بی نام IR ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    28 4
    مطالب این نامه به خوبی نشان می‌دهد در آن جلسه چه گفته‌اید که حضار را متأذی کرده است جناب روحانی کاش این نامه را نمی‌نوشتید
  • بی طرف EU ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    26 6
    حاجی من نامه افای مطهری رو نخوندم ایشون رو هم خیلی نمی شناسم ولی شما که خودتون رو مومن فرهیخته محترم خطاب می کنی یه اقا گذاشتی جلو اسم ایشون هرچی فحش و بد و بیرا بود که نثارش کردی که میشه ار خبر انلاین درخواست کرد شیپور دعواهای جناحی و عقده ورزی های شخصی نشه لحن زننده نامه حالمونو اول صبحی بد کرد نماینده هامون که ان طور حرف بزنن تکلیف بقیه چیزامون معلومه دیگه
  • حمید A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    22 0
    تو راست می گی
  • آرتا IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    21 1
    با کی کار داره؟
  • بی نام GB ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    27 8
    در این ماه مبارک رمضان درود می فرستیم بر روح بلند متفکر بزرگ انقلاب اسلامی وپاره تن امام شهید استاد مطهری وارزوی موفقیت و استقامت در هدف برای فرزندان بزرگوار ایشان خصوصا علی اقای مطهری که در بین مردم حضور دارند
  • عموفری A1 ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    17 2
    خبر آنلاین خوبی؟هر چی دیگه بنویسم چون به مزاق شما خوش نمیاد حذف میکنی مثل همیشه بخاطر همین یکبار دیگه میپرسم خوبی؟
  • ناصر IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    44 9
    از نظر بنده تمام پاسخ مفصل جناب روحانی غلط است.شما 4 برچسب به ایشان زده اید که حتما به ترتیب اهمیت آنها را بیان کردید بنده فقط به دوتای اولش پاسخ میدم که بقیه هم دستت بیاد که اشتباه فکر می کنی. صفت "بيگانگي از مردم " را به ایشان نسبت دادید اتفاقاً مردمی ترین نماینده مجلس آقای مطهری هست. صفت "وابستگي باندي"را به ایشان نسبت دادید.هیچ اشکالی ندارد آدم جزو باندی نباشه که فقط به فکر دشمن تراشی و تحمیل زجر و بدبختی برای ملتش باشه و در این بین فقط یه عده خاص سود ببرند. مشکل شما این هست که فکر می کنید همان باند خودت در راه حق و حقیقت هست ولی کاملا در اشتباهی. افکار شما و باندتان فقط بدبختی را برای ما به ارمغان آورده. ....
  • جواد A1 ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    31 6
    من فکر میکنم تنها چند نماینده مانند مطهری داریم که واقعا در دل مردم جای دارند .دوما اگر انتقاد هایی از جامعه مانند تورم وگرانی وبیکاری و... هست محصول شما ودوستان شما در دولت قبلی است که طی 8 سال هیچ صحبت وانتقادی به آن نداشتید ترا خدا دست از این باند بازی هاو دسیسه ها بردارید .
  • بی نام IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    28 10
    جناب آقاي سیدحمید روحانی خيلي وقت كه مردم شما و نحوه كلامتان را شناخته اند و با كمال احترام بوي تملق و چاپلوسي از سخنان شما بهترين برداشت از سخنانتان است متاسفانه كلامتان خيلي وقت است كه بوي ادب ندارد
  • amir A1 ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    62 9
    آقای مطهری همانند پدر بزرگوارشان با شهامت صحبت میکنند و این بسی باعث افتخار ملت است.
  • عرفان IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    37 8
    خدا از نیت افراد آگاه است و بس ولی من قلباً حرف آقای مطری رو درست می دونم
  • بی نام A1 ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    34 6
    چرا اینقدر این آقای روحانی از ملت صحبت میکنه؟چقدر مونده تا انتخابات؟
  • بی نام IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    23 0
    واقعا متاسفم
  • علی تقوی فر IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    16 74
    دمت گرم عالی بود
  • بی نام IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    32 3
    ادب مرد به زدولت اوست
  • بی نام IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    50 4
    همچین از مشکلات مردم گفتند ایشون که آدم گمان میکنه دارو دسته اینها نبودند که با حمایت همه جانبه از دولت کریمه این بحران رو بوجود آوردند عجبا
  • جواد NL ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    47 6
    با توجه به سیاق نامه باید گفت نامه منسوب به اقای حمید روحانی است. برادران مربوطه نشسته اند چند روز فکرشان را روی هم گذاشته اند تا شده است این نامه .
  • سعید IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    48 9
    وقتی دلواپسانی مثل شما همه جا رخنه کرده و ارکان قدرت را تحت الشعاع قرار داده و کم ترین فرصت را برای دفاع باقی نگذاشتید، منطقی است که آقای مطهری، نماینده واقعی مردم از تریبون موجود استفاده کرده و پیگیر حقوق و مطالبات مردم باشند.
  • جواد غروبی A1 ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    29 8
    این نامه خود موید نظر آقای مطهری است.
  • آرش A1 ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    73 17
    جناب آقای حمید روحانی به نظر اینجانب مشکل موتورسواران بی قانون بزرگترین مشکل و ناراحتی حال حاضر کلان شهرهای مانند تهران است و اگر این بزرگترین اذیت برای شهروندان تهرانی از جانب نماینده مردم تهران مطرح نشود از جانب چه کسی مطرح شود؟ جناب آقای حمید روحانی اگر به خودتان زحمت دید و با یک کودک عرض یک چهار راه را پیاده طی کنید و یا در پیاده رو های تهران قدم بزنید متوجه می شوید که چقدر آزار روانی موتور سیکلتهای بی قانون جدی است و جالب است که در بین آنها از همه جور افراد و مشاغل هستند. اصولا آدمهایی هستند که می خواهد زرنگی کنند و زودتر به مقصد برسند. حال باید از خود بپرسید مطرح کردن مشکلات مردم که از نظر شما کوچک است چرا باعث رنجش شما می شود؟
  • بی نام IR ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    87 12
    ازقدیمامیگن حرف حق تلخه نگوخیلی هم تلخه . به اقاچه برخورده.درودبرمطهری
  • بی نام IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    26 2
    اکثر خلافکاریها از روی همین موتور ها انجام می شود به اضافه الودهای صوتی که دارند . اگر مردم فقیر و مستضعفی هستند از راهی دیگر به انها کمک شود نه با موتور سواری .
  • بی نام IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    27 2
    به نظر من درمتن بالا مظلوم نمایی شده ،باز هم استفاده ابزاری از بیکار ی وفقر،پس کی قرار این وضعیتی که گفتی باید درمان بشه ،با حلوا حلوا کردن که دهن شیرین نمیشه.برادر فرض که اصلا مطهریی درکار نیست .جواب اینهمه معضل که در متن بالا آوردی باید مطهری بدهد یا کسایی دیگه .....چطوری فکرمی کنی،ولا برای من بی سواد یک معمای بزرگه
  • hamid IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    37 4
    باسلام.همین ادبیات شما نشان از اخلاق تند و خودخواهی و عصبیت شماست،پس این همه ایات قران راجع به تقوا خوب سخن گفتن بخشش و ... چه میشود
  • مجد IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    28 5
    ولی موتورسوار مشکل بزرگی به اندازه تورم بی در و پیکر این مملکت هستند هم آتش به جان خود میزنن و هم دیگران را نابود میکنند و محیط زیست تهران رو به مهلکه کشانیدند
  • منصور نوين IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    98 11
    "آقاعلي مطهري راه مردم را گم كرده و از ملت جدا شده است..." اتفاقا ايشان تنها كسي است كه با مردم است... اينكه ميگويد حصر بي محاكمه غير قانوني و عير شرعيست علط است؟ كذب است؟ غير منطقي است؟ در مورد وجه قانوني آن كه خود نماينده مجلس است و خوب از قوانين مطلع است و درباره وجه شرعي آن هم از هر مرجعي بپرسيد تصديق ميكند...
  • بی نام IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    42 16
    آقای مطهری نماینده واقعی مردم هستند و دلسوز حتی اگر در خیلی موارد من هم عقیده نباشم با ایشون خدا حفظش کنه
  • بی نام IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    40 7
    آقاعلی مطهری، دمت شما گرم و دوستت داریم واقعا به شهامت و راستگویی و صداقت شما هم ایمان داریم حتی وقتی مخالف نظرات ما صحبت میکنی
  • امیر IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    79 8
    یعنی این جمله رو فقط داشته باشید:"آقاعلي مطهري راه مردم را گم كرده و از ملت جدا شده است"...یکبار برای همیشه لطفا" "ملت و مردم" مورد نظر این اقا و هم فکرانشان را یه جا جمع کنید ما ببیننم اینا کیا هستن و تعدادشون چند تاست؟
  • بی نام A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    38 4
    چرت و پرت بود
  • بی نام A1 ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    70 5
    هیج یک از توصیه هایی که در این نامه نامحترمانه آمده در آقای حمید روحانی دیده نمیشود و نویسنده اش از فقر این خصوصیات رنج میبرد. حمید روحانی از چیزی گلایه میکند که خودش به مصیبت آن دچار است. اما علی مطهری نماینده ی واقعی مردم است که حقیقت را بالاتر از مصلحت میداند. حمید روحانی اما واقعیت را پای مصلحت ذبح میکند.
