مهدی رحمتی در بازی جام حذفی مقابل نفت تهران، استقلال را نجات داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رحمتی كه هر چند هفته یك بار با نمایش خوب خود هواداران استقلال را ذوق زده می كند، این بار در جام حذفی و در بازی مقابل نفت تهران عملكردی خیره كننده داشت. زمانی كه بازی به ضربات پنالتی كشید و استقلال همان ضربه اول را از دست داد، تقریبا همه امید استقلالی‌ها به رحمتی و مهارت او در پنالتی گرفتن بود.
دروازه بان استقلال با گرفتن 3 پنالتی نفتی ها، استقلال را یك تنه به مرحله بعدی جام حذفی رساند و این عملكرد او با تمجید هواداران استقلال مواجه شده است. كاربران استقلالی خبرآنلاین زیر خبری كه مربوط به مهدی رحمتی است جملات جالبی برای او نوشته اند. نكته جالب در این میان، اشاره بسیاری از هواداران استقلال به بازی ایران - عراق در جام ملت‌های آسیاست.
استقلالی ها نوشته اند كه اگر در آن مسابقه به جای علیرضا حقیقی، مهدی رحمتی درون دروازه ایستاده بود ایران فینالیست جام ملت‌های آسیا می شد. كاربری با نام رضا نوشته است: «سوپر سيوهاي رحمتي داغ پنالتي‌ها با عراق تو جام ملت‌ها رو تازه كرد. استاد حقيقي همه روخلاف جهت رفتن.»
كاربر دیگری با نام سینا نوشته است: «امروز از برد استقلال بي نهايت خوشحال شدم و همينطور بي نهايت ناراحت چون ياد بازي ايران - عراق افتادم. كاشكي بودي رحمتي. ده نفره تا پنالتي كشونديمشون ولي دروازبانمون همه رو جهت مخالف پريد.»

البته با وجود اینكه شاید بعضی مواقع احساس شود تیم ملی به رحمتی احتیاج دارد، اما جدایی مهدی رحمتی از تیم ملی با اراده خودش بوده و او برای بازگشت به تیم ملی باید خودش تصمیم جدی بگیرد.
برای خواندن نظرات كاربران درباره رحمتی ایـــنـــجـــا كلیك كنید.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =