خبرگزاری صداوسیما نوشت: موحدی کرمانی در واکنش به هجمه دیروز هاشمی رفسنجانی علیه شورای نگهبان: هجمه به این نهاد جایز نیست چرا که این شورا از ارکان نظام است.

آیت الله موحدی کرمانی در حاشیه همایش عزت ملی در جمع خبرنگاران افزود: یکی از توصیه های امام(ره) به شورای نگهبان وقتی که این نهاد با تضعیف افراد مواجه می شد این بود که این شورا محکم بایستد و به وظیفه خود عمل کند و اگر برخی علاقه مند به امام هستند به توصیه ایشان توجه کنند.

وی در همین زمینه در پاسخ به پرسشی درباره رواج آقازادگی از جانب عده ای، تاکید کرد: در انقلاب این مسائل مطرح نیست بلکه مقررات و قوانین نظام مطرح است.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز درباره خبر حذف هاشمی رفسنجانی از فهرست این تشکل گفت: اصلا جلسه ای که نام وی مطرح شود نداشتیم و این سخن کذب است.

آیت الله موحدی کرمانی افزود: هنوز درباره این مسئله و نتیجه نهایی فهرست( خبرگان) جلسه ای برگزار نشده است و در باره نام وی هنوز به نتیجه نرسیده ایم.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در خصوص فهرست نهایی داوطلبان مجلس شورای اسلامی نیز گفت: فهرست به 30 نفر نزدیک شده است اما هنوز اسامی نهایی قطعی نیست.
29213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 506108

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    82 12
    آخه هاشمی که به شما نیاز نداره شمایید که به هاشمی نیاز دارید. پس چرا تهدید میکنی؟
  • علي A1 ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    27 6
    خوابيده رو ميشه بيدار كرد ولي كسي كه خودشو به خواب زده نميشه بيدار كرد
  • بی نام IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    7 34
    از هاشمی خوشم نمیاد سیاست خوبی رو در نظر نگرفته.