  • سین شین A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    32 9
    به نماینده مردم که با رای مستقیم مردم انتخاب شده میگه بیگانه از مردم است . آقای حمید روحانی به نظر می آید که شما هم مثل بسیاری از مردم معتقدید که این مجلس مجلس انتخابی نیست که نماینده مجلس را بیگانه از مردم معرفی می کنی. به نظرم بی بصیرتی است که با این حرفها مجلس و انتخابات را زیر سوال می بری برادر.
  • بی نام A1 ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    40 4
    تو خوبی
  • بادصبا EU ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    117 7
    به قول اقای مطهری وای به حال تاریخی که موسسه شما بخواهد حارس وکاتب آن باشداقای روحانی شما واقعا مرز تقوا وادب رو خوب نگه داشتید معلومه که خیلی از حرفای اقای مطهری سوختید که اینقدر بی ادبانه به ایشان تاختید الحق که راه وروش شما همان مشی احمدی نژاده
  • بی نام A1 ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    36 3
    چه ادبیات فرهیخته ای
  • ناشناس A1 ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    37 6
    جناب آقای حمید روحانی برادر گرامی اینگونه بی مهابا تاختن به کسی به خاطر یک انتقاد اصلا شایسته نیست همه ما باید اخلاق در سخن را از مقام معظم رهبری یاد بگیریم که اسوه اخلاق وتقوا است
  • م.ب IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    55 6
    شما با این صحبت ها نشان دادید واقعا چه انسان فرهیخته و با ایمانی هستید .
  • بی نام A1 ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    95 4
    ادب مرد به ز دولت اوست
  • بی نام A1 ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    66 8
    خیلی بی ادبی
  • بی نام IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    11 18
    من ک نفهمیدم چی شد اصلا
  • صادقی A1 ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    101 9
    اینگونه که شما عصبانی شدی حتما حرفهای استاد علی مطهری درست و بجا بوده.
  • بی نام IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    70 8
    تاحالا کجابودی که به فکرمحرومین افتادی حالا/چندساله که تومجلس لم دادی ؟تازه مگه توتنها اونجابودی که کاسه داغ ترازآش شدی وجواب آقای مطهری رادادی 0اصلا به توچه ربطی داره ؟اقای مطهری پسرشهیدمطهریه توپسرکی هستی ؟شما همون افرادی هستیدکه درزمان حضرت علی عبه مقابله با اهل بیت افتادند0واقعا متاسفم برات
  • بی نام IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    41 8
    واقعا انسان ازافرادی که راحت به نماینده ای که وظیفه نمایندگی اش درست انجام می دهدودرقلب مردم محروم جای داردوجملاتش نشانه فرزندخلف بودن شهیدمطهری را دارد متاسف می شود.
  • حسن A1 ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    38 3
    آره تو خوبی
  • هادی A1 ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    15 48
    من از جوابیه اقای سید حمیدد روحانی قانع شدم, هر چند که معتقدم ادامه حصر به زیان نظام ماست و حال که افراد محصور میخواهند در دادگاه علنی محاکمه شوند باید مقدمات دادگاه فراهم شود, البته به نظر میرسد در صورت دادگاه افراد محصور پای خیلی از نماینده ها و مسوولین به پرونده باز شود مخصوصا اقای احمدی نژاد که یک پای اصلی فتنه ۸۸ بودند با ان تهمت هایی که به افراد حاضر و غایب در ان مناظره زدند
  • كسري IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    121 6
    بي تربيت
  • بی نام A1 ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    "شتابان به سوي من شتافتند و صورتم را غرق بوسه كردند و تقدير و تشكر قلبي خود را از سخنانم اظهار داشتند." یعنی این صحبتی که آقای حمید روحانی کرده اینقدر مهم بوده که چنین عکس العملی از حضار را در پی داشته است. در این مملکت مملو از مشکلات اگر از این حرفهای بی ثمر چنین استقبال می شود آیا نمی توان نتیجه گرفت که فرهنگ زشت تملق و چاپلوسی همه ارکان جامعه را فرا گرفته است. یعنی هر کس به فراخور موقعیتش به تملق بالادستی خود مشغول است.
  • محمد A1 ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    آقای روحانی به علی مطهری می گوید : بیگانگی با مردم آقای حمید روحانی ، ای آشنا با مردم ، ای چسبیده به مردم ، ای دردمندکشیده واقعی مردم لطفاً جک نگو
  • حسام A1 ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    215 7
    البته زشت تر از صدای الاغ، صدای دروغ و خدعه و تزویر است
  • گیلانی A1 ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    93 11
    جناب حمید روحانی از ادبیات به کار رفته در این نامه کاملن معلوم است که حق با کسیت / اگر کتب تاریخی مورد تحقیقتان را با همین ادبیات نوشته باشید باید برای نسل آینده کمال تاسف را داشت
  • بی نام A1 ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    92 14
    اقای حمید روحانی ازتشابه فامیلی ات با روحانی مشهور و معروف شده ای و داری خودت را مطرح می کنی ولی مردم البته همانهایی که به نظر تو اقلیتند بالای 50درصد هستندحرفهای شما را قبول ندارند
    • بی نام A1 ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
      2 26
      مطالب بسیار منطقی آقا سید حمید بزرگوار رو خوندم با مطهری هم آشنام . سال گذشته هم بهش گفتم خدا عاقبت بخیرت بکنه که ظاهرا نمیخواد.
  • حمید IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    73 8
    پس شما با مردم آشنایید که فکر میکنید مردم دردکشیده و مستضعف ما فقط و فقط دلواپس و نگران چند تا سانتریفیوژ کمترند؟
  • مهرداد IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    فقط باید تاسف خورد برای این دو روز دنیا که در لباس یک روحانی براحتی تهمت زده میشود ، توهین میشود ، واقعیت تحریف میشود ، برای تائید غیر منصفانه از سایرن خرج میشود ، ...... وقتی خوب دقت کنیم قالب فکری همان تفکر ارتجاعی القاعده و داعش و خوارج را به روز شده میتوان دید . وای بر مسلمانی ما آن برادر کجا و این کجا
  • امين GB ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    19 87
    بسيار با فصاحت و بليغانه بود.
  • بی نام IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    اونایی از ملت جدا شدند که چپ و راست پول بیت المال رو به هم هدیه می دادند
  • حسن IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    107 9
    اقای روحانیحمید به نظر میرسد که با مطرح کردن یادردفاعاز قشرهای ضعیف ازسادگی ایناقشار برعلیه اقای مطهریاستفاده نمو دهاست دیگر این حرفها خریدار ندارد شمادرتوهمهستید اقای روحانی
  • مجتبي A1 ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    مطهري بزرگ مردي كه از بيان مشكلات نمي هراسد.........
  • بی نام A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    15 67
    عالی بود
  • بی نام IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    سلام آقای روحانی دوست داشتم بنا بر سنت اسلامی فقط همین یک سلام را برایتان بنویسم اما نتوانستم این مورد را نگویم گفته اید آقای مطهری دانش لازم اسلامی را ندارد آقای روحانی آیت الله هاشمی رفسنجانی که مجتهد مسلم است و تفسیرهای قران وی زبانزد خاص و عام است را چرا مورد تعریض قرار میدهید؟ البته چون ایشان شما را کوچکتر از آنی میداند که به شما جواب بدهد فکر میکنید همه همینطورند؟بله آقاجون به کسی تو بگی صد برابر جوابت رو میده حالا هم منتظر جواب کوبنده آقای مطهری باش
  • حسن A1 ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    عزیزجان لطفا سانسور نفرمایید مشکل امثال شما با علی مطهری حسادتتون نسبت به محبوبیتش پیش مردمه به خصوص طبقه متوسط با اینکه ذره ای از اصولش کوتاه نمیآد و از ترس کم شدن محبوبیتش منکر اونها نمیشه. این مرد برعکس اکثریت اصولگرایان، اصلاح طلبان و به طور کلی سیاستمداران تاریخ معاصر ایران دو رو و مزور نیست. سیاستمدارانی که برای مردم نطق های آتشین از ولی نعمت بودن مردم میکنند و در خفا از "اکثرهم لا یعلمون" تفسیر خودشون رو تدریس میکنند. شما دلت به همون پیرمرد کرمانشاهی خوش باشه...
  • رضا A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    تو خوبي حميد روحاني...مردم هم پشت سر تو هستند لابداصلا هم دائم زير پاي جبهه پايداريها غش نميكني
  • بی نام IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    چه چرت و پرتهایی ؟ اصلا چی گفتی؟
  • بی نام A1 ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    جایگا ه آقا علی مطهری درقلب مردم با سمپاشیهای شما از بین نمی رود وبطور حتم حرف علی آقا درمورد شما مصداق عینی دارد
  • بی نام IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    نسبت دادن صدای مطهری به صدای خر، فرودستی و بی سوادی او، کوته فکر و سطحی نگر خواندن او،مگس دور شیرینی خواندنش، خوی شاهنشاهی داشتنش و ... همه و همه نشان ورع و تقوا و خدا ترسی آقای حمید روحانی است دیگر؟این نامه آبروی نداشته حمید روحانی رو بیش از این بردراستی آقای روحانیهنوز هم معتقدی شریعتی و امام موسی صدر نوچه های ساواک و عمال شاهنشاهی بودند.نه؟
  • بی نام IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    من نعصبي نسبت به اقاي مطهري ندارم ولي متن را كه خواندم فهميدم اقاي حميد روحاني از هر نظر كه حساب كني ضعيف تر از ايشان است.
  • امیر از کاشمر FI ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    از «آقا علی مطهری» از عمق جان سپاسگزاریم که بیش از گذشته یا لا اقل برای آنان که کمتر می دانند مشت این «تاریخ خلق کنان» را که پیش از این بر چهرۀ شریعتی بزرگ پنجه می زدند باز کرد. دمت گرم آقا علی... در قلب مایی...
