تسنیم نوشت:

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌گاران ایران گفت: نام رسانه‌های حامی نخستین جشنواره انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران پیشنهادی است اما برخی رسانه‌ها اسامی نهادها و رسانه‌های پیشنهادی حامی نخستین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها را که توسط این انجمن برگزار می‌شود، قطعی مطرح کرده‌اند.

محمدمهدی دانی افزود: همان‌طور که قبلاً اعلام کرده بودیم، در شرف برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران هستیم. از این رو بروشوری به تعداد بسیار محدود تهیه کردیم و اسامی پیشنهادی نهادها شامل شورای اطلاع‌رسانی دولت و معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد و رسانه‌های حامی اعم از خبرگزاری‌ها و مطبوعات و همچنین اعضای شورای سیاستگذاری و داوران این جشنواره را درج کردیم تا پس از ارائه به اشخاص و یا مراکز مربوطه، نظر آنان را برای حمایت، عدم حمایت، شرکت و یا عدم شرکت آنان در این جشنواره جویا شویم.

وی افزود: پس از این با نامه‌ای به مدیران عامل خبرگزاری‌ها و مدیران مسئول روزنامه‌ها از آنان درخواست کرده‌ایم که نظرات خود را به این انجمن اعلام کنند. همچنین در حال رایزنی با اعضای شورای سیاستگذاری پیشنهادی و همچنین داوران پیشنهادی برای اخذ نظرات آنان هستیم.

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران در ادامه تأکید کرد این اسامی فقط جنبه پیشنهادی داشته و درج آن‌ها به منزله تعهدی نیست و این انجمن در حال طی مراحل اولیه برگزاری این جشنواره است.

دانی تصریح کرد: در خبری که چندی پیش نیز منتشر شد، اعلام کردیم جزئیات این جشنواره متعاقباً اعلام می‌شود و تاکنون هیچ خبر رسمی دیگری در این خصوص از سوی این انجمن مبنی بر اعلام نام حامیان، اعضای شورای سیاستگذاری و یا داوران این جشنواره اعلام نشده است.

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران تصریح کرد: در حال حاضر در حال مکاتبه با سازمان‌ها و نهادهای مد نظر هستیم که اجازه درج لوگوی آنان را برای مراحل نهایی اخذ شود.

دانی در پایان گفت: متأسفانه برخی رسانه‌ها به دور از اخلاق حرفه‌ای اقدام به انتشار اسامی پیشنهادی این انجمن برای مشارکت و یا حمایت از این جشنواره کرده و عنوان کرده‌‌اند که این اسامی قطعی است در حالی که اسامی عنوان شده در این بروشور پیشنهادی بوده و جنبه نظرخواهی دارد.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =