بازتاب سخنان مقام معظم رهبری در رسانه‌ها/ آسوشیتدپرس: رهبری حمایت نکند، مذاکرات به بن‌بست می‌خورد

سخنان امروز مقام معظم رهبری بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سخنان امروز مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان، کارکنان و خانواده های شهدای ارتش، نیروهای مسلح بازتاب گسترده در رسانه های جهان داشته است.

خبرگزاری رویترز در این باره نوشت:

آیت الله علی خامنه ای رهبر ایران روز یکشنبه از حمایت آمریکا از حمله نظامی تحت رهبری سعودی‌ها به یمن انتقاد کرد. 

خبرگزاری ایتارتاس: 

رهبر ایران ادعای تهدید هسته ای ایران را بی اساس خواند و گفت که این ادعا را آمریکا مطرح کرده است. رهبر انقلاب ایران، آمریکا را تهدید اصلی برای جهان خواند که در امور کشورهای دیگر مداخله و فتنه آفرینی می کند.

روزنامه اینترنتی 'گازتا:
رهبر ایران می گوید: دشمنان همواره ایران را تهدید می کنند و مدعی می شوند که با این اقدامات از خود دفاع می کنند. وی تاکید کرد که این کشور برای دفاع از خود در برابر هر تهدیدی آمادگی دارد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس:
رهبری ایران گفت که داستان سلاح‌های هسته‌ای ایران ساختگی است در حالی که آمریکا منبع واقعی تهدید است. این کشور اکنون در آستانه برگزاری دور جدید مذاکرات در هفته جاری لحن خود را سخت ‌تر کرده است. آیت‌الله خامنه ای که همواره از مذاکرات هسته‌ای حمایت کرده است، هنوز هم بی‌اعتمادی خود را نسبت به آمریکا نشان می‌دهد. وی که بالاترین مقام ایران محسوب می‌شود و حرف آخر را در مذاکرات هسته‌ای می‌زند، حمایت نکردنش از این مساله می‌تواند منجر به بی‌نتیجه ماندن مذاکرات شود.

شبکه خبری المنار:‌
رهبری ایران روز یک‌شنبه در جمع فرماندهان و کارکنان ارتش این کشور بر لزوم آمادگی ایران برای مواجه با دشمنانش تاکید کرد و گفت: طرف مقابل ما را به طور منظم تهدید نظامی می‌کند در حالی که انتظار دارد ما از ظرفیت های دفاعی مان دست بکشیم.

روسیا الیوم:
آیت الله خامنه ای رهبری انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد ایده سلاح هسته ای ایران، افسانه سازی جعلی آمریکا است. وی گفت: آمریکا منشا واقعی تهدیدها است نه ایران. رهبری ایران، آمریکا را به تهدید نظامی ایران به شکل روشمند و علنی متهم و بر ضرورت آمادگی نیروهای مسلح ایران برای هرگونه خطر احتمالی تاکید کردند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =