پیام صادقیان بلافاصله بعد از اخراج از سوی حمید درخشان از تمرینات تیم در گفت و گویی با سایت باشگاه سعی کرد شرایط را بهبود ببخشد.

سایت باشگاه پرسپولیس نوشت:در تمرینی که داشتیم سرمربی تیم تاکید کرده بود فقط یک یا دو ضرب به توپ ضربه بزنیم اما در صحنه ای به خاطر اینکه ذاتا بازیکن تکنیکی هستم و عادت کردم پابه توپ حرکت کنم ناخودآگاه بیشتر از دو سه بار به توپ ضربه زدم و این موجب ناراحتی آقای درخشان شد و از من خواست به تمرین ادامه ندهم. در این باره تاکید می کنم هرگز تعمدا قصد سرپیچی از دستورات سرمربی تیم را نداشتم و خدای ناکرده نمی خواستم با نادیده گرفتن برنامه های فنی کادرفنی بی احترامی کرده باشم.

صادقیان تصریح کرد: در هفته های اخیرجایی در ترکیب اصلی تیم نداشتم و حتی در برخی بازی ها 90 دقیقه روی نیمکت تیم نشستم اما برای من نتیجه گرفتن و موفقیت تیم پرسپولیس و شادی هواداران مهم بود و دیدید که هیچ مصاحبه ای نداشتم و هرگز ابراز ناراحتی نکردم چون نمی خواستم مشکلی ایجاد کنم و به تصمیمات کادرفنی احترام گذاشتم. امروز هم هرگز قصد سرپیچی نداشتم و یاد گرفته ام همواره و در هر شرایطی به تصمیمات مربیانم احترام بگذارم. لازم دیدم این حرف ها را بیان کنم و تابع تصمیمات کادرفنی و باشگاه هستم. 

 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =