ایرنا نوشت: رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان گفت: فراکسیون مستقلین و اعتدال گرایان با 140 نفر در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکیل و فعال خواهد شد.

قدرتعلي حشمتيان افزود: تا ساعت 14 امروز، علاوه بر 86منتخب كه با حمايت جبهه مستقلين و اعتدالگرايان و 14 منتخب ديگر كه با حمايت صداي ملت به مجلس راه يافته اند، 40 منتخب معتدل از جريان هاي اصولگرايي و اصلاح طلبان به فراكسيون مستقلين و اعتدال گرايان پيوسته اند و علاقمند همكاري با جريان سوم در مجلس هستند.
وي اضافه كرد: هنوز تصميم قطعي در مورد حمايت از لاريجاني، عارف و يا مطهري براي رياست مجلس و افراد ديگري براي حضور در هيات رييسه و روساي كميسيون ها نگرفته ايم و تصميم قطعي ما در جلسه آتي شوراي عالي اين جبهه كه احتمالا دوشنبه يا سه شنبه تشكيل خواهد شد، مشخص مي شود.
حشمتيان ادامه داد: طي نامه اي خطاب به رييس جمهوري گله مند شديم كه چرا نسبت به جريان سوم و مستقلين و اعتدال گرايان بي تفاوت هستند و روز شنبه در نهاد رياست جمهوري و مجلس با منتخبان اعم از اصولگرا و اصلاح طلب جلسه اي برگزار مي شود درحاليكه زماني براي براي مستقلين و اعتدالگرايان گذاشته نشده است.
رييس جبهه مستقلين و اعتدالگرايان گفت: از رييس جمهوري تقاضا داريم وقتي را براي جلسه اي مشترك با احزاب و منتخبان مستقل و اعتدالگرايان، چهره هاي شاخص و نمايندگان مستقل و اعتدالگرا داشته باشد تا بتوان از تجربيات اين افراد نيز براي پيشبرد اهداف والاي نظام اسلامي بيش ازپيش بهره برد.

29213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
    1 9
    چرا استانداران جاهایی که اصلاح طلبان رای نیاوردند را تحت فشار گذاشتید انگار بویی از دمکراسی نبردید