گازرسانی به واحدهای شهرک صنعتی بابلسر تا اردیبهشت ۹۴

فرماندار بابلسر با تقدیر از اقدامات شرکت گاز استان در گازرسانی به شهرک صنعتی این شهرستان، گفت: با اجرای شبکه داخلی گاز در شهرک امیدواریم تا پایان اردیبهشت ماه شاهد گازدار شدن واحدها باشیم.

به گزارش خبرآنلاین سیدعلی اسد در جلسه هماهنگی و پیگیری مشکلات شهرک صنعتی بابلسر با بیان اینکه، جهادگران اقتصادی به جای اینکه به کارهای واسطه گری بپردازند با تولید کمک کار مملکت هستند، گفت: باید با هماهنگی و همدلی مرحله به مرحله دنبال حل مشکلات شهرک باشیم، هرچند شهرستان بابلسر به نسبت شهرهای دیگر استان وضعیت اشتغال آن بهتر است اما بیکاری در بین افراد تحصیلکرده لیسانس به بالا درحال افزایش است.

وی به حضور استاندار مازندران در ایام الله دهه فجر سالجاری در شهرک صنعتی بابلسر اشاره کرد و افزود: استاندار محترم به بررسی و پیگیری مشکلات شهرک صنعتی بابلسر را با نگاه مثبت تاکید کرده و ما با جدیت پیگیر مسایل آن هستیم.

فرماندار بابلسر با تقدیر از اقدامات شرکت گاز استان در گازرسانی به این شهرک ابراز امیدواری کرد: با اجرای شبکه داخلی گاز در شهرک امیدواریم تا پایان اردیبهشت ماه شاهد گازدار شدن واحدها باشیم.

وی با بیان اینکه متقاضی برای شهرک صنعتی در بابلسر بسیار است، افزود: از 83 واحد واگذاری شده در این شهرک کمتر از 30واحد مشغول فعالیت هستند و در کمتر از 55درصد آن اتفاقی را شاهد نبوده ایم که قطعاً باید نسبت به آن تعیین تکلیف صورت گیرد لذا حتما با آن افرادی که به قصد سوداگری زمین را اخذ کردند و تاکنون اقدامی برای تولید انجام نداده اند برخورد قانونی می کنیم.

اسد مهمترین نیازهای اصلی شهرک صنعتی بابلسر را زه کشی و ایجاد شبکه فاضلاب ، روشنایی معابر، حفاظت اطراف شهرک و حل مشکلات مخابرات دانست و تاکید کرد: خدمات زیربنایی تا قبل از آسفالت شهرک انجام شود تا مشکلی برای بهره برداران ایجاد نشود.

وی شهرک صنعتی بابلسر را یک ظرفیت مناسب برای سرمایه گذاری و تولید ارزیابی کرد و گفت: نزدیک بودن به مراکز خدمات رسان شهر از ظرفیت های این شهرک است که با مرتفع شدن مشکلات آن شاهد تحولی در منطقه خواهیم بود.

فرماندار بابلسر با تاکید بر اینکه مسئول شهرک صنعتی در بابلسر باید ثابت و دائمی باشد، تصریح کرد: از خواسته های شهرستان حضور مستمر و دائم مسئول شهرک در شهرستان است تا بدانیم چگونه کارها پیگیری می شود.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =