حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح شنبه در جمع مسوولان وزارت کشور، استانداران و فرمانداران سراسر کشور افزود: شما به عنوان نمایندگان عالی نظام در سراسر میهن عزیز ایران اسلامی و به عنوان مسوولین رده بالای اجرای کشور هستید.

به گزارش ایرنا،رییس جمهوری ادامه داد: اعمال و رفتار ما به عنوان اعمال و رفتار نظام تلقی می شود، مردم تفاوت زیادی بین این و آن قایل نیستند، هر کسی در هر سمتی مخصوصا در سمت مجری عالی در کشور حضور دارد، عمل، رفتار، نگاه، برخورد وتعامل او به عنوان نمونه ای از رفتار نظام تلقی می شود.

روحانی اضافه کرد: به همین دلیل اعمال و رفتار ما اهمیت خاصی دارد و هم پای خودمان، شهرستان، استان و کشورمان و هم پای نظام اسلامی حساب می شود.

رییس جمهوری با تاکید بر این که به مردم دروغ نگویید، گفت: ما باید با راستگویی با مردم سخن بگوییم. چه کسی حق دارد با لحن بی ادبانه نسبت به سردار دیپلماسی حرف بزند؟ بعد ازمذاکرات برای مردم شرح می دهیم که این ها چه سختی هایی کشیدند.

رییس دولت تدبیر وامید تصریح کرد: دولت به عنوان نماینده مردم و به عنوان منتخب مردم، در یک انتخابات رقابتی پرشور در دو سال قبل در 24 خرداد 92 این بار مسوولیت را بر دوش گرفت.

روحانی اظهار داشت: قدرتی که در اختیار دستگاه اجرایی است به عنوان یک امانت است، مردم این قدرت را با صندوق آرا به عنوان امانت چهارساله در اختیار ما گذاشتند.

رییس دولت یازدهم گفت: مردم آن زمان همه حرف های خودشان را زدند، گفتند ما این قدرت را به شما می دهیم به شرط عدالت، اجرای قانون و تحقق قانون اساسی و انتظار ما از شما یک دولت متعادل و تعامل گراست.

روحانی افزود: انتظار ما از شما آن است که اخلاق، راستگویی و امانتداری مد نظر شما باشد، همه شما این صدا را از مردم می شنیدید، از اختلافات و دعوا خسته شدیم، از شعارهای بی محتوا خسته شدیم، ما ملت صلح و آشتی هستیم، می خواهیم با جهان تعامل سازنده داشته باشیم، در جامعه خواستار وحدتیم، اقوام و اقلیت ها باید احترام خود را داشته باشند و ما خواهان یک امنیت پایدار در ایران و در منطقه هستیم.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عرشیا A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    28 8
    ولی متاسفانه نه تنها توهین میکنند بلکه دو قورت و نیمشان هم باقیست و جالب اینکه کسی هم نمیتواند به حضرات بگوید بالای چشمشان ابروست .
  • بی نام IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    روحانی دوست داریم ....پشت سرت هستیم نگران این تندروها نباش...اینها رزقشون به تحریم گره خورده
    • بی نام RO ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
      5 47
      نمایندگان مجلس حق دارند
  • ن IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    28 7
    دکتر ظریف زنده باد روحانی پاینده باد
  • بی نام IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    18 4
    دلواپساني كه مملكت رو به ورطه نابودي رسانده اند وخودشان دررفاه هستند اونايي كه مطيعند . . .
  • سامان RO ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    15 3
    خیلی هوشمندانه... امیدوارم در عمل هم هر روز بیشتر از دیروز باشه، عدالت، راستگویی، صداقت و حفظ بیت المال
  • علي A1 ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    15 4
    اينهايي كه الان بي ادبي ميكنند زمانيكه تحريم پشت تحريم و قطعنامه پشت قطعنامه عليه كشور صادر ميشد كجا و در حال چه كاري بودند ؟؟؟
  • محمد قاسمی IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    4 9
    من یک طرفدار اصلاح طلبان هستم و به روحانی رای ندادم چون دوست داشتم عارف رئیس باشد ووقتی او کنار کشید به نفع روحانی شوکه شدم و رای ندادم.اما ترجیح میدادم روحانی شود و بعد از موفقیتش خوشحال شدم و در شادی مردم در خیابان های تهران سهیم شدم اما.اما دارد.آقای روحانی ما منتقد توهین هستیم آنهم از شخص اول اجرایی مملکت که در دنیا همه به او می نگرند نه هیچ مسئول دیگری.مامنتقد ادبیات احمدی نژاد بودیممنتقد خیلی مسائل دیگه بودیم که یکی ازآن ادبیاتش یوداماآقای روحانی شماهم درچند مورد رعایت نکردید.حتی تحت فشارهم بودید نباید ازلغاتی که از احمدی نژادی ها انتظار هست استفاده کنید.زمانی میتوانید از دیگران بخواهید لحن وادبیات درستی باشماداشته باشند که شماهم چنین باشید.باتشکر حامی شما
  • عاشق وطن A1 ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    11 3
    دکتر جان اینها میخواهند وقت وانرژی دولت صرف کارهای بیهوده شود به این آدما نباید محل گذاشت موفق باشید ای قهرمانان دیروز وامروز
  • بی نام IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    26 5
    دلم برای ظریف میسوزه. هیچ کجای دنیا وزیر خارجه اینقدر مورد توهین و تهمت و تمسخر قرار نمگیره. اون هم چه وزیر خارجه ای، سخنور، با تجربه، باهوش، مجرب، کارکشته، مسلط به زبان انگلیسی، به اصول دیپلماسی...
  • اسماعيل IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    23 3
    درود بيكران ايرانيان بر سردار ديپلماسي
  • علی US ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    14 4
    افرادی که دلواپس افشا شدن خیانت ها و نتایج فاجعه آور دولت قبلی و تیم مذاکره کننده قبلی هستند سعی بر تضعیف تیم مذاکره کننده دارند. این افراد با تمرد و سرپیچی از دستورات رهبر معظم علاوه بر تضعیف تیم مذاکره کننده، جایگاه و منزلت رهبری را در عرصه بین المللی نیز تضعیف کرده اند. از بزرگان درخواست داریم حساب خود را از این افراد خائن دلواپس جدا کرده و همه آنها را به قوه قضائیه معرفی نمایند. خیانت به کشور و توهین و تضعیف ولایت جرمی نابخشودنی است.