بازیگر اصلی تحصن شش روزه مقابل مجلس علیه برجام گفت: حضرت آقا کلام جانباز محسن محسنی را قطع می کنند و می فرمایند بروید این مسئله را به آنهایی که متوجه نیستند بگویید. من احساس کردم که حضرت آقا در حال گرا دادن هستند که این انتقاد را در برابر چه کسانی مطرح کنید.

به گزارش خبرآنلاین، عمارلو طلبه 34 ساله ای که پس از فاجعه منا تصمیم می گیرد در اعتراض به برجام در برابر مجلس تحصن کند، گفت و گویی با هفته نامه مثلث انجام داده است که بخش هایی از آن در ادامه می آید:

*در دیداری که جانبازان با حضرت آقا داشتند آقای محسن محسنی به ایشان می گویند که نمایندگان مجلس، آنقدر به سانتریفیوژها و غنی سازی توجه می کنند، حواسشان نیست که آمریکایی ها با این کار، پا را از مذاکره فراتر گذاشته اند و با این توافق می خواهند باب مذاکرات را باز نگه دارند تا زمینه حضورشان در ایران فراهم شود. به محض اینکه این جانباز می خواهد نکته دوم را بگوید، حضرت آقا کلام او را قطع می کنند و می فرمایند بروید این مسئله را به آنهایی که متوجه نیستند بگویید. در واقع حضرت آقا مطالبه ای را مطرح می کنند و می گویند این را به من نگویید. من احساس کردم که حضرت آقا در حال گرا دادن هستند که این انتقاد را در برابر چه کسانی مطرح کنید.

*روز جمعه تصمیم گرفتیم که به سمت تهران حرکت کنیم اما متاسفانه حادثه عظیم شهدای منا به طرز مشکوکی رخ داد و روز شنبه هم تحت الشعاع این اتفاق قرار گرفت. همان روز من استخاره گرفتم اما از قرآن اینطور پاسخ گرفتم که خوب نیست این حرکت را انجام دهیم. دوستان سیاسی من هم گفتند که اگر حرکت و تحصن را از روز شنبه شروع کنید، این مساله تحت الشعاع حادثه منا قرار می گیرد و بازتاب خبری مناسبی پیدا نمی کند؛ از این رو ما صبر کردیم. روز یکشنبه بعضی از رفقای ما گفتند که ما رسانه ها را رصد کرده ایم و باز هم به  این نتیجه رسیده ایم که اگر چنین حرکتی انجام بدهید، بایکوت خبری می شوید. تا اینجای کار، مساله حول محور دو نفر از دوستان طلبه و همفکران من می چرخید و این طور نبود که شبکه ای پشت کار باشد. روز یکشنبه من باز هم استخاره گرفتم و دوباره بد آمد اما استخاره روز دوشنبه خوب آمد.

*به طور مشخص برنامه ریزی نکرده بودیم که چند روز بمانیم اما این مساله برای ما مهم بود که آقای علی لاریجانی بیاید به ما پاسخ بدهد، نمایندگان مجلس تدبر کنند و اگر هم در جمع ما حاضر نمی شوند به اجماع عمومی برسند که حرف فرزندان شهدا غیرمنطقی نیست. باید نمایندگان به ما پاسخ بدهند که خطوط قرمز مدنظر رهبری رعایت شده یا نه.

29213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد حسن IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    51 2
    یعنی این همه استخاره بد اومد عیبی نداشت چون یکبار با خواسته شما منطبق شد و خوب اومد تحصن کردید؟ برا چی تحصن کردید ؟ حضرت آقا گفتند راجع به سایر مسائل مذاکره نکنید که ملت هم می گویند لبیک اما ایشان نگفتند که راجع به مسئله هسته ای مذاکره نکنید اتفاقاً ایشان بارها از تیم هسته ای حمایت کرده اند و تشکر نموده اند پس شما در خصوص تحصن راجع به مذاکرات هسته ای روبروی رهبری ایستاده اید نه در کنار ایشان معظم له در خصوص مذاکرات هسته ای فرمودند تیم مذاکره کننده امریکا بعضی وقت ها رخنه کرده اند و فرمودند تیم مذاکره کننده ما هوشیار بودند شما به این فاز ها توجه نکردید؟ یا خواستید معروف شوید حتی به قیمت تحمل درد رو رنج مردم بیش از وضعیت موجود وضعیت معیشت بنده و خانواده ام زیاد خوب نیست یعنی خیلی سخته شما چطو