صحبت های صمیمیانه سالگادو در نود / نه مسی نه رونالدو، عشقش رائول است

روبرتو کارلوس و میچل سالگادو امشب مهمانان ویژه عادل فردوسی پور بودند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین ؛ میشل سالگادو، کاپیتان و ستاره سال های دور رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا به همراه روبرتو کارلوس امشب در ویژه برنامه نود به سوالات عادل فردوسی پور جواب دادند.

در گفت و گوی صمیمی بین سالگادو و فردوسی پور این صحبت ها رد و بدل شد:

آقای سالگادو از ایران شناختی دارید؟

من قبلا با مربی تیم ملی ایران کار کردم. کروش در رئال مربی من بود و او شخصیت بزرگی است. من با نکونام زمانی که اوساسونا بازی می کرد رفیق شدم و از او شناخت دارم. در آخرین سفری که به ایران آمدم با علی دایی شام خوردم و با او هم رفیق هستم. تیم ایران در جام جهانی فوق العاده بود اما نتایج طوری رقم خورد که مردم ایران حسرت بخورند.

هدف شما از سفر به ایران چه بود؟

در اولین سفری که چند وقت پیش به ایران داشتم، مهربانی ایرانی ها را حس کردم و تصمیم گرفتم دوباره به اینجا بیایم تا این اتفاق را دوباره در وجودم احساس کنم. با اینکه من الان فوتبال را کنار گذاشتم اما باز هم استقبال مردم از من فوق العاده بود و این احساس خیلی خوبی به من داد. خیلی خوب است که ما برای این بازی که به خاطر بیماران ام اس برگزار می شود اینجا هستیم.

انگار بازی با ستارگان ایران را خیلی جدی گرفتید؟

خوب تمام هدف ما لذت بردن از فوتبال است. مطمئنا ما همه برد را دوست داریم. البته من خیلی استرس دارم تا 100 هزار نفر را در استادیوم آزادی ببینم. چون صحبت از این ورزشگاه در جهان خیلی زیاد است.

درباره عملکرد کروش به عنوان سرمربی در رئال بگو.

دوران مربی گری او همه چیز تا یک ماه آخر خوب پیش می رفت اما به یک باره بدشانسی به ما رو کرد. در حالی که می توانستیم همه جام ها را بگیریم اما آن باخت مقابل ساراگوسا همه چیز را از ما گرفت. کروش آن زمان خیلی بدشانس بود.

درباره ال کلاسیکو بگو.

این مسابقه در ایران خیلی طرفدار دارد. به نظر من ال کلاسیکو بهترین بازی جهان است. نه فقط در ایران بلکه در همه جای دنیا مردم به این بازی علاقه خاصی دارند. هنگام برگزاری این بازی همه هیجان دارند. وقتی به جایی سفر می کنی و از مردم می پرسی یا می گویند بارسا یا رئال. بردن در این بازی بهترین لذت دنیا است. وقتی بازی را می بری و به خیابان می روی همه می خواهند به تو هدیه بدهند اما وقتی در این بازی شکست می خوری بهتر است در خانه بمانی!

روز خداحافظی گریه هم کردی؟

خب جدایی از رئال برای من خیلی سخت بود. بعد از چند سال ترک این تیم مسئله راحتی نبود که بتوان با آن کنار آمد. ولی من امیدوارم به رئال برگردم و در آنجا فعالیت کنم.

خشن بشی بد خشن می شوی!بازی با سلتاویگو جوجینیو را بد جور زدی!

مرسی که این صحنه را یاد آوری کردید! من این صحنه را اصلا دوست نداشتم. هیچ کس را در زندگی ام دوست نداشتم مصدوم کنم. من آن زمان 20 سال داشتم و نباید آن کار را می کردم.

سالگادو که خیلی هم خسته به نظر می رسید در پاسخ به سوال فردوسی پور که پرسید مسی یا رونالدو؟ گفت : رائول!

 

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    4 10
    مورد داشتیم طرف رو تا یک سال و نیم نمیشناختن ولی طرف برا اینکه سالگادو رو نمک گیر کنه بهش شام داده چقد بده ادم رو به خاطر یک شام بشناسن والا منم به کسی شام میدادم یادش میموند بهخصوص اگه همره شام ق....ن هم باشه تو اینترنت سرچ کنید تا ببنید منظورم چی هست و چه عکس هایی بالا میاد
    • بی نام RO ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
      9 6
      خیالت راخت هیچ کدوم از این ستاره ها عمرا حتی اسم علی کریمی رو شنیده باشند چه برسه بشناسندش.