فرمانده انتظامی استان اصفهان اعلام کرد: عاملان شهادت دو نفر از ماموران پلیس مرکز استان اصفهان که شامگاه چهارشنبه در جریان تعقیب و گریز دو سارق به شهادت رسیده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان سردار عبدالرضا آقاخاني در حاشيه مراسم تشييع پيكر دو نفر از ماموران پليس مركز استان اصفهان كه در جريان تعقيب و گريز دو سارق به شهادت رسيده بودند، اظهار داشت: شامگاه اول بهمن ماه بود كه يكي از واحدهاي گشت موتوري يگان امداد فرماندهي انتظامي شهرستان اصفهان به يك دستگاه خودرو مشكوك شد و قصد متوقف كردن آن را داشت كه سرنشينان آن به سرعت اقدام به فرار كردند.

وي افزود: در ادامه، ماموران به تعقيب خودرو پرداختند و در بزرگراه فرودگاه اصفهان متهمان خودرو را به موتورسيكلت ماموران زده و باعث انحراف آن و برخورد با خودروهاي عبوري شدند كه در نهايت منجر به شهادت دو نفر از ماموران مومن، متعهد و توانمند اين فرماندهي شد.

فرمانده انتظامي استان اصفهان عنوان داشت: بلافاصله، هر دو متهم اصلي اين پرونده دستگير و در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد كه هردوي آنها از سارقان سابقه دار و معتاد به مواد مخدر هستند و تحقيقات از آنان در خصوص سرقت هاي احتمالي همچنان ادامه دارد.

سردار آقاخاني خاطرنشان كرد: در حال حاضر مراحل اوليه بازجويي از سارقان در حال انجام است و پس از تكميل پرونده، متهمان به دست قانون سپرده مي شوند و دستگاه قضايي در خصوص آنان تصميم گيري خواهد كرد كه اميدواريم به سزاي اعمال‌شان برسند.

وي با بيان اينكه نيروي انتظامي آماده است تا پاي جان تك تك عزيزانش از امنيت جامعه اسلامي دفاع كند، گفت: قطعاً اين اولين شهيد پليس نبوده و آخرين آن هم نخواهد بود و به حمد الله درب شهادت به روي نيروي انتظامي باز است. وی اظهار كرد: شهادت اين عزيزان خون تازه اي در رگ هاي ساير همكاران ما در نيروي انتظامي استان جاري كرد تا منسجم تر و مقاوم تر از هميشه در مقابل همه بزهكاران بايستند و اجازه نا امني و برهم زدن نظم عمومي را به هيچ كس ندهند.

وي تصريح كرد: با شهادت اين دو شهيد والا مقام، شمار شهداي نيروي انتظامي استان اصفهان در سال جاري به ۶ شهيد رسيده است.

 

1717

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    49 0
    متاسفم برای رییس پلیس اصفهان با این همه مامور خدوم اما شهر امنیت کامل ندارد و چه حوادث ناگواری که در این شش ماه پیش امده مانند اسید پاشی و حمله مسلحانه گلپایگان و بسیاری از سرقت های محلی که بعضا به خانواده ها اسیب بسیار جدی میزند
  • شهریار IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    4 0
    ازاینکه نیروی انتظامی بااین سرعت این جانیان رادستگیرکرده اندتا به سزای عمل جنایتکارانه اشان برسندخداراشکرودست مریزاد.کاش این سرعت عمل درباره جانیان اسیدپاش هم انجام می شد.
  • بی نام A1 ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    3 1
    معتاد سابقه دار را چرا با تدابیر اطلاعاتی و کسب اطلاعات از معتادان خرده پا شناسایی و به صورت شبانه و در منزل و بی سر و صدا دستگیر نمیکنید؟ چرا کنترل مواد مخدر را جدی پیگیری نمیکنید؟ آیا توجیه تان این است که نیاز جامعه است و باید توزیع شود؟