فبلت موسوم به هولوفون با نصب پروژکتور داخل خود، دارای دوسیستم عامل اندروید و ویندوز 10 است.

به گزارش خبرآنلاین، هرچند این روزها رسانه‌ها فقط درباره آیفون 7 و گلکسی نوت 7 صحبت می‌کنند، اما سازندگان ناشناخته سعی می‌کنند باعرضه ویژگی‌های منحصربفرد، جلب‌توجه کنند.

فبلت هولوفون/holophone ساخت Akyumen در کالیفرنیا از این دست محسوب می‌شود که با تمرکز روی پرزنتیشن و فناوری پراجکشن محصولی متفاوت ساخته است تا کاربر از این گوشی به‌عنوان پروژکتور برای نمایش فیلم و عکس و ... استفاده کند.

مغز متفکر این گوشی هوشمند تراشه 4 هسته‌ای اینتل به نام Cherry Trail z8300  با 4 گیگ رم/حافظه موقت است که با مصرف پایین انرژی اجازه استفاده بهینه از گوشی را فراهم کرده است.

نمایشگر 7 اینچی در خود پروژکتور پیکو با نرخ روشنایی 56-lumen جای‌داده و تصویر 1280 در 720 را روی پرده تا 100 اینچ نشان می‌دهد.

کاربر حق انتخاب اندروید مارشمالو یا ویندوز 10 نسخه پی سی (و نه ویندوز 10 موبایل) را دارد.

حافظه داخلی گوشی به‌صورت پیش‌فرض 128 گیگ در نظر گرفته‌شده و در ضمن اسلات برای افزودن حافظه جانبی نیز دارد.

دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی، اتصالات NFC، بلوتوث، وای فای دایرکت، دو سیم کارته باقابلیت 4G، باتری 3500 میلی‌آمپری؛ از دیگر ویژگی‌های فنی یان محصول محسوب می‌شود.

قیمت پایه درنظرگرفته شده 750 دلار است و اگر کاربری لوزام جانبی مانند باتری برای نمایش 5 ساعت پرزنتیشن یا اسپیکر بی‌سیم و ... بخواهد باید 950 دلار پرداخت کند.

در ضمن از 5 نوامبر 2016 قابل‌خرید خواهد بود.

{به گوشی‌های هوشمند 5.7 تا 7 اینچ فبلت می‌گویند و محصول مذکور که 7 اینچی است باید در رده تبلت‌ها جای گیرد ما سازنده اصرار دارد به آن فبلت بگوید.}



5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 561797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    2 0
    عالیه که..