جشن صعود 100 هزار نفری در آزادی/پرسپولیس حریف الهلال عربستان شد

پرسپولیس موفق شد با شکست دادن بنیاد کار ازبکستان به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سرنوشت پرسپولیس برای صعود دست خودش بود.بازی را ببر و صعود کن.پرسپولیس حتی با تساوی هم می توانست راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان شود اما باز هم باید چشم انتظار بازی النصر مقابل لخویا می ماند تا صعودش با اما و اگر همراه باشد.با این حال شاگردان برانکو دست به ریسک نزدند،احتیاط را کنار گذاشتند و از همان دقایق ابتدایی بازی با بنیاد کار حمله کردند.تیمی که خودش هیچ شانسی برای صعود نداشت اما می توانست تعیین کند که پرسپولیس راهی مرحله بعد می شود یا النصر عربستان.

یک بار دیگر 100 هزار هوادار آمده بودند.آمده بودند تا تشویق کنند و شرایط را طوری رقم بزنند که پرسپولیس راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان شوند.

شاگردان برانکو بازی را خوب شروع کردند.حرکت از عمق دفاع بنیادکار در دستور کار بود.اتفاقی که باعث شد تا چند موقعیت ایده آل نصیب آنها شود اما بازیکنان پرسپولیس که به نظر استرس رسیدن  به گل را داشتند قدر این موقعیت ها را نمی دانستند.نیمه نخست با چند موقعیت نصفه و نیمه که گیر بازیکنان دو تیم آمد به پایان رسید تا میلیون ها سرخپوش یک نیمه پر استرس را در پیش داشته باشند.

با شروع نیمه دوم باز هم حمله در دستور کار بود.برانکو و یازده شاگردش که در زمین بودند یک هدف مشترک داشتند،اینکه در نیمه دوم به گل برسند و بتوانند با شکست دادن حریف خود صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان را یک بار دیگر تجربه کنند.

در دقیقه 49 حرکت خوب مهدی طارمی در محوطه 18 قدم و سرنگونی این بازیکن باعث شد تا داور ژاپنی نقطه پنالتی را نشان دهد.محمد نوری کاپیتان سرخ ها مثل همیشه پشت این ضربه ایستاد و توپ را به تور دروازه دوخت تا خوشحالی را به ورزشگاه آزادی بیاورد.

پرسپولیس جان تازه ای گرفته بود.هرچند که آنها پس از رسیدن به گل کمی عقب کشیده بودند اما جو ورزشگاه فوق العاده بود.11 دقیقه بعد و روی یک غافلگیری،در حالی که شاگردان برانکو برای رسدین به گل دوم تلاش می کردند سردار رشیدف از غفلت مدافعان پرسپولیس استفاده کرد و توانست توپ را از روی دستان سوشا مکانی که از خط دروازه بیرون آمده بود گل مساوی را بزند.

اما این پایان کار نبود.پرسپولیسی ها برای اینکه کارشان به اما و اگر نکشد مدام حمله می کردند.آنها که در لیگ برتر نتایج خوبی نگرفته اند برای جبران و برای اینکه دل هواداران خودشان را به دست بیاورند باید در لیگ قهرمانان جبران می کردند.پرسپولیس فشار می آورد.طوری که در دقیقه 79 مدافع تیم ازبکستانی با یک اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا شاگردان برانکو دو بر یک جلو بیفتند.البته پرسپولیسی ها یک گل دیگر هم توسز مهدی طارمی زدند که کمک داور بازی این گل را آفساید اعلام کرد تا بازی با همین نتیجه دو بر یک به پایان برسد.

سرخپوشان که یک بازی خوب را به نمایش گذاشتند موفق شدند به عنوان تیم دوم و پس از تیم لخویا که در بازی همزمان النصر عربستان را به سه گل شکست داد راهی مرحله بعدی شوند.

 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =