ساعت هفت و سی دقیقه امشب رئیس جمهور از طریق تلویزیون با مردم سخن می گوید. کاربران خبرآنلاین نوشته اند که انتظار دارند چه سخنانی را از زبان روحانی بشوند.

خبرآنلاین از کاربران خود پرسید که مایل هستند رییس جمهور امشب درباره چه موضوعاتی سخن بگوید؟ (اینجا) پاسخ کاربران متنوع بود، اما تعداد زیادی از آنها به موضوع ردصلاحیت‌ها اشاره داشت. برخی درخواست کردند حسن روحانی از وضعیت ردصلاحیت اصلاح طلبان و حامیان دولت سخن بگوید و اینکه دولت برای تغییر وضعیت چه کرده است؟ کاربری پاسخ داده است: «درمورد ادامه حملات افراد سازمان یافته به تجمعات و سخنرانیها و اینکه چرا شفاف نمی‌گوید آمران این حملات چه کسانی هستند؟» و کاربر دیگری پرسیده که چرا دولت با خودسرها برخورد محکمی نمی کند؟

مشکلات اقتصادی بخش دیگری از نظرات کاربران را دربرداشت. چند کاربر خواسته‌اند روحانی از وضعیت شرکت پدیده سخن بگوید و کاربر دیگری نگران ارزش ریال است که حتی پس از برجام هم ارزشش بالا نرفته است. برخی مشکلات هم به این کلانی نیست، مانند مسافرکشی معلمان. اما برخی همین مشکل را به صورت کلان مطرح کرده و خواسته‌اند رئیس‌جمهور بگوید قرار است مشکل اشتغال چکونه حل شود. شاغلان نیز نگران ترمیم حقوق خود هستند.

یکی از کاربران نیز نوشته که واردات بی‌رویه ضربه فراوانی به اقتصاد زده است. در حوزه واردات، یکی از کاربران نگران هواپیماهایی است که در سفر اخیر رئیس دولت به اروپا خریداری شد و از روحانی پرسیده که آیا راست که این هواپیماها را به قیمت بالا خریده است؟ در این بین تعدادی از کاربران هنوز از رئیس جمهور می‌خواهند درباره گزارش کار 100 روزه دولت یازدهم توضیح دهد.

برخی کاربران همچنان نگران پرونده کرسنت هستند و از روحانی خواستند درباره آن توضیح دهد. اما در برابر کاربرانی هستند که از رئیس جمهور خواستند درباره پشت پرده دلواپسی‌ها سخن بگوید. یکی از کاربران از رئیس جمهور خواسته به دلواپسان توصیه کند سرعقل بیایند.

موضوع مذاکرات هسته ای نیز فراموش نشده است. برخی کاربران از رئیس جمهور خواسته اند پشت پرده مذاکرات و کسانی که در برابر آن سنگ اندازی می کردند را بیان کند.

امنیت اجتماعی، اعتیاد، فساد اداری، حمله به سفارت عربستان، یکسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، ساخت بیمارستان و جاده، بهداشت و خدمات درمانی، افشاگری درباره غارتگری، رفع حصر، بی‌حرمتی به هنرمندان، آلودگی صنعت کشاورزی، عیدی کارمندان، کارت های زرد مجلس به وزرا، تعیین تکلیف نیروهای قراردادی شرکت نفت و رکود بازار از دیگر موضوعاتی است که کاربران خبرآنلاین از روحانی خواسته‌اند نسبت به آن توضیح دهد.

29213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 506096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    0 0
    سایت ها نوشته بودند ساعت ۱۹:۱۵ پخش میشه اما الان 19:26 دقیقه است و من از یکی دو ساعت پیش هرچی کانال عوض کردم حتی یک مورد زیرنویس اعلام زمان پخش این برنامه رو ندیدم.