  • بی نام IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    درود بر مطهری
  • بی نام A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    مردم و مسلمان از نظر شما کسانی هستند که شماوگفته های شما را تائید میکند وبقیه .....اهل جهنم هستند که با یک آمار سر انگشتی متوجه میشوید با اصل عدالت خداوند تناقض داردوبسیار نکته های دیگر
  • احسان A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    34 10
    دست از هم کوبیدن بردارید...مردم تحت فشار هستند.........
  • اب رحیم IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    از اطلاع رسانی بجا واستدلالی وعالمانه شما متشکرم.اینجانب پیامی در ذیل نا مه ی آقا علی مطهری به سایتشان ارسال نمودم .لیکن ایشان فقط کامنتهای که مدحشان کنند درج مینمایند.دعا میکنم ایشان عاقبت بخیر گردد. ولکه ی ننگی پیرامون نام شهید مطهری ایجاد ننماید.انشاالله
  • مهدی IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    خداییش همه، چه موافق و مخالف می‌دونن که مطهری دو، سه سالی هست داره معرکه‌گیری می‌کنه و اعمال و رفتارش عمق نداره، اما این هم نباید اینجوری این نقطه ضعفش رو می‌کوبوند تو صورتش.
    • بی نام A1 ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
      56 13
      معرکه گرفتن هم جرات می خواد که برخی از نمایندگان ندارند........
    • بی نام IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
      61 11
      بله به نظرم اینکه احمدی نژاد را مجبور کرد بیاد مجلس و به پرسش نمایندگان جواب بده شما رو ناراحت کرده باشد. من جزء اون همه که میدونن نیستم جانم.
    • بی نام A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
      18 5
      اشتباه مثبت دادم
  • بی نام A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    عجب اون بالاها چه خبره قدرت چه کارها که نمیکنه این اقایون یادشون رفته که در گذشته نه چندان دور چه رفقایی بودن و حالا چه چیزهایی که به هم نمیگن . گفته مطهری در رفاهه خب تو هم در رفاهی گفته مشکل موتور سوارها نیستن . کیه که ندونه سر به هر بیمارستان میزنی پر از موتور سوارایی که با مخ رفتن زمین . بعدشم دفتر مقام معظم رهبری مگه مسول نداره که تو بیایی ازش دفاع کنی اونم اینجور ناقص وناروا و غیر مسولانه
  • ابولفضل A1 ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    این آقاادعامیکند ... هر روز بيش از گذشته در ميان ملت ايران ضايع مي‌شود و اعتبار خود را از دست مي‌دهد. برید میون مردم ببینیدخدا وکیلی امثال شما بین ملت بیشتر اعتبار دارند یاعلی مطهری ها...
  • علی A1 ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    آقای روحانی اگرگفته های شماتملق وچابلوسی نیست پس چیست گلی به جمال آقای مطهری که دوموضوع که یکی ازآنهارفع حصر مطالبه اکثرمردم ایران است رامطرح کردند.
    • raha A1 ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
      10 40
      از کجا متوجه شدید اکثر مردم ؟؟؟
    • بدون سانسور FI ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
      کی گفته رفع حصر مطالبه اکثر مردمه ؟ از کی تا حالا تو شدی همه مردم ؟ چقدر پر ادعا
  • انسان IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    درود به مطهری..
    • بی نام IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
      منظور پدره
    • حبیب A1 ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
      دوست دارم آقای حمیدروحانی یه سربیاد اینجاو این نظراتو بخونه بعد ببینه آقای مطری ازمردم بیگانه است یا ایشون.
    • بی نام A1 ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
      این اقازاده به اتکای احترام مردم به پدرش بدجوری می تازد وپیش می رود .هیچ کس هم بهش چیزی نمیگوید حالا یکی جرات کرده ازش انتقاد کرده
  • بی نام A1 ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    شما فقط نظرات مردم رو سانسور کن ... با تو ام خبر آفلاین
  • مسعود IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    فقط تو خوبی آقای حمید روحانی .. همه بدن .... همه بی تقوان فکر شاهنشاهی دارن بی سوادن وابستن .... خداییش این حرفها رو خودت گفتی یا با کسی مشورت کردی ؟؟؟ مطهری تنها کسیه که جرات داره حرف مردمو بزنه داداش . اینا حرفای ما مردمه نه حرفای تو . اینقدر از طرف مردم حرف نزنید تورو خدا .
