پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل سپاهان به تساوی دو بر دو رضایت داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جدا از حساسیت های همیشگی مسابقات پرسپولیس و سپاهان، این بار دیدار این دو تیم یک حساسیت ویژه دیگر هم داشت. با توجه به نتایج تیم های صدرنشین در هفته هجدهم، پرسپولیس این فرصت را داشت که بتواند به سه امتیازی صدر جدول برسد و رسما خودش را به عنوان یک مدعی قهرمانی مطرح کند.
این مسابقه در حالی شروع شد که سکوهای ورزشگاه پر از تماشاگران سرخپوش بود و تنها بخش کوچکی از ورزشگاه را طرفداران سپاهان پر کرده بودند. پرسپولیسی ها که حمایت عالی هواداران خود را پشت خود می دیدند، این بازی را بد شروع کردند. آن ها در دقیقه 10 گل خوردند. این گل را موسی اف به ثمر رساند تا پرسپولیسی ها متوجه شوند کار آسانی مقابل سپاهان ندارند.
نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید. سپاهانی ها به خوبی گل زده خود را حفظ کردند. اما در نیمه دوم ورق برگشت. پرسپولیس در دقیقه 50 توسط علی علیپور به گل رسید و مسابقه را مساوی کرد. اما لوسیانو پریرا در دقیقه 65 گل دوم سپاهان را به ثمر رساند. پرسپولیسی ها که نمی خواستند در خانه بازنده باشند، در دقیقه 74 توسط کمال کامیابی نیا به گل دوم رسیدند و دوباره مسابقه را مساوی کردند.
اما تازه از همین لحظه بازی جذاب تر شد. دو دقیقه بعد از گل مساوی پرسپولیس، لئوناردو پادوانی بازیکن سپاهان به خاطر خطایی که روی مهدی طارمی انجام داد از زمین اخراج شد و از همین لحظه بود که فشار حملات سرخپوشان بیشتر شد.

پرسپولیسی ها بارها روی دروازه حریف توپ ریختند و حملات خطرناکی انجام دادند. اما موقعیت های خوب آن ها از دست رفت و مسابقه با تساوی دو بر دو به پایان رسید تا فاصله پرسپولیس با صدر جدول همان 5 امتیاز بماند.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 506088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =