امروز بازی های مهم اروپایی در کشور های مختلف برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ دو تیم لوانته و بارسلونا اولین بازی امروز لیگ اسپانیا را برگزار کردند که شاگردان لوییز انریکه در این بازی خارج از خانه موفق به برتری 2-0 شدند. دیوید ناوارو بازیکن لوانته در دقیقه 21 یک گل به خودی به ثمر رساند تا بارسا یک بر صفر از حریف پیش بیفتد. در ادامه بازی با همین نتیجه در حال تمام شدن بود که لوییز سوارز در آخرین دقایق بازی در ادامه روند فوق العاده گلزنی خود اختلاف را به 2 گل رساند. کاتالان ها با این برد 54 امتیازی شدند و با وجود یک بازی کمتر همچنان در صدر جدول لالیگا قرار دارد.

در رقابت های لیگ ایتالیا هم یوونتوس در ادامه روند رو به رشد خود به چهاردهمین برد متوالی خود رسید. بیانکونری با دو گل کوادرادو و دیبالا مقابل فروزینون پیروز شد و با 54 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی سری آ قرار گرفت. بالا تر از یووه، ناپولی با 56 امتیاز حضور دارد. آبی های ناپل هم در ادامه نتایج فوق العاده خود برابر کارپی 1-0 به برتری رسیدند و همچنان صدر جدول را برای خود نگه داشتند. در دیگر بازی های مهم این هفته سری آ میلان و اینتر مقابل حریفان خود به تساوی رسیدند.

در لیگ انگلیس هم چلسی و منچستر یونایتد در شرایطی به مصاف هم رفتند که جدال گاس هیدینگ و فن خال، دو مربی هلندی لیگ جزیره حساسیت های زیادی به بازی بخشیده بود. منچستری ها ابتدا با گل زیبای لینگارد از حریف در استمفورد بریج پیش افتادند اما دیگو کاستا در آخرین دقایق بازی چلسی را از یک شکست خانگی نجات داد. آرسنال هم در دیگر بازی این هفته لیگ انگلیس مقابل بورنموث به پیروزی 2-0 رسید.

41257

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • sajad A1 ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    1 4
    درود بر چلسی که منطقی ترین هواداران دنیارو داره