    • بی نام A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
      ایشان نگفته همه بدند ایشان در خصوص علی مطهری سخن گفته است انتقادات ایان یا مورد پذیرش شماست یا نیست اگر نیست چرا جمع می بندید؟؟ مثل اینکه برای شما منطق و حرف و تفکر جایی ندارد خودتان راحت کرده اید می گویید مطهری از فلانی حمایت کرده خوب است هر که با او مخالف است بد است پس حمید روحانی بد است یعنی فکر تعطیل تدبیر تعطیل تنها سایت و روزی نامه باندهای سیاسی فکر می کنند یک روز می گویند ناطق شمر است و نباید به او رای داد یک روز مرد قدرتمند یک روز هاشمی آغاسی است و سرخ پوش و پدرسالار است یک روز پدر دمکراسی و مردمداری
    • بی نام A1 ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
      18 88
      سواد داری متنو بخون وقتی فهمیدی چی گفته نظر بده...
    • بی نام A1 ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
      من موندم که این مردم کیان ؟؟ کسایی که توی یه سایت خبر گذاری وابسته به اصلاحات نظر میدن مردمن؟؟؟ منطقتو عشقه .
    • بی نام IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
      18 45
      اقای مسعود ،نه شما مردمید نه همه احیاناچند هزار نفر خواننده خبر آنلاین ،پس لطف کن اینقدر بدون حساب و کتاب و الکی کامنت نزار.
  • شهروند IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    من برخی اندیشه های اقای مطهری انتقاد دارم ولی قانونگرایی وحق مردم در انتقاد رو قبول دارم شما خودتون اگه مجلس بودینبه عنوان نماینده هیچ وقت صدات برا مردم در نمیومد بعد مگه این سه نفر که در حصرند شهروند کشور نیستن همین حصر چقدر برا کشور هزینه داشته وقتی این سه نفر حقوقشان نقض میشه بقیه چه حقوقی دارن .از اقای مطهری نمایندگان باید یاد بگیرن وفقط ساکت و دنبال نمره انضباط بیست نباشن.
  • درفش کاویانی EU ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    آيا تنها مشكل يا مهم‌ترين و ضروري‌ترين مشكل مردم ما نابساماني موتورسواري و حصر فتنه‌گران است؟برای این سخن چندنکته لازم به ذکراست 1ظلم ظلم است به هرکه می خواهد باشد2این سخن که مگرفقط مشکل ما فلان است یا بهمان جندین سال است که گفته می شود برای انجام ندان اموروتوجیه کم کاری که ازدوران احمدی نژاد باب شده وبسرعت شیوع پیداکرده است 3اگرشما همه مشکلات ملت را می دانستید چرا برای رفع آن تاکنون چاره ای نیندیشه اید ودرواقع وجود مشکلات عدیده برای ملت ازنظرشما امری عادی ومعمولی است وفقط ابزارسیساسی است دست شما وبقیه جهت سرکوب طرف مقابل که درمواقع خاص ازآنها یاد می شود وقرارهم نیست که حل شود
  • بی نام A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    33 19
    اگه مشکل مملکت با برخورد با موتور سوار حل می شد خیلی خوب بود .
  • بی نام IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    این حرفا تحت تاثیر ین متن نیست ولی به نظرم اقای مطهری دارن شورشو درمیارن تو تمام زمینه ها .متعادل باشید برای رضای خدا و مردم عمل کنید
  • محسن A1 ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    نه جون تو فقط تو خوبی و راه مردم رو بلدی با اون برنامه باصطلاح تاریخیت تو شبکه 2 رسانه میلی
  • جواد A1 ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    از افكار مطهري در باره حجاب كه بگذريم نظراتشان در امور سياسي قابل تقدير است. بعضي از اشخاص نانشان در تملق گويي است.
    • بی نام A1 ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
      در مورد حجاب هم اگر منطقی فکر کنی درست میگه میگه یا باید مثل غربی ها کاملا آزاد و راحت باشیم و اگر تحریک هست مسائل دیگه اش هم باشه یا اینکه باید جلوی عوامل تحریک کننده مجرد ها رو بگیریم ، چون اینجوری روح و روان جوانان مجرد آسیب میبینه
  • حامی IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    این اقا با این طرز حرف زدن آبروی روحانیت را برده اند..
  • سایه US ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    نامه ی آقای مطهری رو خوندم ، در مقابل آن نامه باید به آقای حمید روحانی بگم : آقا شما چقدر بی ادب تشریف دارید با این لحن پاسخگویی در ثانی آقای مطهری چند محور رو که تصور میکردند درد و مسأله مشترک غاطبه ی مردم است که علی الظاهر اینچنین نیز هم است رو در حضور مقام معظم رهبری مطرح کردند ، جواب اش بماند برای دفتر رهبری و شخص آقا ، این وسط شما چرا از طرح مسأله درد مند شدید ؟ اصلا ببخشید شما ؟
  • بی نام A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    اصلا اين بنده خدا كي هستش من نميشناسمش و بعد از نداشتن پايگاه مردمي علي مطهري حرف ميزنه نكنه جزو اون 4 ميليوني هاست؟
  • بی نام A1 ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    83 10
    آقاي روحاني ما از شما انتظار داريم مودب اشيد.
  • شهروند A1 ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    جناب آقای حمید روحانی شما که انسان خیلی مودب و انتقاد پذیر و مومنی هستی چگونی به خودت اجازه می دهی که که منتقد ت را که از مسئولین ونماینده مردم است الاغ بخوانی.متاسفم
  • بی نام IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    73 9
    برو روزی صد بار خدا رو شکر کن که فامیلیت با رییس جمهور یکیه و بنگاه های خبری برای به اشتباه انداختن مردم حرفاتو تیتر میکنن وگرنه معلوم نیست تا الان کجا بودی
  • بی نام A1 ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    44 8
    من تقریباا تمام مذاکرات مجلس را دنبال مکنم تنها نماینده ای که از حقوق مردم دفاع مکند دکتر مطهری است درود بر او
  • بی نام EU ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    18 97
    دکتر روحانی با قاطعیت و ادبیات انقلابی جواب مطهری را دادند.
    • مسعود IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
      54 7
      یعنی بنظر شما ادبیات انقلاب اینقدر بی ادبانه است؟ من که عقیده دارم نیست و کسانی که این ادبیات رو دارند انقلابی نیستند بلکه مثل خوارج نهروان و داعشیهای این زمان میخوان با برچسب زدن عقاید مخالف خودشون رو حذف کنن ولی اگه واقعا ادبیات اینه الفاتحههههههههه.....
  • بي نام IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    41 6
    عجب جواب كوچه بازاري بود ، عصبانيت وكينه موج مي زند ، واقعا تاسف آور است اخلاقيات تااين حد سقوط بكند آنهم درسطح قشري كه باصطلاح روشنفكر تشريف دارن
  • سروش IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    15 59
    احسنت واقعا احسنت...
  • عماد IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    54 7
    مطهری و پدرش در قلب مردم جا دارند.توهین به مطهری توهین به مردم است
  • بی نام A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    37 8
    درود برمطهری
  • بی نام IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    27 10
    اقای به ظاهر مومن وباسواد وبهرمنداز معنویت ایا مساله ای مهمتر از انتقاد از مطهری نبود که در حضور رهبر مطرح کنی : ایا این همه اراجیف که ردیف کرده ای مصداق تهمت وافترا نیست.فاتقوا الله
  • بی نام GB ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    26 10
    حالا چرا زشت ترین صداها صدای الاغ است مگر در این بین الاغ چه گناهی کرده است ....آقای سید حمید روحانی.....به حیوان زبان بسته چه کار داری؟
    • بی نام IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
      9 1
      ایشان برای اثبات حرفش به الاغ بیچاره هم رحم نکرده هر چند می دانم این آیه قران است.
  • بی نام IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    44 6
    در مورد موتور سوارها که آقای مطهری مشغول تحقیق بودند. ایشان پرسیده اند آیا مقام رهبری همچو دستوری داده اند یا نه. که جواب گرفته اند. در مورد آقایان موسوی و کروبی هم نه تنها عده زیادی از مردم که آقای مطهری نماینده آنان نیز هست طرفدار ایشان هستند بلکه بنظر می رسد کاری خلاف قانون صورت گرفته که ممکن است فتح البابی باشد و نگران کننده. حالا این نماینده شجاع چه اشتباهی داشته؟ فقط وظایف نمایندگی مردم را درست ایفا می کند. مثلا باید در حضور رهبری چه می پرسیدند که شما خوشتان بیاید. یا شاید باید اصلا سئوال نمی پرسیدند. واقعا که تملق شما را کور کرده آقای حمید روحانی.
  • دلتنگ A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    27 8
    سلام . آقای مطهری یک انسان بسیار بسیار متین دلسوز آگاه و خانواده دار هستند و ایشان را همه قبول دارند . ما هم به مطهری بهشتی و امثاله عشق می ورزیم و عاشق مردم دوستی و بزرگی شون هستیم .
  • بی نام A1 ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    29 6
    من هم اولین باره که اسمش را می شنوم . حمید روحانی کی هست ؟
  • بی نام A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    27 7
    برادر خیلی بد کردید شما خیلی ی ی ی... مردم می دانند و می فهمند و نیازی به توضیح شما نیست... ضمنا مودب باش وقتی با آقای مطهری صحبت می کنی. خبر خواهش می کنم چاپ کن وگرنه به بی طرف بودنت شک می کنم
  • محمد A1 ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    28 5
    آقا حمید نفرمودی در آن دیدار خودتان کدام مشکل مهم مردم را مطرح کرده ای
  • بی نام A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    30 10
    يادم آمد دردوره اول انتخاب احمدي نژاد كه آقاي مطهري از ايشان حمايت كردند همين ها ميگفتند كه ايشان حتي از پدرشان هم با سوادترند حالا چرا بعد از چند سال بيسواد شده اند من نميدانم.
  • سبزعلی IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    31 8
    تو مملکت ما شجاعت هزینه و تاوانی دارد که علی مطهری هم در حال پس دادن تاوان آن است
  • احسان IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    26 6
    من نمیدونم چه جوری که وقتی یک رئیس جمهور محبوب اکثریت مردم میشه در نقطه مقابلش یک نفر هم نام هم پیدا میشه
  • محمد A1 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    7 48
    احسنت بر حمید روحانی جواب دندان شکن و زیبا بود.
  • کیسان A1 ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    25 11
    اقا حمید خود را جای مردم قرارندهید انچه علی اقا مطرح کردن کوچکترین دغدغه مردم اند لذا جای مردم حرف نزنید اینکه مقام معظم رهبری از اوضاع مملکت تمام وکمال اطلاع دارند شکی نیست لذا این یاد اوری ها بیان درد دل مردم از زبان نماینده مردم است
  • بشارت A1 ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    5 30
    کلا" اعتقاد دارم اگر علی مطهری پسر شهید بزرگوار و استاد اندیشه های ناب اسلامی و متفکر بزرگ اسلامی نبود حالیه نه تنها در مجلس جائی نداشت که در نهایت خوش باوری معلمی ساده در یک مدرسه ابتدائی در جنوب شهر بی سروصدا زندگی میکرد... افسوس که نان از آبروی پدر میخوردو اعتبار ارزشش را از وجاهت پدر دارد و در مقابل عقاید و آرمانهای پدر میایستد و در مقابل رهبری نظریه و کارشناسی غلط دارد.... آقاجان ترو بروح پدر بزرگوارت قسم سکوت کن پ. والله سکوت کنی کسی بتو خرده نمیگیره....
  • امین IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    20 20
    هردوتاشون کمی بی ادبانه و دور از شأنشون نامه نوشتن.اما باید قبول کرد که آقای مطهری انسان سطحی نگر و انتقاد ناپذیزی هستن.ایشون تو آمفی تیاتر دنشگاهمونبین المللی امام خمینی قزوین در جواب سوال یه دانشجو خیلی صریح به اون دانشجو توهین کردن و جواب ندادن.ایشون شخصیت متزلزلی دارن و اکثر مواقع برای مطرح شدن...انتقاد میکنن.امیدوارم اصلاح بشن..
  • علی م US ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    16 2
    من از شما میپرسم درد جوونای ما اینه؟
  • بی نام A1 ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    7 52
    مطالب بسیار منطقی آقا سید حمید بزرگوار رو خوندم با مطهری هم آشنام . سال گذشته هم بهش گفتم خدا عاقبت بخیرت بکنه که ظاهرا نمیخواد.
  • بی نام A1 ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    7 42
    عالی بود روحانی
  • اسکندر علیپور IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    8 47
    آقای علی مطهری واقعا متاسفم برایتان.
  • رضا A1 ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    26 4
    آقای روحانی نمی دانم سمت یا شغل شما چیست اما به این نتیجه رسیدم که جنابعالی نسبت به آقای دکتر مطهری کم لطفی می نمایید.او الحق که پیرو راستین حضرت علی ع است و هیچ وقت مصلحت را فدای حقیقت نمی نماید.
  • بی نام IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    8 36
    واقعا جواب خوبی دادی دمت گرم
  • علی IR ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    23 2
    اینهمه توهین و بی ادبی در جوابیه یک روحانی باورم نمیشه.جالب است در کنار این موج بی ادبی در کمال ...از قران و حدیث هم مثال می اورتد
  • بی نام A1 ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
    10 1
    درود بردکتر علی مطهری
  • بی نام IR ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
    11 1
    از آقای مطهری به خاطر نظرات مفیدشان ممنونم.
  • فرزند شهيد A1 ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
    15 1
    علي مطهري فرزند خلف آيت الله مطهري است.بلاي جامعه امروز ما ريا و چاپلوسي است .
  • خاکی A1 ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    0 2
    سلام: به دوستان منتقدی که از کلام حجه الاسلام سید حمیدروحانی عصبانی هستند اما دنبال حق واندیشه شهید عزیز مطهری هستندپیشنهاد میکنم در تمام سایت ها وخبرگذاری ها جسنجو کنند ببینند صف قاتلان مطهری پشت سر چه کسانی و چه جریاتی جمع شده اند تا ببینند که آیا کلام دکتر علی در خوشبین ترین حالت بیشتر از این است کلمه حق یراد بها الباطل...
  • علی A1 ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    7 1
    درود بر علی مطهری راستگو.ایشان حرف حق میزند.دل واپسان می ترسند
  • علی A1 ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
    4 0
    مطهری ؛انسانی راستگو ؛بی ریا ؛شجاع و به دور از ثروت اندوزی و خیانت است .