ایسنا نوشت:

فرمانده پلیس راه خراسان شمالی گفت: یک دستگاه اتوبوس مسافربری اسکانیا در ساعت 18.30 دقیقه عصر امروز دوشنبه که به مقصد گرگان در حرکت بود در محور آشخانه به چمن بید آتش گرفت.

سرهنگ علیرضا حسین زاده اظهار کرد: اتوبوس مسافربری اسکانیا از مبدا مشهد به مقصد گرگان در محور آشخانه به چمن بید دچار حریق شد.

وی با بیان اینکه این اتفاق در ساعت 18.30 دقیقه عصر امروز دو شنبه رخ داد، افزود: در هنگام اتفاق آتش سوزی هشت مسافر در اتوبوس بودند. خوشبختانه راننده اتوبوس خیلی سریع متوجه آتش سوزی می شود و بلافاصله مسافران را از اتوبوس خارج می کند که این اتفاق خسارت جانی به همراه نداشت. آتش سوزی توسط نیروهای امدادی خاموش شد.

مسول آتش نشانی شهر آشخانه علت آتش سوزی اتوبوس اسکانیا را آتش گرفتن لاستیک عقب اتوبوس اعلام کرد.

مهدی وطنی افزود: ابتدا آتش از لاستیک عقب آغاز و به موتور اتوبوس منتقل شده و سپس به نقاط دیگر سرایت کرده است.

وطنی زمان وقوع این حادثه را حوالی ساعت 18:30 دقیقه امروز اعلام کرد و خاطرنشان کرد: احتمالا داغ شدن لاستیک ها علت اصلی این حادثه بوده است. خوشبختانه راننده اتوبوس اسکانیا سریعا متوجه حریق شده و ضمن متوقف کردن اتوبوس خیلی سریع مسافران را از اتوبوس خارج کرده است و هیچ تلفات جانی این حادثه در پی نداشته و حال تمامی مسافران خوب است. حدود 70-80 درصد این اتوبوس در آتش سوخته است.

او با بیان اینکه پس از تماس با آتش نشانی به رغم فاصله 20 کیلومتری با محل حادثه، آتش نشانان در سریعترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رسانده‌اند یادآور شد: محل وقوع حادثه در محور آشخانه به جنگل گلستان و بعد از دو راهی قاضی و حوالی جاده روستای درکش بوده است.

وی همچنین با اشاره به ایمنی پایین این جاده که به جاده مرگ مشهور شده است و همچنین کمبود تجهیزات و ایستگاه‌های آتش نشانی در این مسیر از مسئولان خواست تا علاج واقع را قبل از وقوع انجام دهند.

بنا بر این گزارش، این اتوبوس مسافربری با 8 مسافر از مشهد عازم گرگان بود که دچار این حادثه شد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    12 0
    خدا پدر جناب راننده رو بیامرزه که سریع وارد عمل شده و جون همه رو نجات داده
  • بی نام A1 ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    15 0
    اسکانیایی که آتیش نگیره اسکانیا نیست.
    • بی نام IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
      1 0
      like
  • احسان از خراسان شمالی IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
    1 0
    داغ شدن لاستیک ها علت اصلی این حادثه بوده است.... این مسیر همون جاده مرگ معروفه که هنوز اصلاح نشده و روکش آسفالت مناسبی نداره و جاده هم هنوز کم عرض و یک طرفه است